Nee hoor, ik weet ook niet waarom Michielos dat schreef, maar ik vermoed dat hij dat deed om jou zo te laten reageren. Maar het boeit toch ook niet? Vind jij het uitmaken of ik een man of een vrouw ben? Jouw geslacht maakt mij ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:44 schreef Summers het volgende:
dus nu is het weer een man
als jullie dat nou eerst even zelf uitzoeken , wie ben ik .... waar ben ik mee bezig ?
welke sekse heb ik enz .... lijkt me een goed plan .
Oh, het gaat alweer over etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef Bastard het volgende:
Zolang het maar ritueel geslacht is zeg ik altijd maar.
Geen idee, het maakt mij ook niet uit of de kat ritueel of niet-ritueel geslacht is, als ie maar geslacht is en op mijn bord wordt geserveerd in de darmen van _Led_quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het niet weten maar net als in enge film kijk je toch... hoe slacht je een kat ritueel?![]()
Curiousity kills the catquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, het gaat alweer over eten.
Ritueel geslacht kattenvleesgeserveerd in de darmen van _Led_
.
Jij met je pittige kapsel lijkt meer op een jongetje dan ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Curiousity kills the cat![]()
In dat kader... ik heb er geen belang bij, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw geslacht. Ben jij wel echt een meissie? Je lijkt soms net een jongetje
Wat is dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
God dat gelul over wie welk geslacht heeft wordt echt te erg nu
Misschien ben ik wel stiekem een middelbare vrouw
Jij komt op mij in ieder geval vrouwelijk over... mocht dat helpen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
God dat gelul over wie welk geslacht heeft wordt echt te erg nu
Misschien ben ik wel stiekem een middelbare vrouw
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij komt op mij in ieder geval vrouwelijk over... mocht dat helpen.
Ja dit klinkt dan weer gay... misschien vandaar mn verwarring.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]Laat het de jongens in de dojo maar niet horen
You bastard!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dit klinkt dan weer gay... misschien vandaar mn verwarring.
Nee. Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Amos_ het volgende:
Darkwolf, wat voor diploma kan er uitgegeven worden bij de opleiding die de school van je vader aanbied? Weet jij dat zo?
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Curiousity kills the cat![]()
In dat kader... ik heb er geen belang bij, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw geslacht. Ben jij wel echt een meissie? Je lijkt soms net een jongetje
Iedereen mag een praktijk in alternatieve geneeswijze openen, net zoals iedereen een tattooshop mag openen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Dat weet ik niet.
Wel weet ik dat na de opleiding het mogelijk is om je eigen praktijk te starten als ik het niet begrepen heb.
Er zijn een aantal die dit in Nederland hebben gedaan die afgestudeerd zijn bij mijn vader.
Maar de titel of naam die je aan jezelf mag toekennen of wat er precies op het diploma staat of hoe deze heet weet ik zo snel even niet. Kan het hem wel vragen eventueel?
EN cupmaatje 75Aquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij met je pittige kapsel lijkt meer op een jongetje dan ik.
Ik zou de geestelijke gezondheidszorg het niet aan willen doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.
Dat er hier een hoop paranoia mensen posten... die het liever anders zien, daar kan ik niks aan doen, want ik werk niet in de geestelijke gezondheidszorg.
Joh hou eens even op jij!quote:
Zou het misschien kunnen zijn dat de foto niks zegt.. ik kan een olifant in mn fobo plaatsen, ben ik dan een olifant?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.
Dat er hier een hoop paranoia mensen posten... die het liever anders zien, daar kan ik niks aan doen, want ik werk niet in de geestelijke gezondheidszorg.
Nou 'verlangen naar' is wellicht wat overdreven, maar ik zou er geen probleem mee hebben om het te eten. En _Led_ mag zijn darmen natuurlijk zelf houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:56 schreef nokwanda het volgende:
EN cupmaatje 75A![]()
Maar ik had het eigenlijk meer over meisjesgedrag. Ik ben best een stoer meisje, maar verlang desondanks niet naar ritueel geslachte poes op mijn bord. Jij wel. Je gaat het stoere meisjes gedrag voorbij
ow, dat vind ik ook top hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Joh hou eens even op jij!
Je weet echt heel veel, eerlijk waar, maar je gaat nu met termen en maten spelen op woorden.
Dit is een "studie" ja.
Nee, het is niet gecertificeerd door James Randi. Maar het is wel degelijk een studie. Een valide studie.
Iets dat de opgefokte samenleving van vandaag hard nodig heeft in my opinion.
Het is een manier van leven en weer in touch raken met je zelf, je lichaam.
Waar de Westerse kant faalt, helpt mijn vader die mensen toch beter te maken en vooral te voelen.
En je kan erover bakkelijen wat je wilt, maar dat is uiteindelijk gewoon top!
Doe eens eerst wat meer research over hem eer je oordeelt. In de media (van tijdschriften, boeken en televisie) kom je hem genoeg tegen als je goed je best doet.
Ben jij Mickey Mouse?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Flammie het volgende:
Ik heb met joepiepoepie gepraat op Skype en als dat een jongen moest voorstellen ben ik Mickey Mouse
Eehm nee, Summers begon er ineens weer uit het niets over, maar het topic zat op slotquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef Bastard het volgende:
Zou het misschien kunnen zijn dat de foto niks zegt.. ik kan een olifant in mn fobo plaatsen, ben ik dan een olifant?
Daarbij, het is wel erg opmerkelijk dat JIJ steeds weer blijft inhaken op of de aandacht legt op je eigen geslacht door te blijven herhalen dat er mensen zijn met twijfels. Het is een cirkel die je zelf weer lijkt aan te steken als de wind is gaan liggen.. dat doet zelfs mij de wenkbrauwen wel eens fronsen namelijk.
Ik zeg altijd maar, het zal me aan mn reet roesten of iemand een vrouwtje of een mannetje is, het gaat mij om de post zelf. Maar het is bizar hoe je zelf bezig kan zijn over je eigen geslacht.
Ik zou zeggen: download skype en praat eens met joepie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm nee, Summers begon er ineens weer uit het niets over, maar het topic zat op sloten ik wilde er toch nog even op reageren
.
En dat jij twijfelt vind ik vreemd. Jij kent de foto ook in groter formaat van mijn homepage. Bovendien is mijn homepage niet losstaand, de rest van mijn leven is er ook aan gelinkt. Bijvoorbeeld de schilderijen van mijn vriend. Beetje raar om tientallen jaren aan een nepleven te werken om een paar idioten op Fok te misleiden.
Dat wil niet zeggen dat het vereiste denkniveau niet van die aard kan zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
ow, dat vind ik ook top hoorIk vind het alleen geen HBO studie in de traditionele zin van het woord.
Moet ik met mezelf gaan pratenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef Flammie het volgende:
Ik zou zeggen: download skype en praat eens met joepie.
Of troll ik nu weer?
Ik vrees dat je het een en ander iets te serieus neemt en dat anderen daar ook weer wat serieus op in gaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eehm nee, Summers begon er ineens weer uit het niets over, maar het topic zat op sloten ik wilde er toch nog even op reageren
.
En dat jij twijfelt vind ik vreemd. Jij kent de foto ook in groter formaat van mijn homepage. Bovendien is mijn homepage niet losstaand, de rest van mijn leven is er ook aan gelinkt. Bijvoorbeeld de schilderijen van mijn vriend. Beetje raar om tientallen jaren aan een nepleven te werken om een paar idioten op Fok te misleiden.
Neeee, Bastard verbazen en je met je eigen geslacht bezig gaan houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Moet ik met mezelf gaan praten.
Andere mensen praten dan met jou. Je klonk niet echt als een man imoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Moet ik met mezelf gaan praten.
Ja lekker, ga je met je eigen geslacht bezig houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeee, Bastard verbazen en je met je eigen geslacht bezig gaan houden![]()
Geen idee, ik heb nu niet zoveel te melden eigenlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:11 schreef Flammie het volgende:
Andere mensen praten dan met jou. Je klonk niet echt als een man imo![]()
Wanneer hebben we weer een sessie?
Ja.. wat is echt op het internet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat jij twijfelt vind ik vreemd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja lekker, ga je met je eigen geslacht bezig houden
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef Darkwolf het volgende:
Even tussen het kibbelen door.
Hebben de mensen hier nog spannende weekend plannen naast FOK! ?
heyyyy wanneeer zullen we eens checken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb overigens ook sinds kort skype![]()
Later nog dan mn vader geinstalleerd .. en ja dat zegt wat
Spannend niet, mn leven is niet zo gek spannend maar heb het wel weer druk dit weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef Darkwolf het volgende:
Even tussen het kibbelen door.
Hebben de mensen hier nog spannende weekend plannen naast FOK! ?
Kheb geen webcamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
heyyyy wanneeer zullen we eens checken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |