Nee hoor, ik weet ook niet waarom Michielos dat schreef, maar ik vermoed dat hij dat deed om jou zo te laten reageren. Maar het boeit toch ook niet? Vind jij het uitmaken of ik een man of een vrouw ben? Jouw geslacht maakt mij ook niet uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:44 schreef Summers het volgende:
dus nu is het weer een man
als jullie dat nou eerst even zelf uitzoeken , wie ben ik .... waar ben ik mee bezig ?
welke sekse heb ik enz .... lijkt me een goed plan .
Oh, het gaat alweer over etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:27 schreef Bastard het volgende:
Zolang het maar ritueel geslacht is zeg ik altijd maar.
Geen idee, het maakt mij ook niet uit of de kat ritueel of niet-ritueel geslacht is, als ie maar geslacht is en op mijn bord wordt geserveerd in de darmen van _Led_quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:37 schreef Bastard het volgende:
Ik wil het niet weten maar net als in enge film kijk je toch... hoe slacht je een kat ritueel?![]()
Curiousity kills the catquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, het gaat alweer over eten.
Ritueel geslacht kattenvleesgeserveerd in de darmen van _Led_
.
Jij met je pittige kapsel lijkt meer op een jongetje dan ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Curiousity kills the cat![]()
In dat kader... ik heb er geen belang bij, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw geslacht. Ben jij wel echt een meissie? Je lijkt soms net een jongetje
Wat is dat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
God dat gelul over wie welk geslacht heeft wordt echt te erg nu
Misschien ben ik wel stiekem een middelbare vrouw
Jij komt op mij in ieder geval vrouwelijk over... mocht dat helpen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Amos_ het volgende:
God dat gelul over wie welk geslacht heeft wordt echt te erg nu
Misschien ben ik wel stiekem een middelbare vrouw
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij komt op mij in ieder geval vrouwelijk over... mocht dat helpen.
Ja dit klinkt dan weer gay... misschien vandaar mn verwarring.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]Laat het de jongens in de dojo maar niet horen
You bastard!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dit klinkt dan weer gay... misschien vandaar mn verwarring.
Nee. Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Amos_ het volgende:
Darkwolf, wat voor diploma kan er uitgegeven worden bij de opleiding die de school van je vader aanbied? Weet jij dat zo?
Ik begrijp trouwens sowieso de nieuwsgierigheid niet, want ik heb al zo vaak gezegd dat ik een dame ben en heb zelfs een foto van mezelf in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Curiousity kills the cat![]()
In dat kader... ik heb er geen belang bij, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar jouw geslacht. Ben jij wel echt een meissie? Je lijkt soms net een jongetje
Iedereen mag een praktijk in alternatieve geneeswijze openen, net zoals iedereen een tattooshop mag openen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Dat weet ik niet.
Wel weet ik dat na de opleiding het mogelijk is om je eigen praktijk te starten als ik het niet begrepen heb.
Er zijn een aantal die dit in Nederland hebben gedaan die afgestudeerd zijn bij mijn vader.
Maar de titel of naam die je aan jezelf mag toekennen of wat er precies op het diploma staat of hoe deze heet weet ik zo snel even niet. Kan het hem wel vragen eventueel?
EN cupmaatje 75Aquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij met je pittige kapsel lijkt meer op een jongetje dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |