Zie feedback van vandaagquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Je mag alles vinden, ik heb het niet zo gevolgd eerlijk gezegd
Wees maar blijquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor, met jou ook alles goed?quote:
Het zou echt veel cooler zijn als jij je er ook eens mee zou bemoeien barraquote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook nietik bemoei me er niet mee
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het zou echt veel cooler zijn als jij je er ook eens mee zou bemoeien barra
ja doe mee man:) man aan man... samen een ban!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh? ik ben er wel goed in om de mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen
is er een samenvatting van de vete?
Nou euh... tru feedbackquote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh? ik ben er wel goed in om de mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen
is er een samenvatting van de vete?
ahahha die lacht zich kapotquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat de grootste **** de dans weer ontsprongen is schijnbaar. Dat mag ik wel triest vinden toch?
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb er even snel doorheen gescolled
omfg
is dat jullie discussie waard?
kom op senesta.. probeer hetquote:Op maandag 8 maart 2010 23:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik me er niet aan wagen als jij er al niets in ziet
dude... komen ze!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef Flammie het volgende:
dude.. iemand is WRONG on the internet!
Dat is serious business hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dude... komen ze!!!The cat is SO right!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
klop.... weet je wat zn broertje zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij had gelijk, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |