Welke Orly is dat ik vind het wel mooi zoek nog een subtiel goud achtig lakje. En laat ik nou nog steeds een bestelling mogen doen op TD omdat mijn voet/been in de tape zitquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! Maar ik weet het niet, vind 'm niet echt heel interessant ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Foil Fix - Ragequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:02 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Welke Orly is dat ik vind het wel mooi zoek nog een subtiel goud achtig lakje. En laat ik nou nog steeds een bestelling mogen doen op TD omdat mijn voet/been in de tape zit
De foto die ik poste is Rage.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:07 schreef dieske87 het volgende:
[..]
IS het Rage of Luxe? Als ik op td kijkt lijkt Rage rose?????
Denk niet dat deze meisjes daar genoeg besef voor hadden. Of ben ik weer botquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze maken er geen winst meer op omdat al die hollanders alles in amerika bestellen, vind je het gek
Maareh, pics?
Guilty... Zo heb ik CG Limbo Bimbo gekocht, die moest ik gewoon hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer gaat daar nu ook niet meer bijkomen, is vol zat zoAndere oor is ook rustiger, met drie ringetjes bovenin en drie ringetjes door m'n oorlel. (En een lipding, om de opsomming compleet te maken.
)
Wat ik me trouwens afvroeg, zijn er meer mensen die lakjes puur vanwege de naam kopen?
Die heb ik eergisteren besteld ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er al 1 gezien (en ik kijk net 1 minuut) die ik heel erg mooi vind
OPI - Here Today… Aragon Tomorrow
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en ze genezen langzamer. Ter vergelijk: Staaf was het rotst met genezen, want 2 keer kraakbeen. Bovenste ring deed het meeste zeer, want dik kraakbeen. Na die twee zijn lellen een eitje.(Plaatje is al ouder, zit nu dus een vierde ringetje tussen.
)
Ik heb Essie Matte about You en die bevalt mij prima..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Welke matte TC raden jullie aan? Die van CG?
Ik ga zó falen
Ik heb Paypal nog niet gelinkt aan mijn bankrekening maar ik heb zo'n vermoeden dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Iemand trouwens een mening over CG Lubu Heels? Kan geen goede swatch vinden (plus dat ik hier met een kutresolutie van 32bits te kijken)
Maar het duurt dan een paar dagen voordat je Paypal kan gebruiken nadat je em gelinkt hebt he.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zó falen
Ik heb Paypal nog niet gelinkt aan mijn bankrekening maar ik heb zo'n vermoeden dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Iemand trouwens een mening over CG Lubu Heels? Kan geen goede swatch vinden (plus dat ik hier met een kutresolutie van 32bits te kijken)
Jahoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 01:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvroeg, zijn er meer mensen die lakjes puur vanwege de naam kopen?
lakjes nog ontvangen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jahoor.
Koala Bear-y. En dan is het ook nog eens mijn favoriete kleur geworden
Ik heb die van ChG en vind 'm nice om te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zó falen
Thewhatfuck?quote:Blogspot.nl heeft haar activiteiten in Nederland stopgezet
Deze domeinnaam is overgenomen door Budget Webhosting
Alle Blogspot.nl klanten hebben inmiddels bericht gehad via e-mail
Ik wist het! Haha. Mooie lakjes hoor. Ik heb iron butterfly ook onderweg, ben echt heel benieuwd hoe die op mn nagels lijkt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:58 schreef IJsdraakje het volgende:
FAIL!!!
ORLY-Iron Butterfly
ORLY-Fantasea
OPI-Play ‘Til Midnight
OPI-DS mystery
CG-Grape Pop
CG-Branding Iron
CG-Rodeo Fanatic
OPI-Black Onyx
ORLY-Snowcone
Ik faal zo ontzettend hard. Van 't geld wat ik voor m'n verjaardag heb gekregen, zullen we maar zeggen.
Ik had ook gewoon moeten gaan slapen...
Ik dacht dat ik smalle nagels had, en bij mij gaat die rimmel prima. Druk ook niet zo hardquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn hemel, die borstel van Rimmel Pulsating is ZO breed dat hij te breed is voor mijn pinknagels, ik lak mijn zijkanten mee! Pffft!
[afbeelding]
(de linker)
Dat is wel heel mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:47 schreef PeRi het volgende:
Ik kon het niet laten om Nfu.Oh nog niet te proberen..
[afbeelding]
1 laagje Nfu.Oh 59 over Rimmel en CND heen
[afbeelding]
En nog een laag Essie Matte about you
De H&M met de vele lakjes, ik kan je alleen nu even niet vertellen welke het precies is, mijn hersenen laten me in de steekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik smalle nagels had, en bij mij gaat die rimmel prima. Druk ook niet zo hardJe kunt hem zijwaards houden, toch?
Nog leuke shops in Amsterdam die ik kan bezoeken voor lak?
[..]
Dat is wel heel mooi
De H&M op de Kalverstraat (tegenover Australian, nagellakken op de eerste verdieping) en de andere H&M op de Kalverstraat (vlakbij de Kalvertoren, helemaal aan het einde, nagellakken in de kelder, linksachterin as je van de roltrap komt)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik smalle nagels had, en bij mij gaat die rimmel prima. Druk ook niet zo hardJe kunt hem zijwaards houden, toch?
Nog leuke shops in Amsterdam die ik kan bezoeken voor lak?
[..]
Dat is wel heel mooi
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De H&M op de Kalverstraat (tegenover Australian, nagellakken op de eerste verdieping) en de andere H&M op de Kalverstraat (vlakbij de Kalvertoren, helemaal aan het einde, nagellakken in de kelder, linksachterin as je van de roltrap komt)
Er zitten twee claire's en er zijn genoeg Etossen en KruidvattenOh en de DA op de Leidsestraat verkoopt OPI (en nog veel meer moois)
Bedanktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
De H&M met de vele lakjes, ik kan je alleen nu even niet vertellen welke het precies is, mijn hersenen laten me in de steek
Aaaah.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Gwhahah trouwens: dat Instant Spa heeft me volgens mij van de perslijst afgeflikkerd![]()
![]()
Heb geen mails meer gehad en op andere blogjes staan nog wel updates van I-spa.
Achja, mis er niets aan
Ik heb ze van Ebay, de verkoper heet sparkling*nails. Altijd snel geregeld en snel geleverd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag naar me mams toe me pakketjes ophalen![]()
Zodra ik die heb ga ik foto's maken en jullie daarmee lastig vallen![]()
Maar even iets anders waar kopen jullie Zoya lakjes, Ik heb er een aantal op me lijstje staan maar zou eigenlijk niet weten waar ik ze vandaan ga plukken aangezien ze niet te koop zijn bij TD.
Sparkling*nails op eBay.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag naar me mams toe me pakketjes ophalen![]()
Zodra ik die heb ga ik foto's maken en jullie daarmee lastig vallen![]()
Maar even iets anders waar kopen jullie Zoya lakjes, Ik heb er een aantal op me lijstje staan maar zou eigenlijk niet weten waar ik ze vandaan ga plukken aangezien ze niet te koop zijn bij TD.
Aah ga even zoeken en kijken! Maar echt alleen kijken want het is alweer een dure maand geworden, en hij is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb ze van Ebay, de verkoper heet sparkling*nails. Altijd snel geregeld en snel geleverd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Aaaah.![]()
![]()
Mis je toch niets aan, maar kijk maar uit, straks kom jij ook voor in een boycot!
mooi!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
Ik ben verliefd op een meisjeen ze heet Dorothy Who?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idiote sparkle en echt ZO snel droog..en vrijwel helemaal glad! Een glitter!![]()
Dus deze ga ik eens mooi showen op feestjes (2) en etentjes dit weekend
OEH die had ik ook al voorbij zien komen bij TD.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idiote sparkle en echt ZO snel droog..en vrijwel helemaal glad! Een glitter!![]()
Suedes:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH die had ik ook al voorbij zien komen bij TD.
*noteert*
en ik wil ook die groene glitter maar ben de naam kwijt. En die sueade maar ook daar ben ik de naam van kwijt
Jij wil Emerald Sparkle en You don't know Jacques suedequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH die had ik ook al voorbij zien komen bij TD.
*noteert*
en ik wil ook die groene glitter maar ben de naam kwijt. En die sueade maar ook daar ben ik de naam van kwijt
Ja die waren het! En wat een achterlijke zpelvaut zie ik van mezelf staan zeg...sueadequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij wil Emerald Sparkle en You don't know Jacques suede.
Lijkt erg op absolutely alice van OPI, ook eentje uit een Alice serie. Alleen die heb ik dus in mini, dus moet even kijken welke ik van de grote ga bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet op elkaar lijken hoor, het enige dat ze gemeen hebben is dat ze blauw zijn en glitterig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lijkt erg op absolutely alice van OPI, ook eentje uit een Alice serie. Alleen die heb ik dus in mini, dus moet even kijken welke ik van de grote ga bestellen
Dit soort vergelijkingen zouden er meer op internet moeten staan (of misschien staan ze er wel, maar zoek ik niet goed, haha)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind ze niet op elkaar lijken hoor, het enige dat ze gemeen hebben is dat ze blauw zijn en glitterig.
http://prettyindayton.blo(...)alice-and-china.html
Zal vast, toen mijn moeder haar operatie had gehad een paar jaar terug, heb ik heel erg mogen toveren en rekenen met haar smsjes, want dat sloeg nergens opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die waren het! En wat een achterlijke zpelvaut zie ik van mezelf staan zeg...sueadekomt van de narcose
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen zouden er meer op internet moeten staan (of misschien staan ze er wel, maar zoek ik niet goed, haha)
In ieder geval bedankt! Vind de opi mooier
Dank je welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef Linnie20v het volgende:
Loqi mooie nagels!
Ik vind Dorothy Who? mooier dan Absolutely Alice!!
Heb AA nog niet eens geswatchedmaar wilde hem gewoon hebben, omdat het kan
CG Spin me Round lakt fantastisch, droogt fantastisch, en ziet er fantastisch uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef mirannie het volgende:
Ik heb er trouwens nog een paar waar ik moeite mee heb om tussen te kiezen, iemand die me tips kan geven? Heb de hele ochtend swatches zitten kijken, maar kom er echt niet uit. Misschien dat iemand hier ervaring met deze kleuren heeft...
OPI designer desire - of - CG spin me round
CG prize winning mare - of - DC decadence
CG cloud nine - of - OPI designer shimmer
OPI desginer glamour - of - CG 2nite
Ik weet dat er best wel verschillen inzitten, maar vind het zo moeilijk om te kiezen, dus graag jullie ervaringen
Hij drogt erg snel dus denk niet dat dat gaat werken.. heb 't nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind CG Spin me Round prachtig, het is m'n favoriete lak. Maar Designer Desire ken ik dan weer niet.
Heeft iemand trouwens ervaring met stempelen met Spin me Round?
heb jij die DS glamour ergens online te koop zien staan danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef mirannie het volgende:
Ik heb er trouwens nog een paar waar ik moeite mee heb om tussen te kiezen, iemand die me tips kan geven? Heb de hele ochtend swatches zitten kijken, maar kom er echt niet uit. Misschien dat iemand hier ervaring met deze kleuren heeft...
OPI designer desire - of - CG spin me round
CG prize winning mare - of - DC decadence
CG cloud nine - of - OPI designer shimmer
OPI desginer glamour - of - CG 2nite
Ik weet dat er best wel verschillen inzitten, maar vind het zo moeilijk om te kiezen, dus graag jullie ervaringen
Ik vroeg dat omdat ik had begrepen dat hololakken geschikt zijn om mee te stempelen, maar ik weet niet of dat alleen voor een bepaalde collectie geldt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
CG Spin me Round lakt fantastisch, droogt fantastisch, en ziet er fantastisch uit.
[..]
Hij drogt erg snel dus denk niet dat dat gaat werken.. heb 't nog niet geprobeerd.
Ja, had 'm vandeweek ergens gevonden... crap, weet niet meer waar. Ik ga even voor je kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb jij die DS glamour ergens online te koop zien staan dan?
Die zoek ik namelijk al een tijdje, maar is nergens te krijgen!
Dusss als jij 'm gezien hebt... WAAR DAN?
oohhhhh laat me weten ja!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, had 'm vandeweek ergens gevonden... crap, weet niet meer waar. Ik ga even voor je kijken.
Volgens mij kun je met alle holo's stempelen, als je maar snel genoeg werkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vroeg dat omdat ik had begrepen dat hololakken geschikt zijn om mee te stempelen, maar ik weet niet of dat alleen voor een bepaalde collectie geldt.
Hahaha, heb wat hoor. Weet alleen geen idee of ze naar NL verzenden, nog niet naar gekeken, sorry.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
oohhhhh laat me weten ja!!
Dan zou ik je echt eeuwig dankbaar zijn
Ja, ik denk dat ik dat bij de volgende bestelling ook maar doe als de grote niet meer aanwezig is. Dan heb ik wel Absolutely Alice dubbel, maar die kan ik dan wel via het ruiltopic kwijt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:31 schreef Crientj het volgende:
Lol de meeste failen. ;o Ik wil ook bestellen, maar doe het lekker niet. Wel errug leuke kleurtjes ^^/
Wacht nog even op mijn salaris en ga daarna eens een mooie grote lijst maken voor de webshop.
Btw, voor wie die MAAH wilt, TD heeft nog wel de mini flesjes? Al heb je dan wel een 4pack mini.
lord oh whyyyyy did you show me this *koopt*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OP-Nai(...)?hash=item2eab7c5dda
Ok, dan ga ik dat proberen! Ik had al geprobeerd te stempelen met een gewone lak en dat wilde dus niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met alle holo's stempelen, als je maar snel genoeg werkt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OP-Nai(...)?hash=item2eab7c5dda
Heb 'm ook besteldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heb zojuist OPI DS Glamour gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt vanuit de USA, totale kosten E 8,88. Valt me erg mee, want deze lak MOET ik echt hebben!
Ben zeer benieuwd wanneer het bezorgd gaat worden.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 13:52 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
heb zojuist OPI DS Glamour gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt vanuit de USA, totale kosten E 8,88. Valt me erg mee, want deze lak MOET ik echt hebben!
Ben zeer benieuwd wanneer het bezorgd gaat worden.....
[afbeelding]
Neuh, gaat er gewoon afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooi!
Weet iemand of Ruby Pumps net zo lastig van je nagels af te halen is als glitters zoals MAAH?
Joepie!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik was net 2 seconden bij het kruidvat (ga zo nog ff terug) en zag een nieuwe essence display![]()
iets met fashionista. 2 oude lakjes, maar ook 1 nieuwe, een gele
Het gaat steeds beter. Ik mag morgen alweer naar huis!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef Linnie20v het volgende:
Puckzzz, hoe gaat het nu met je? Pijn al minder?
Dat is mooi nieuws!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter. Ik mag morgen alweer naar huis!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter. Ik mag morgen alweer naar huis!
Strange, bij mij ging het wel gewoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Zeg, ik wil die OPI DS Glamour betalen krijg ik
'De verkoper kan momenteel geen betalingen via PayPal ontvangen.
Neem contact op met de verkoper voor andere betalingsopties.'
Heb de verkoper gemaild maar toch vreemd..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:34 schreef samsuus het volgende:
Weet iemand een site waar veel swatches van Models Own lakjes staan?
Naam voor naam googlen gaat erg lang duren aangezien ik 37 lakjes mooi denk te vinden ;-)
Haha, dat probleem had ik gisteravond ook!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:05 schreef samsuus het volgende:
Thanks!! Jammer dat ze met swatches nog steeds mooi zijn ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |