Welke Orly is dat ik vind het wel mooi zoek nog een subtiel goud achtig lakje. En laat ik nou nog steeds een bestelling mogen doen op TD omdat mijn voet/been in de tape zitquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook! Maar ik weet het niet, vind 'm niet echt heel interessant ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Foil Fix - Ragequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:02 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Welke Orly is dat ik vind het wel mooi zoek nog een subtiel goud achtig lakje. En laat ik nou nog steeds een bestelling mogen doen op TD omdat mijn voet/been in de tape zit
De foto die ik poste is Rage.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:07 schreef dieske87 het volgende:
[..]
IS het Rage of Luxe? Als ik op td kijkt lijkt Rage rose?????
Denk niet dat deze meisjes daar genoeg besef voor hadden. Of ben ik weer botquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze maken er geen winst meer op omdat al die hollanders alles in amerika bestellen, vind je het gek
Maareh, pics?
Guilty... Zo heb ik CG Limbo Bimbo gekocht, die moest ik gewoon hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer gaat daar nu ook niet meer bijkomen, is vol zat zoAndere oor is ook rustiger, met drie ringetjes bovenin en drie ringetjes door m'n oorlel. (En een lipding, om de opsomming compleet te maken.
)
Wat ik me trouwens afvroeg, zijn er meer mensen die lakjes puur vanwege de naam kopen?
Die heb ik eergisteren besteld ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er al 1 gezien (en ik kijk net 1 minuut) die ik heel erg mooi vind
OPI - Here Today… Aragon Tomorrow
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en ze genezen langzamer. Ter vergelijk: Staaf was het rotst met genezen, want 2 keer kraakbeen. Bovenste ring deed het meeste zeer, want dik kraakbeen. Na die twee zijn lellen een eitje.(Plaatje is al ouder, zit nu dus een vierde ringetje tussen.
)
Ik heb Essie Matte about You en die bevalt mij prima..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Welke matte TC raden jullie aan? Die van CG?
Ik ga zó falen
Ik heb Paypal nog niet gelinkt aan mijn bankrekening maar ik heb zo'n vermoeden dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Iemand trouwens een mening over CG Lubu Heels? Kan geen goede swatch vinden (plus dat ik hier met een kutresolutie van 32bits te kijken)
Maar het duurt dan een paar dagen voordat je Paypal kan gebruiken nadat je em gelinkt hebt he.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Welke matte TC raden jullie aan? Die van CG?
Ik ga zó falen
Ik heb Paypal nog niet gelinkt aan mijn bankrekening maar ik heb zo'n vermoeden dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Iemand trouwens een mening over CG Lubu Heels? Kan geen goede swatch vinden (plus dat ik hier met een kutresolutie van 32bits te kijken)
Jahoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 01:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvroeg, zijn er meer mensen die lakjes puur vanwege de naam kopen?
lakjes nog ontvangen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jahoor.
Koala Bear-y. En dan is het ook nog eens mijn favoriete kleur geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |