OEH die had ik ook al voorbij zien komen bij TD.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
Ik ben verliefd op een meisjeen ze heet Dorothy Who?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idiote sparkle en echt ZO snel droog..en vrijwel helemaal glad! Een glitter!![]()
Dus deze ga ik eens mooi showen op feestjes (2) en etentjes dit weekend
Suedes:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH die had ik ook al voorbij zien komen bij TD.
*noteert*
en ik wil ook die groene glitter maar ben de naam kwijt. En die sueade maar ook daar ben ik de naam van kwijt
Jij wil Emerald Sparkle en You don't know Jacques suedequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OEH die had ik ook al voorbij zien komen bij TD.
*noteert*
en ik wil ook die groene glitter maar ben de naam kwijt. En die sueade maar ook daar ben ik de naam van kwijt
Ja die waren het! En wat een achterlijke zpelvaut zie ik van mezelf staan zeg...sueadequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij wil Emerald Sparkle en You don't know Jacques suede.
Lijkt erg op absolutely alice van OPI, ook eentje uit een Alice serie. Alleen die heb ik dus in mini, dus moet even kijken welke ik van de grote ga bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
Ik ben verliefd op een meisjeen ze heet Dorothy Who?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idiote sparkle en echt ZO snel droog..en vrijwel helemaal glad! Een glitter!![]()
Dus deze ga ik eens mooi showen op feestjes (2) en etentjes dit weekend
Ik vind ze niet op elkaar lijken hoor, het enige dat ze gemeen hebben is dat ze blauw zijn en glitterig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Lijkt erg op absolutely alice van OPI, ook eentje uit een Alice serie. Alleen die heb ik dus in mini, dus moet even kijken welke ik van de grote ga bestellen
Dit soort vergelijkingen zouden er meer op internet moeten staan (of misschien staan ze er wel, maar zoek ik niet goed, haha)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind ze niet op elkaar lijken hoor, het enige dat ze gemeen hebben is dat ze blauw zijn en glitterig.
http://prettyindayton.blo(...)alice-and-china.html
Zal vast, toen mijn moeder haar operatie had gehad een paar jaar terug, heb ik heel erg mogen toveren en rekenen met haar smsjes, want dat sloeg nergens opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 12:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja die waren het! En wat een achterlijke zpelvaut zie ik van mezelf staan zeg...sueadekomt van de narcose
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen zouden er meer op internet moeten staan (of misschien staan ze er wel, maar zoek ik niet goed, haha)
In ieder geval bedankt! Vind de opi mooier
Dank je welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef Linnie20v het volgende:
Loqi mooie nagels!
Ik vind Dorothy Who? mooier dan Absolutely Alice!!
Heb AA nog niet eens geswatchedmaar wilde hem gewoon hebben, omdat het kan
CG Spin me Round lakt fantastisch, droogt fantastisch, en ziet er fantastisch uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef mirannie het volgende:
Ik heb er trouwens nog een paar waar ik moeite mee heb om tussen te kiezen, iemand die me tips kan geven? Heb de hele ochtend swatches zitten kijken, maar kom er echt niet uit. Misschien dat iemand hier ervaring met deze kleuren heeft...
OPI designer desire - of - CG spin me round
CG prize winning mare - of - DC decadence
CG cloud nine - of - OPI designer shimmer
OPI desginer glamour - of - CG 2nite
Ik weet dat er best wel verschillen inzitten, maar vind het zo moeilijk om te kiezen, dus graag jullie ervaringen
Hij drogt erg snel dus denk niet dat dat gaat werken.. heb 't nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind CG Spin me Round prachtig, het is m'n favoriete lak. Maar Designer Desire ken ik dan weer niet.
Heeft iemand trouwens ervaring met stempelen met Spin me Round?
heb jij die DS glamour ergens online te koop zien staan danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef mirannie het volgende:
Ik heb er trouwens nog een paar waar ik moeite mee heb om tussen te kiezen, iemand die me tips kan geven? Heb de hele ochtend swatches zitten kijken, maar kom er echt niet uit. Misschien dat iemand hier ervaring met deze kleuren heeft...
OPI designer desire - of - CG spin me round
CG prize winning mare - of - DC decadence
CG cloud nine - of - OPI designer shimmer
OPI desginer glamour - of - CG 2nite
Ik weet dat er best wel verschillen inzitten, maar vind het zo moeilijk om te kiezen, dus graag jullie ervaringen
Ik vroeg dat omdat ik had begrepen dat hololakken geschikt zijn om mee te stempelen, maar ik weet niet of dat alleen voor een bepaalde collectie geldt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
CG Spin me Round lakt fantastisch, droogt fantastisch, en ziet er fantastisch uit.
[..]
Hij drogt erg snel dus denk niet dat dat gaat werken.. heb 't nog niet geprobeerd.
Ja, had 'm vandeweek ergens gevonden... crap, weet niet meer waar. Ik ga even voor je kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb jij die DS glamour ergens online te koop zien staan dan?
Die zoek ik namelijk al een tijdje, maar is nergens te krijgen!
Dusss als jij 'm gezien hebt... WAAR DAN?
oohhhhh laat me weten ja!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, had 'm vandeweek ergens gevonden... crap, weet niet meer waar. Ik ga even voor je kijken.
Volgens mij kun je met alle holo's stempelen, als je maar snel genoeg werkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vroeg dat omdat ik had begrepen dat hololakken geschikt zijn om mee te stempelen, maar ik weet niet of dat alleen voor een bepaalde collectie geldt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |