Ah leuk! Wat voor piercing heb je laten zetten? Of wil ik dat niet weten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik werd die dozen zat en heb een xenosladekastje gekocht.
[..]
Er komen er steeds meer bij![]()
*Gaat NIET kijken wat er nu weer een * heeft*
Helemaal niet omdat ik toch nog écht een studentenbudget heb, er een stel verjaardagen aankomt én ik volgende week zaterdag nog een uitje heb wat geld gaat kosten. (En ik me afgelopen week niet kon inhouden bij de piercingboer.) Al die lakjes die ik daarvoor zou kunnen kopen...
Ik ga nog even door met redenen verzinnen om vooral niet te gaan kijken.
I LOLed. En da's niet handig, want m'n vader slaapt in de kamer hiernaast.quote:
Simpele derde oorgaatjes deze keer. En ze gaan nog steeds niet door kraakbeen, ik heb grote lellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:14 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ah leuk! Wat voor piercing heb je laten zetten? Of wil ik dat niet weten?
Wat een sadisme!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:18 schreef princess-a het volgende:
Photobucket ad bij mijn fobo allemaal OPI nagellakjes aanbiedingen![]()
doe dat nou niet![]()
zomg! Dan heb ik dus nu een reden om te bestellen!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dan gaan ze uit het assortiment, op = op dus!
Oh die zijn altijd leuk! Doet het door kraakbeen piercen meer pijn dan of?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I LOLed. En da's niet handig, want m'n vader slaapt in de kamer hiernaast.
[..]
Simpele derde oorgaatjes deze keer. En ze gaan nog steeds niet door kraakbeen, ik heb grote lellen.
Ja? Ga je het toch doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
zomg! Dan heb ik dus nu een reden om te bestellen!!
![]()
uh-ohquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
zomg! Dan heb ik dus nu een reden om te bestellen!!
![]()
Jep, en ze genezen langzamer. Ter vergelijk: Staaf was het rotst met genezen, want 2 keer kraakbeen. Bovenste ring deed het meeste zeer, want dik kraakbeen. Na die twee zijn lellen een eitje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:21 schreef deerntie het volgende:
[..]
Oh die zijn altijd leuk! Doet het door kraakbeen piercen meer pijn dan of?
Whehehehe, dit is echt een evil avond!quote:
Dat zijn er aardig wat in 1 oor! Wel apart zo'n staafje, nooit eerder gezien!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en ze genezen langzamer. Ter vergelijk: Staaf was het rotst met genezen, want 2 keer kraakbeen. Bovenste ring deed het meeste zeer, want dik kraakbeen. Na die twee zijn lellen een eitje.(Plaatje is al ouder, zit nu dus een vierde ringetje tussen.
)
Hehe de zoveelste vandaag! TD moet blij zijn met ons hollandersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehehe, dit is echt een evil avond!
Meer gaat daar nu ook niet meer bijkomen, is vol zat zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:28 schreef deerntie het volgende:
[..]
Dat zijn er aardig wat in 1 oor! Wel apart zo'n staafje, nooit eerder gezien!
Ik ken het, morgen om half 12 les, weet alleen nog niet of ik ga. Ik ga ook slapen. Tot morgen allemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Om 15.30 college hebben is een ritmeverkloter.*Zou ook eens moeten gaan slapen, maar is klaarwakker*
Dat hoop ik voor jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:46 schreef AmNaBa het volgende:
Ik had ook al gezien dat we'll always have paris suede er weer was![]()
Die staat ook op mijn wishlist
maar dan moet ik toch echt een serieuze wishlist gaan maken![]()
heb er nu drie op staan aan kleurtjes
we'll always have paris suede
frostbite
wagon trail
en natuurlijk de seche vite want lang leve de fimo en seche vite....![]()
Ik weet wat ik dit weekend doe, als nu maar niet iedereen die paris voor mijn neus wegkaapt
Hahaha, dat had ik toch gezegd. Lag echt in een deuk toen ik die verpakking opende, zo ieniemini.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Sjeen het volgende:
De OPI mini's zijn wel heel mini heMirannie, thanks voor Off with her Red!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |