Ooooow ik ga nu verder klikken....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar ik heb die bijna allemaal en ze zijn heul!
jaja, wacht maar!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwehehe, blij dat ik niet ben gaan kijken op TD, kom ik ook niet in de verleiding.
Haha tja oke, dat is wel ernstig, je hebt ze nog niet eens allemaal kunnen proberen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:47 schreef MissJ het volgende:
Engeltje op mijn schouder? whehehehe![]()
waar ik op wacht?
Hmm goeie vraag.. ik denk omdat ik denk van tsss heb gister een TD bestelling ontvangen, dus hoe verslaafd ben ik als ik nu wéér ga bestellen![]()
Dus vandaar dat ik me nog even inhou ofzo![]()
heb deze in mijn mandje:
CG-LOL
CG-Lemon Fizz
CG-Frostbite
OPI-DS passion
OPI-Brand New Skates
CG-Metallic Muse
CG-Robotica
CG-Peachy keen
CG-Something Sweet
herkenbaar, hoe werklozer ik ben hoe meer ik koopquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooow ik ga nu verder klikken....![]()
denk ik dan![]()
ik ga mezelf nooit meer een nagellakkoopstop opleggen want juist dan ga ik kopen
Ik heb dat altijd met lijnenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooow ik ga nu verder klikken....![]()
denk ik dan![]()
ik ga mezelf nooit meer een nagellakkoopstop opleggen want juist dan ga ik kopen
En datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:53 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met lijnenHoe meer ik wil lijnen, hoe slechter ik ga eten
Ik heb ook niets met fashion hoor, met cosmetica wel iets meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:54 schreef Stormqueen het volgende:
en dat terwijl ik helemaal niks heb met fashion of cosmetica!
M'n dinnetje zat met afgrijzen naar m'n nagels te kijken ook vandaag
Maar het is verslavend
Maar ik zit nog te wachten op 21 flesjes en ik heb van de week ook een stuk of 10 binnengekregen!!quote:
Die gaan eruit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef MissJ het volgende:
hahaha conclusie: onszelf geen dingen meer verbieden!
maar dat jij op dit moment werkloos bent SQ is natuurlijk niet tof!
Trouwens, wat betekenen die * achter sommige lakjes ook alweer?
want daarvan heb ik er 4 in mijn mandje nee, nog niet verder geklikt dus
Dan gaan ze uit het assortiment, op = op dus!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef MissJ het volgende:
ow ja, da's wel een goeie reden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik zit nog te wachten op 21 flesjes en ik heb van de week ook een stuk of 10 binnengekregen!!
En ik wou morgen voor ik naar Amsterdam moet nog even langs het lokale Kruidvatfiliaal.
Valt het erg op dat ik redenen aan het verzinnen ben om er niet heen te klikken? M'n browser maakt het me al lastig door meteen die link te geven als ik een t intik in de adresbalk![]()
Naar mijn idee zijn er aardig wat bij gekomen met een *, ik heb er vanmiddag 5 met * in mn winkelwagentje gegooidquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gaan eruit.
Edit: Nog een reden om niet te gaan kijken, kom ik niet in de verleiding om toch nog even snel die met een * te gaan kopen![]()
Zo'n doos waar er 30 in passen? OMG!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ja, da's wel een goeie reden!
Ik had in 4 dagen een extra shoebox vol
ik ben te picky, ik wil een te goeie baan omdat ik HBO heb, en mijn vriendje is jonger en die is nu al projectleider enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:56 schreef MissJ het volgende:
ja, een boozyshop bestelling, een TD bestelling, en een ONGEPLAND bezoekje aan de groothandel (I started itquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef deerntie het volgende:
[..]
Zo'n doos waar er 30 in passen? OMG!
Is het geen optie om iets aan te nemen wat niet geheel voldoet aan je eisen en tijdens die baan verder te kijken naar iets wat wel voldoet aan al je eisen? Kun je iig nagellakjes kopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben te picky, ik wil een te goeie baan omdat ik HBO heb, en mijn vriendje is jonger en die is nu al projectleider enzoAnders had ik allang een baan gehad, suf he?
Oh die! Ik heb de foto's wel gezien jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een boozyshop bestelling, een TD bestelling, en een ONGEPLAND bezoekje aan de groothandel (I started itshamez! )
ja, dat gaan we ook doen nu... moet welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef deerntie het volgende:
[..]
Is het geen optie om iets aan te nemen wat niet geheel voldoet aan je eisen en tijdens die baan verder te kijken naar iets wat wel voldoet aan al je eisen? Kun je iig nagellakjes kopen
Tja dat heb je na een tijdje ook wel gezien lijkt me? Weet niet hoe lang je al thuis zit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat gaan we ook doen nu... moet welBen al blij als ik niet meer heel de dag thuis zit
nu 2 maanden... na een half jaar werken. Daarvoor 3 maanden na een jaarcontract, daarvoor 3 maanden na een onverwacht ontslag. Been there done that, veel foute bazen gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:09 schreef deerntie het volgende:
[..]
Tja dat heb je na een tijdje ook wel gezien lijkt me? Weet niet hoe lang je al thuis zit?
Ik werd die dozen zat en heb een xenosladekastje gekocht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow ja, da's wel een goeie reden!
Ik had in 4 dagen een extra shoebox vol
Er komen er steeds meer bijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef deerntie het volgende:
[..]
Naar mijn idee zijn er aardig wat bij gekomen met een *, ik heb er vanmiddag 5 met * in mn winkelwagentje gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |