Dat is waarschijnlijk wel zo makkelijk, en ook best wel duidelijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je niet gewoon beter de instructies van die site volgen?
welnee. Gewoon goed lezen en de goede dingen aanklikkenquote:
Het is niet zo lastig hoor, heb vandaag ook voor het eerst bij TD besteld, ging best soepelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee. Gewoon goed lezen en de goede dingen aanklikkenik heb het ook altijd alleen gedaan
die kan je nu zelf overmakenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:26 schreef Mss het volgende:
Mijn bestelling is geplaatst, maar ik begrijp het paypal gedeelte niet. Moet ik nu zelf mijn $54,16 overmaken, of wachten op een bevestiging van hun kant?
ik kon vanmiddag de juiste shippingmethode kiezen, en daarna gewoon doorgaan met paypal. ik kreeg 4 verschillende bedragen te zien waar ik uit kon kiezen. Heb jij die ook?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:26 schreef Mss het volgende:
Mijn bestelling is geplaatst, maar ik begrijp het paypal gedeelte niet. Moet ik nu zelf mijn $54,16 overmaken, of wachten op een bevestiging van hun kant?
ja dat was vroeger, toen hadden ze de flatrate nog niet als shipping methode!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:30 schreef Mss het volgende:
Ik zat in de knoop met dat bedrag, omdat ik daar vanalles las over andere bedragen.
En nu wachten!
Dank jullie wel voor de hulp
Mooie lakjes hoor! Je hebt er een heel aantal must haves tussen zitten!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef Mss het volgende:
OPI Absolutely Alice
OPI Jade is the new black
OPI You Don't Know Jacques! Suede
OPI Got the blues for red
CG Strawberry fields
CG Turned Up Turquoise
CG TMI
CG Millennium
Seche Vite Topcoat
Srsly?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:38 schreef princess-a het volgende:
SQ je inbox is volik kan je niet pm'en haha
da's het engeltje op je schouderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:38 schreef MissJ het volgende:
omg ik denk dat ik ga falen.. heb er 9 in mijn mandje maar heb nog niet doorgeklikt![]()
Ik weet ook niet waarom ik dat nog niet gedaan heb
Waar wacht je op?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:38 schreef MissJ het volgende:
omg ik denk dat ik ga falen.. heb er 9 in mijn mandje maar heb nog niet doorgeklikt![]()
Ik weet ook niet waarom ik dat nog niet gedaan heb
oh maar ik heb die bijna allemaal en ze zijn heulquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:47 schreef MissJ het volgende:
Engeltje op mijn schouder? whehehehe![]()
waar ik op wacht?
Hmm goeie vraag.. ik denk omdat ik denk van tsss heb gister een TD bestelling ontvangen, dus hoe verslaafd ben ik als ik nu wéér ga bestellen![]()
Dus vandaar dat ik me nog even inhou ofzo![]()
heb deze in mijn mandje:
CG-LOL
CG-Lemon Fizz
CG-Frostbite
OPI-DS passion
OPI-Brand New Skates
CG-Metallic Muse
CG-Robotica
CG-Peachy keen
CG-Something Sweet
| Forum Opties | |
|---|---|