Ooh tochquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:46 schreef Nune het volgende:
Oja en nog een We'll Always Have Paris suede voor Daph.
Ja voor Daph, zo kon ze toch nog falen vanavond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Curver schoenendozen zijn maar 3,50 bij praxis en er passen ruim 30 chinaglazes in![]()
[..]
En de negende?
Er gaat de komende twee weken ook een deel weer uit in de swappakketjes heurquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ik ga je niet inhalen hoor
Haha, ja ik moet binnenkort maar eens opzoek naar een andere opberg methodequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Curver schoenendozen zijn maar 3,50 bij praxis en er passen ruim 30 chinaglazes in![]()
[..]
En de negende?
Gisteren wastie er niet hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:54 schreef princess-a het volgende:
Oh god, ik zit net op TD te kijken, staat We'll always have Paris suede er nog wel tussen! Hij staat tussen de L.. verdikkeme ik wilde hem zo graag maar heb net besteld![]()
En achter Mad as a Hatter staat een *
Daar kun je dan nog wel even mee vooruitquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Mss het volgende:
Ik vrees dat mijn schattige rieten mandje binnenkort ook te klein is. Gelukkig heb ze er ook nog die dubbel zo groot zijn. Drie zelfs
Wil je iets? We bestellen wel samen andersquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:54 schreef princess-a het volgende:
Oh god, ik zit net op TD te kijken, staat We'll always have Paris suede er nog wel tussen! Hij staat tussen de L.. verdikkeme ik wilde hem zo graag maar heb net besteld![]()
En achter Mad as a Hatter staat een *
jamaar da's een tijdelijke collectie, die hadden al een * toen ze uit kwamenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gisteren wastie er niet hoor!
Achter Absolutely Alice staat ook een *..
Haha! 2 maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je iets? We bestellen wel samen andersEn misschien wil Daph wel?
Wat wil ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wil je iets? We bestellen wel samen andersEn misschien wil Daph wel?
Waarmee heb je hulp nodig dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Mss het volgende:
OEH het PayPal geld is er. Volgens mij kan ik gaan bestellen. Iemand die me wil helpen?
Heb je je winkelwagentje al vol? dan ga je naar checkout. Daar moet je je registreren, en je adresgegevens e.d. invoeren. Vervolgens doorloop je de stappen zodat je ook echt besteld. En als laaste stap kun je kiezen om te betalen dacht ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:09 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog nooit Paypal gebruikt, en nog nooit besteld. Hoe werkt een TD bestelling?
kun je niet gewoon beter de instructies van die site volgen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:14 schreef Mss het volgende:
En hoe werkt PP dan? En hoe zit het met die shippingkosten van 18 dollar?
Oh ik ben echt erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |