hihi zeer herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Zit ik toch op TD he.
Fok is echt niet gezond voor me
zo, over zwakte gesproken!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:29 schreef Nune het volgende:
Ik ga toch bestellen want dat wil ik.Baalavond
Ik dacht het ook hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat ook gewoon Garnet Lapis, stuurde dat net al in een link, ah niet dus![]()
Ozotics is wel kut, dat is volgens mij NZ
Nee geen reactie grr! Wat vind jij?
haha ehhquote:
QFT!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, van al die blogs word je niet hebberig zeker
sowieso wil ik alles wat jij op je nagels smeert hebben
ja ik ben aan het F5-en voor jou! Maar je stelt me niet teleur gelukkig, nu ben ik niet de enige falert vanavondquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Hihi, je had er al op zitten wachten of niet?
en hoeveel dagen lees jij al mee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef deerntie het volgende:
Jullie gaan snel![]()
Vanmiddag op TD besteld, vandaag al geshipt
Haha!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, van al die blogs word je niet hebberig zeker
sowieso wil ik alles wat jij op je nagels smeert hebben
Tuurlijk niet, ik volg altijd met dat soort dingen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben aan het F5-en voor jou! Maar je stelt me niet teleur gelukkig, nu ben ik niet de enige falert vanavond
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoeveel dagen lees jij al mee?
Ik wil een database maken met moment van melden in het topic - datum eerste online bestelling - datum eerste ruimteprobleem - datum eerste helmer
Joehoe!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Nune het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik volg altijd met dat soort dingen!
jah het is gewoon erg, ik begon 3,5 maand geleden met 6 nagellakken en nu heb ik net mijn vierde schoenendoos gekocht, allemaal de schuld van fokquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha!![]()
Die blogs helpen zeer zeker ook niet mee![]()
Maar ik benhelemaal niet zo hebberig ingesteld, maar het begint toch een beetje te kriebelen , help
Haha ik lees al wel een maandje of 1,5/2 mee, hele enkele keer gepost,(ik ben voornamelijk een lurker), vorige week eerste TD bestelling(groupsorder) vandaag eerste eigen bestelling. en ergens vorige week ontstond een ruimte probleem haha. Het past niet meer in mn tasjequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil een database maken met moment van melden in het topic - datum eerste online bestelling - datum eerste ruimteprobleem - datum eerste helmer
Whehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ORLY-Snowconequote:
Whehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joehoe!En, wat wordt het?
[..]
jah het is gewoon erg, ik begon 3,5 maand geleden met 6 nagellakken en nu heb ik net mijn vierde schoenendoos gekocht, allemaal de schuld van fok![]()
Die Curver schoenendozen zijn maar 3,50 bij praxis en er passen ruim 30 chinaglazes inquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:40 schreef deerntie het volgende:
[..]
Haha ik lees al wel een maandje of 1,5/2 mee, hele enkele keer gepost,(ik ben voornamelijk een lurker), vorige week eerste TD bestelling(groupsorder) vandaag eerste eigen bestelling. en ergens vorige week ontstond een ruimte probleem haha. Het past niet meer in mn tasje
En de negende?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Nune het volgende:
[..]
ORLY-Snowcone
ORLY-Gumdrop
ORLY-Pixy Stix
ORLY-Rage
ORLY-Cotton Candy
ORLY-Shine
OPI-We'll Always Have Paris sude
OPI-DS sapphire *
![]()
![]()