Whooo respect!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb TD weggeklikt zonder te bestellen
Morgen naar Kruidvat.. Pastelliesssss here I come!
Topic toch gevonden. Ik wist dat het een van de eerste topics was waar ik in meepostte. Met de ctrl-f en eenpaginatopics is het toch nog snel gegaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de kleuromschrijving te horen zou ik zeggen Nubar Peacock Feathers of Sally Hansen Nail Prisms in Garnet Lapis
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
een kat die ineens naast je staat en MEOW roept terwijl je d'r niet aan had zien komenHartverzakking anyone?
Lief heahquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
een kat die ineens naast je staat en MEOW roept terwijl je d'r niet aan had zien komenHartverzakking anyone?
Ziet eruit als Garnet Lapisquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Topic toch gevonden. Ik wist dat het een van de eerste topics was waar ik in meepostte. Met de ctrl-f en eenpaginatopics is het toch nog snel gegaan.
Iemand dus een idee welke lak dit is?
[ afbeelding ]
Gevonden!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Topic toch gevonden. Ik wist dat het een van de eerste topics was waar ik in meepostte. Met de ctrl-f en eenpaginatopics is het toch nog snel gegaan.
Iemand dus een idee welke lak dit is?
[ afbeelding ]
Ja volgens mij is dat ook gewoon Garnet Lapis, stuurde dat net al in een link, ah niet dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ziet eruit als Garnet Lapis
Zoek anders even op www.lacquerlaine.com?
Je bent een schatquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gevonden!
http://lacquerlaine.blogs(...)ochrome-i-musta.html
Denk dat Ebay je beste vriend is, is een merk uit Australie en Nieuw zeeland..quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Je bent een schat
Nu nog even uitzoeken waar ik hem kan krijgen
Ja, ik zag het al. Maar voor Ebay heb je toch een CC nodig of kan dat ook via Paypal?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Denk dat Ebay je beste vriend is, is een merk uit Australie en Nieuw zeeland..
Kan ook via PayPal gekoppeld aan een bankrekening geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al. Maar voor Ebay heb je toch een CC nodig of kan dat ook via Paypal?
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Kan ook via PayPal gekoppeld aan een bankrekening geloof ik
www.usps.com en dan Track and Confirmquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef miss--moana het volgende:
Kan je met je Tracking Number van TD alleen kijken bij TD of kan je ook kijken op een site van NL waar je pakketje verkeerd?
Me pakketje is 1-3 verstuurd maar vraag me af waar jullie kunnen zien wanneer het bij de douane ligt etc..
nee, van al die blogs word je niet hebberig zekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Zit ik toch op TD he.
Fok is echt niet gezond voor me
Dank jequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.usps.com en dan Track and ConfirmStatus wordt alleen veranderd als je pakketje bij de douane ligt, dus de kans is groot dat er helemaal niks verandert in de status.
Whehe, wat wil je bestellen dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Zit ik toch op TD he.
Fok is echt niet gezond voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |