Ik heb die van ChG en vind 'm nice om te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Welke matte TC raden jullie aan? Die van CG?
Ik ga zó falen
Ik heb Paypal nog niet gelinkt aan mijn bankrekening maar ik heb zo'n vermoeden dat dat vandaag nog gaat gebeuren
Iemand trouwens een mening over CG Lubu Heels? Kan geen goede swatch vinden (plus dat ik hier met een kutresolutie van 32bits te kijken)
Thewhatfuck?quote:Blogspot.nl heeft haar activiteiten in Nederland stopgezet
Deze domeinnaam is overgenomen door Budget Webhosting
Alle Blogspot.nl klanten hebben inmiddels bericht gehad via e-mail
Ik wist het! Haha. Mooie lakjes hoor. Ik heb iron butterfly ook onderweg, ben echt heel benieuwd hoe die op mn nagels lijkt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:58 schreef IJsdraakje het volgende:
FAIL!!!
ORLY-Iron Butterfly
ORLY-Fantasea
OPI-Play ‘Til Midnight
OPI-DS mystery
CG-Grape Pop
CG-Branding Iron
CG-Rodeo Fanatic
OPI-Black Onyx
ORLY-Snowcone
Ik faal zo ontzettend hard. Van 't geld wat ik voor m'n verjaardag heb gekregen, zullen we maar zeggen.
Ik had ook gewoon moeten gaan slapen...
Ik dacht dat ik smalle nagels had, en bij mij gaat die rimmel prima. Druk ook niet zo hardquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn hemel, die borstel van Rimmel Pulsating is ZO breed dat hij te breed is voor mijn pinknagels, ik lak mijn zijkanten mee! Pffft!
[afbeelding]
(de linker)
Dat is wel heel mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:47 schreef PeRi het volgende:
Ik kon het niet laten om Nfu.Oh nog niet te proberen..
[afbeelding]
1 laagje Nfu.Oh 59 over Rimmel en CND heen
[afbeelding]
En nog een laag Essie Matte about you
De H&M met de vele lakjes, ik kan je alleen nu even niet vertellen welke het precies is, mijn hersenen laten me in de steekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik smalle nagels had, en bij mij gaat die rimmel prima. Druk ook niet zo hardJe kunt hem zijwaards houden, toch?
Nog leuke shops in Amsterdam die ik kan bezoeken voor lak?
[..]
Dat is wel heel mooi
De H&M op de Kalverstraat (tegenover Australian, nagellakken op de eerste verdieping) en de andere H&M op de Kalverstraat (vlakbij de Kalvertoren, helemaal aan het einde, nagellakken in de kelder, linksachterin as je van de roltrap komt)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik smalle nagels had, en bij mij gaat die rimmel prima. Druk ook niet zo hardJe kunt hem zijwaards houden, toch?
Nog leuke shops in Amsterdam die ik kan bezoeken voor lak?
[..]
Dat is wel heel mooi
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De H&M op de Kalverstraat (tegenover Australian, nagellakken op de eerste verdieping) en de andere H&M op de Kalverstraat (vlakbij de Kalvertoren, helemaal aan het einde, nagellakken in de kelder, linksachterin as je van de roltrap komt)
Er zitten twee claire's en er zijn genoeg Etossen en KruidvattenOh en de DA op de Leidsestraat verkoopt OPI (en nog veel meer moois)
Bedanktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 10:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
De H&M met de vele lakjes, ik kan je alleen nu even niet vertellen welke het precies is, mijn hersenen laten me in de steek
Aaaah.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Gwhahah trouwens: dat Instant Spa heeft me volgens mij van de perslijst afgeflikkerd![]()
![]()
Heb geen mails meer gehad en op andere blogjes staan nog wel updates van I-spa.
Achja, mis er niets aan
Ik heb ze van Ebay, de verkoper heet sparkling*nails. Altijd snel geregeld en snel geleverd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag naar me mams toe me pakketjes ophalen![]()
Zodra ik die heb ga ik foto's maken en jullie daarmee lastig vallen![]()
Maar even iets anders waar kopen jullie Zoya lakjes, Ik heb er een aantal op me lijstje staan maar zou eigenlijk niet weten waar ik ze vandaan ga plukken aangezien ze niet te koop zijn bij TD.
Sparkling*nails op eBay.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:28 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag naar me mams toe me pakketjes ophalen![]()
Zodra ik die heb ga ik foto's maken en jullie daarmee lastig vallen![]()
Maar even iets anders waar kopen jullie Zoya lakjes, Ik heb er een aantal op me lijstje staan maar zou eigenlijk niet weten waar ik ze vandaan ga plukken aangezien ze niet te koop zijn bij TD.
Aah ga even zoeken en kijken! Maar echt alleen kijken want het is alweer een dure maand geworden, en hij is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb ze van Ebay, de verkoper heet sparkling*nails. Altijd snel geregeld en snel geleverd.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Aaaah.![]()
![]()
Mis je toch niets aan, maar kijk maar uit, straks kom jij ook voor in een boycot!
mooi!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
Ik ben verliefd op een meisjeen ze heet Dorothy Who?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idiote sparkle en echt ZO snel droog..en vrijwel helemaal glad! Een glitter!![]()
Dus deze ga ik eens mooi showen op feestjes (2) en etentjes dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |