Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wordt wel steeds meer een Paris Hilton zeg.....
Gewoon, pics. Right here.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
In welke verpakking? .rar, .rpm, .tar.gz of .zip?
Meis ik zit je maar te plagen hoor... niet zo serieus......quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opBewijs dat je mensen op internet nooit echt kent
Is alles nu pijs en vree?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw rm komt net terug en de lucht tussen ons is opeens geklaard
Da's mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw rm komt net terug en de lucht tussen ons is opeens geklaard
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Soempie het volgende:
ik heb de wiki aangepast.
Okay. Sorry dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
@mr_a: Bovendien vind ik Paris Hilton geen goede vergelijking. Paris heeft de gave zelfs de simpelste dingen niet te kunnen...
Dank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ga ik even die gruwelijke <br>-tjes weghalen.
Die is lekker he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
Turkije thee, appel, vijg en dadel van de Appie.
Dan kan ik je Up in The Air aanraden. Leuke film voor zowel jou als Tinuviel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:22 schreef iamredleader het volgende:
Nee dank je, doe mij maar een koud biertje en een bak popcorn + goede film
Ja we hadden een intens gesprek per smsquote:
Die is leuk jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kan ik je Up in The Air aanraden. Leuke film voor zowel jou als Tinuviel.
Ik vreesde een vrouwenfilm maar hij is voor mannen soms best herkenbaar.quote:
quote:
Zo moeilijk is het leren van HTML-codes niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank.![]()
Zelf had ik geen idee of ik het weg kon halen of niet.
Ja, echt wel. En hij ruikt ook zo lekker.quote:
Ik drink nu die winterglow..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, echt wel. En hij ruikt ook zo lekker.
Die heb ik ook nog in huisquote:
Ik was nooit zo van de smaakjes maar die vind ik wel erg lekker. Zeker als het buiten koud is.quote:
Ja het is ook echt winterthee. En vorig jaar was het op en ik kon het in de winkel niet meer vinden. Dacht dat het een eenmalige thee was. Toen heeft PS nog 1 zakje van iemand afgetroggeld en opgestuurd. Ik was toen in de veronderstelling dat het mijn laatste ooit was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van de smaakjes maar die vind ik wel erg lekker. Zeker als het buiten koud is.
Kassameisje heeft vorig jaar nog een doosje uit het magazijn voor me gehaald.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is ook echt winterthee. En vorig jaar was het op en ik kon het in de winkel niet meer vinden. Dacht dat het een eenmalige thee was. Toen heeft PS nog 1 zakje van iemand afgetroggeld en opgestuurd. Ik was toen in de veronderstelling dat het mijn laatste ooit was.
Een paar maanden later lag het gewoon weer overal in de winkel
Dat had je liever andersom gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje heeft vorig jaar nog een doosje uit het magazijn voor me gehaald.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had je liever andersom gezien?
Die is hier opperdepop! Ik zwem gelukkig nog in sterremuntquote:
Is het ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon heel lief van haar....
Is dat lekker dan? Sterremunt met chloorwaterquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die is hier opperdepop! Ik zwem gelukkig nog in sterremunt
Is dat een hint?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die is hier opperdepop!
Dat mag ik wel hopen jaquote:Ik zwem gelukkig nog in sterremunt
Eurosport Fight Club!quote:
Ik denk dat wintergloed sowieso al uit de schappen is. Maar mama is hier in een week en die neemt paaseitjes meequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Want die komt niet aan
[..]
Dat mag ik wel hopen ja
Wie is de mol?!quote:
gisteren nog opquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik trek in paaseitjes.
ik ben op dieet.quote:
Na de kleuren die vanmiddag noemde, typische jaren 70 kleuren, paste oranje daar ook wel bij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oranje?Ik heb wel ooit eens een oranje jas gehad.
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe witte jas. We waren al na 10 minuten klaar.
Wintergloed ligt nog in de schappen. En anders vraag ik wel even of kassameisje achter wil kijken voor mij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat wintergloed sowieso al uit de schappen is. Maar mama is hier in een week en die neemt paaseitjes mee
Resultaat nu:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ga ik even die gruwelijke <br>-tjes weghalen.
Crap vergeten suikerspin in een potje te kopen.....quote:
Nee hoor...resultaat nu:quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Resultaat nu:
[ afbeelding ]
Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.
Met als vaste gasten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
_________________________________________________________________________________
Bij Koninklijk Besluit is het kabinet van AKQ SC als volgt ingedeeld:
[ afbeelding ]
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It's-JoJo-4you Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement) Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4 Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2 Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73 Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules
_________________________________________________________________________________
De voorgaande delen t/m 799 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden - sinds kort is FOK! Wiki alleen bewerkbaar als je er bent aangemeld.
800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811
Verjaardagen Its-Jojo-4you - 14 februari Hawaii_Tim - 26 februari Cobra4 - 27 februari Nembrionic - 9 maart Soempie - 13 maart LadyBlack - 8 juni Whiteguy - 2 juli MaJo - 7 juli Yurithemaster - 14 juli B.ertha - 23 juli Puntenslijpsel - 31 juli Supersheep - 29 augustus TradeMarkie - 25 september lubje25 - 3 oktober iamredleader - 11 oktober Etcetera - 2 november Nesle - 19 november Diaan73 - 19 november Wyccie - eeuwig 18 MadMaster - doet er niet toe Ofyles - ???
Eensquote:
Met de <br> tags, zoals voorgeschreven in de Wiki, kan je het vanaf de startpagina van de Wiki gewoon kopiëren, hoef je niet eerste naar de bewerkpagina te gaan. Niet iedereen kan daarbij, zeker niet als je geen password hebt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
MM: je moet ook altijd eerst op "bewerken" klikken. Dan pas de tekst selecteren
ECHTER, ik heb zojuist de <pre> tagjes erin gezet en dat ZOU jou probleem op moeten lossen.
Sure, ik heb genoeg topics geopend de laatste dagen vanaf de startpagina van de Wiki...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
lees het nog eens. Je doet het gewoon niet goed.
Dat is niet waar, dat geeft <br> tags.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de <br> tags, zoals voorgeschreven in de Wiki, kan je het vanaf de startpagina van de Wiki gewoon kopiëren,
Dat is dus ook niet meer nodig.quote:hoef je niet eerste naar de bewerkpagina te gaan. Niet iedereen kan daarbij, zeker niet als je geen password hebt...
Ja, met de <br>'s erin. Dat ziet er gewoon niet uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, ik heb genoeg topics geopend de laatste dagen vanaf de startpagina van de Wiki...
Waarom had ik die <br>-tags dan nog nooit gehad als ik een topic opende?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat geeft <br> tags.
Zoals gezegd: er stonden geen <pre>-tagjes in die wat jij zegt WEL mogelijk maken. Die staan er NU wel en nu kun je dus WEL gewoon kopieren en plakken vanaf de startpagina. Maar die moet jij eerst nog even refreshen.
[..]
Dat is dus ook niet meer nodig.
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik dacht, ik ga m'n broer op google opzoeken. Doet hij blijkbaar mee aan darttoernooien.
Intuitie. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem.quote:
Nope, zie bijv. de recente topics 809 en 810....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, met de <br>'s erin. Dat ziet er gewoon niet uit.
Maar het is dus gefixed. <br>-tjes zijn history
Geen flauw idee? Anderen hebben ze wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom had ik die <br>-tags dan nog nooit gehad als ik een topic opende?
En vind Sven dat goed dat jij op een andere man zit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Intuitie. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem.
Ha, de rode draad heb je dus nog niet gevonden/gelezen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Intuitie. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem.
Boeien, het is opgelostquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, zie bijv. de recente topics 809 en 810....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?
Is dit je broer?
[ afbeelding ]
Ik heb de Wiki van de Top2000 topics ook gemakt, met <br>-tags.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee? Anderen hebben ze wel?
Heb jij een broer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik dacht, ik ga m'n broer op google opzoeken. Doet hij blijkbaar mee aan darttoernooien.
Vertel eens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de rode draad heb je dus nog niet gevonden/gelezen...
Ah okay. Ik heb mijn jongste zusje ook al 12 jaar niet gezien.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem al meer dan 10 jaar niet gezien.Ik was even nieuwsgierig. Komt door de opmerking over de oranje jas. Even dacht ik dat MM mij misschien via m'n broer zou kennen dan ofzo, omdat ik het zo'n typische opmerking vond.
Hersenspinsels.
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructies#Nieuwe_regel_.2F_alineaquote:Nieuwe regel / alinea
Een nieuwe alinea begin je door een regel leeg te laten.
Code:
Dit is
<br>de juiste manier
<br>om een nieuwe regel te beginnen.
Resultaat:
Dit is
de juiste manier
om een nieuwe regel te beginnen.
Misschien zoekt ze je af en toe ook wel op op google.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb mijn jongste zusje ook al 12 jaar niet gezien.....
Iedere keer als Erik achter de laptop kruipt om zijn vragen te beantwoorden, zie je een cursor in beeld die lijkt op de letter 'I'. I = Ik. Bij geen van de andere kandidaten zie je dat teken op hun beeldscherm...quote:
Toffe gozer, gooi helaas wat minder sinds hij niet meer mag drinken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?
Is dit je broer?
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Ik mis haar wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze je af en toe ook wel op op google.
Ja.quote:
Ja en dat is dus niet feilloosquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
UIt de Wiki-instructies:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructies#Nieuwe_regel_.2F_alinea
Hallo, ik ben je schoonzus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik vroeg me net na jouw reactie opeens af of Sven dat wel wist.
Andy Fordham is een reuze aardige kerel. ooit security gedaan bij een dartevent in NL waar hij ook was. Die arrogante lul van een Barney kan qua vriendelijkheid en gezelligheid nog een hoop van Fordham leren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toffe gozer, gooi helaas wat minder sinds hij niet meer mag drinken...
En?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik vroeg me net na jouw reactie opeens af of Sven dat wel wist.
Kennelijk, ik vraag me alleen erg af waarom het niet waterproof is en waarom er bij sommige de <br>'s te zien waren. Mijn theorie heb ik al bekend gemaakt.quote:
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk, ik vraag me alleen erg af waarom het niet waterproof is en waarom er bij sommige de <br>'s te zien waren. Mijn theorie heb ik al bekend gemaakt.
Soempie, vanaf welke pagina van de Wiki heb je de OP gekopieerd voor dit topic??
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy Fordham is een reuze aardige kerel. ooit security gedaan bij een dartevent in NL waar hij ook was. Die arrogante lul van een Barney kan qua vriendelijkheid en gezelligheid nog een hoop van Fordham leren.
toch wel.quote:
jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.
Ik hoop dat Soempie uitsluitsel geeft, van PS weet ik dat ze het vanaf de bewerken-pagina gedaan had...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.
Dat van Barney begrijp ik, dartpijlen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.
Heb 2 keer toevallig bij hem in het vliegtuig gezeten naar Londen, 2 keer gezeik met inchecken met hem.
Eén keer met Gordon een vlucht gedeeld, zelfde gesodemieter bij de gate...
Misschien mist ze jou ook wel. Kun je geen contact opnemen? gaat me verder niks aan natuurlijkquote:
2 x met Barney en 1 x met Gordon op een vlucht... Dat je geen vliegangst hebt gekregen.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.
Heb 2 keer toevallig bij hem in het vliegtuig gezeten naar Londen, 2 keer gezeik met inchecken met hem.
Eén keer met Gordon een vlucht gedeeld, zelfde gesodemieter bij de gate...
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat van Barney begrijp ik, dartpijlen.
Maar Gordon?![]()
Mag wel, hoeft niet. Maar ikzelf pas altijd eerste de OP aan met het nieuwe topicnummer er ook in en dat kopieer ik dan gelijk in de OP van dat nieuwe topic.quote:
Ik zou het wel moeten doen ja. Maar je weet hoe het gaat toch? Op een gegeven moment is het zo lang dat je je schaamt....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien mist ze jou ook wel. Kun je geen contact opnemen? gaat me verder niks aan natuurlijk
Wij zaten met Mari (quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.
Gordon was op een vlucht van KLM, naar Curaçao.
Wat een dramaqueen is dat, zeiken over de instapvolgorde en dat het allemaal zo lang duurde. Ja, voor ons ook...
Die Gordon moet echt eens ophouden met zichzelf op de eerste plaats te zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.
Gordon was op een vlucht van KLM, naar Curaçao.
Wat een dramaqueen is dat, zeiken over de instapvolgorde en dat het allemaal zo lang duurde. Ja, voor ons ook...
Als hij zichzelf nou de op de eerste plaats op de euthenasielijst zet dan vind ik het niet zo'n ramp....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Gordon moet echt eens ophouden met zichzelf op de eerste plaats te zetten.
Zo komt hij niet volwassen over...
Hij heeft maar één #1 hit gehad...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Gordon moet echt eens ophouden met zichzelf op de eerste plaats te zetten.
Zo komt hij niet volwassen over...
Wij stonden op Schiphol te shoppen toen van Gaal naast ons kwam staan met zijn vrouw. Wat een arrogante zak was datquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Mooiste vlucht met onbedoelde meeting op Schiphol was toen we met een man of 20 naar Rusland vlogen voor een wedstrijd van Ajax.
Gaan we een bak koffie halen op Schiphol bij de DeliFrance, zit Rob Baan (toen technisch directeur bij feyenoord) daar ook met z'n vrouw.
Toegegeven, hij heeft zich zo'n 10 minuten ingehouden na diverse opmerkingen aan zijn adres, maar toen plofte 'ie uit elkaar. Zijn vrouw liep toen weg en Baan brieste boos op ons én z'n vrouw achter haar aan...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij zichzelf nou de op de eerste plaats op de euthenasielijst zet dan vind ik het niet zo'n ramp....
Dat was zijn worst nightmare denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Mooiste vlucht met onbedoelde meeting op Schiphol was toen we met een man of 20 naar Rusland vlogen voor een wedstrijd van Ajax.
Gaan we een bak koffie halen op Schiphol bij de DeliFrance, zit Rob Baan (toen technisch directeur bij feyenoord) daar ook met z'n vrouw.
Toegegeven, hij heeft zich zo'n 10 minuten ingehouden na diverse opmerkingen aan zijn adres, maar toen plofte 'ie uit elkaar. Zijn vrouw liep toen weg en Baan brieste boos op ons én z'n vrouw achter haar aan...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Als ik die verhalen lees, dan blijken veel van die vooroordelen wel te kloppen ja...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij stonden op Schiphol te shoppen toen van Gaal naast ons kwam staan met zijn vrouw. Wat een arrogante zak was dat
Geen idee, ik ben gewoon een pessimistquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je je onderzoek toch nog aanpassen? Of er nog een opdracht naast doen? Ik kan me niet voorstellen dat ze het direct afschrijven.Ik zou hem vragen een voorstel te doen als hij dit niet voldoende vindt. Lijkt me dat zoiets ook wel gedaan wordt?
Deja vu zekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een scenario van een tijdje terug waarbij Etc het al heeft opgegeven
Moet jij nodig zeggenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wees de jas aan (gelijk de eerste jas ook).![]()
Vervolgens gepast en daarna zei ik: 'mooi, we zijn klaar!'![]()
En Sven: 'huh, wil je niet nog naar andere winkels en verder kijken?'![]()
![]()
Soms ben ik het ideale vriendinnetje.
Ik denk dat het een gelijkspel wordtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de strijd tussen mij en Etcie gaat om de wereldbeker.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze laat Etcie op hakken lopen....
Datquote:
Die bagagemedewerkers zullen vast een ontslagbrief hebben ontvangen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
feyenoorders (en ook psv'ers) zijn op Schiphol sowieso niet veilig.
Bij de bagage-afhandeling werken een paar fanatieke Ajacieden, die er regelmatig voor hebben gezorgd dat een deel van de koffers/tassen van de van een buitenlandse trip teruggekomen selectie niet op de band kwamen, maar omgelabeld werden en doorgestuurd werden naar de Seychellen of China...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Bij de bagage-afhandeling werken een paar fanatieke Ajacieden, die er regelmatig voor hebben gezorgd dat een deel van de koffers/tassen van de van een buitenlandse trip teruggekomen selectie niet op de band kwamen, maar omgelabeld werden en doorgestuurd werden naar de Seychellen of China...
Dat vind ik gewoon echt superzielig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb Van Gaal (heb nog gym-les van hem gehad) een paar keer gesproken toen 'ie bij Ajax zat en heb nooit problemen met hem gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij stonden op Schiphol te shoppen toen van Gaal naast ons kwam staan met zijn vrouw. Wat een arrogante zak was dat
En wat heb je tegen dat grietje gezegd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik de kamer binnen, is dat grietje, die sixteen thing i hate bout you, bezig met het konijn aan het spelen. Toen heb ik toch wel even een pissig smsje naar mijn kamergenote gestuurd
Dat is wel een beetje herkenbaar. Aan de andere kant kan ik me geen mensen bedenken die ik bot af zou kappen als ze na jaren contact opnemen (en als ze eventueel excuses aanbieden) .quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou het wel moeten doen ja. Maar je weet hoe het gaat toch? Op een gegeven moment is het zo lang dat je je schaamt....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die bagagemedewerkers zullen vast een ontslagbrief hebben ontvangen...
Knibbel knabbel knuisje......quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat heb je tegen dat grietje gezegd?
Soms loopt het nou eenmaal zo, zonder dat jij dat had gewild, ik spreek helaas uit ervaringquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje herkenbaar. Aan de andere kant kan ik me geen mensen bedenken die ik bot af zou kappen als ze na jaren contact opnemen (en als ze eventueel excuses aanbieden) .
Gewoon Amsterdamse humor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt superzielig.
Mijn gok voor het juiste antwoord: niks.quote:
Klopt maar er speelt wel iets meer dan dat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje herkenbaar. Aan de andere kant kan ik me geen mensen bedenken die ik bot af zou kappen als ze na jaren contact opnemen (en als ze eventueel excuses aanbieden) .
Zo jammer dit he? Dat heeft er namelijk geen HOL mee te maken.quote:
Ja dat verhaal staat me bijquote:Zo sitten we nog steeds op een optreden van Gerard Cox in Amsterdam te wachten.
Is in no-time dan uitverkocht...
Van Gaal ken ik niet. Winston Bogarde wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb Van Gaal (heb nog gym-les van hem gehad) een paar keer gesproken toen 'ie bij Ajax zat en heb nooit problemen met hem gehad.
Het is volgens mij ook een houding van hem om zichzelf te beschermen naar de voor hem boze buitenwereld. In de media heb ik hem nog nooit zo gezien, zoals ik hem destijds meegemaakt heb...
Whatever, vanuit onze positie valt dit onder de noemer 'Amsterdamse humor'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo jammer dit he? Dat heeft er namelijk geen HOL mee te maken.
In Rotterdam hebben ze het andersom misschien ook wel een paar keer gedaan. Is het dan opeens "Rotterdamse" humor? Nee, het is hooguit werkvloerhumor.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
@Cobra: Al wat gehoord vanuit IJmuiden?
Krijg net de nieuwsbrief binnen van de organiserende slijter, aantal deelnemers staat op 70...
Die woont hier zowat om de hoek in een soort van bordeel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van Gaal ken ik niet. Winston Bogarde wel.
Nee, die anekdotes zijn grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, vanuit onze positie valt dit onder de noemer 'Amsterdamse humor'.
Ik zal maar ophouden met anekdotes te vertellen die op hetzelfde onderwerp slaan...
Tuurlijk en het is ook niet voor niks dat er zo lang geen contact is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Soms loopt het nou eenmaal zo, zonder dat jij dat had gewild, ik spreek helaas uit ervaring
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou maar eens even peilen dan...
Ik vind het een smerige patser die denkt dat hij alles is.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die woont hier zowat om de hoek in een soort van bordeel.
Stond te koop en als je de foto's op Funda zag...![]()
![]()
Winston buigt voor niemand, maar wel voor chickies...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die woont hier zowat om de hoek in een soort van bordeel.
Stond te koop en als je de foto's op Funda zag...![]()
![]()
Eh, oke.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen een trui aan doe naar stage, het ding is zwart. Op de achterkant staan dit logo:
[ afbeelding ]
Kan vragen opleveren
Zijn dat XY-cellen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen een trui aan doe naar stage, het ding is zwart. Op de achterkant staan dit logo:
[ afbeelding ]
Kan vragen opleveren
Ja, als het bij Andy zo ligt zou ik het ook zo doen, dan weet je waar je aan toe bentquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk en het is ook niet voor niks dat er zo lang geen contact is.
Andy zegt dat hij haar mist. Dan is mijn idee heel simpel: het ergste wat kan gebeuren is dat het contact definitief verbroken wordt en dat je je vernederd voelt of verdrietig. Maar nu is er ook al geen contact, dus tja...
Truste Soempquote:
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Kan vragen opleveren
Compleet volgens de Cartman-ideologie: RESPECT MY AUTHORITAH!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het een smerige patser die denkt dat hij alles is.....
Toch is er wel degelijk verschil tussen de humor in Amsterdam en rotterdam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die anekdotes zijn grappig
Ik vind het alleen jammer dat zowel Rotterdammers als Amsterdammers zichzelf iets toeschrijven dat nergens op gestoeld is
Preciesquote:
Ja, aandoen of ja, dat kan vragen opleverenquote:
Er is ook een verschilquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch is er wel degelijk verschil tussen de humor in Amsterdam en rotterdam.
Die van Amsterdam is wat verfijnder, terwijl die van rotterdam wat platvloerser is.
Niks mis mee, so be it...
Ja, precies. Maar kan me ook wel voorstellen dat die stap wel heel groot is of dat het fijner is om de opties open te houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, als het bij Andy zo ligt zou ik het ook zo doen, dan weet je waar je aan toe bent
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Amsterdam is wat verfijnder, terwijl die van rotterdam wat platvloerser is.
Dit dus.quote:
Dat zeg ik ook niet, maar op rotterdam airport zal het niet zo snel gebeuren met diezelfde koffers...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is ook een verschil
Maar die koffertruuk is echt niet typisch amsterdams hoor
Ik heb connectiesquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus.
Etc, hoe kom je aan die trui?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beiden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
Ja, aandoen of ja, dat kan vragen opleveren
Ik weet wel een gevalletje waarbij het allemaal iets gecompliceerder ligt en zo, maar daar ga ik het miljoenenpubliek van de SC niet mee vermakenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar kan me ook wel voorstellen dat die stap wel heel groot is of dat het fijner is om de opties open te houden.
[/zeurmodus]
[bedmodus]
Wel als je de gezichten van die gasten ziet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik vind er niet erg 'verfijnd' om bagage te laten verdwijnen
Voor je het weet komt het op sbs6.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik weet wel een gevalletje waarbij het allemaal iets gecompliceerder ligt en zo, maar daar ga ik het miljoenenpubliek van de SC niet mee vermaken
Oja, trusten!quote:
wheheehquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel als je de gezichten van die gasten ziet...
In de Duitse voetbalcompetitie speelt nu een Kroaat die als rugnummer 69 wenste.quote:
Je mag blijven hoorquote:
Dan hebben we pas echt ruziequote:
Toch wel:quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Kan het huis van Bogarde niet meer terugvinden op Funda...
Die gozer zoekt ook vaak mot in het uitgaansleven.... Niet echt gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Compleet volgens de Cartman-ideologie: RESPECT MY AUTHORITAH!
Volgens mij heeft Winston meer hoeren gedaan dan wedstrijden gespeeld...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn gok voor het juiste antwoord: niks.
Praat voor jezelfquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, vanuit onze positie valt dit onder de noemer 'Amsterdamse humor'.
Ik zal maar ophouden met anekdotes te vertellen die op hetzelfde onderwerp slaan...
Dan heeft de deurwaarder WInston's huis kaalgeplukt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Kan het huis van Bogarde niet meer terugvinden op Funda...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel:
http://www.funda.nl/koop/(...)dorperweg-510/fotos/
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Praat voor jezelfIk ben toch ook echt Amsterdams en vindt dit niet grappig. Lijkt mij eerder hooliganhumor. En Amsterdamse humor verfijnd... Als jij jouw humor en amsterdamse humor ééndezelfde vindt gaat dat dus ook niet op...
Daar zou ik niet willen wonen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel:
http://www.funda.nl/koop/(...)dorperweg-510/fotos/
Heb je iets gezegd tegen dat grietje?quote:
quote:
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Ik denk dat ik wel behoorlijk grove humor heb....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oerlelijk alhoewel ik wel heel goed raad zou weten met die wijnkelder: ombouwen tot bierkelderquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel eerst even bijna 3 miljoen neertikken dan...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oerlelijk alhoewel ik wel heel goed raad zou weten met die wijnkelder: ombouwen tot bierkelder
De ambtswoning voor onze minister van feest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Ofyles2 voor de grap wil inbreken met een honkbalknuppel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oerlelijk alhoewel ik wel heel goed raad zou weten met die wijnkelder: ombouwen tot bierkelder
Dat zou pas alcoholmisbruik zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 voor de grap wil inbreken met een honkbalknuppel.
Voor dat krot?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel eerst even bijna 3 miljoen neertikken dan...
Sla Winston dan ook even op zijn knar....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hem misschien wel, maar de wijn niet.quote:
Het is echt een vesting met grachten, hekken en bewaking.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hem daarna die wijn met glasscherven er in serveren zoals Ryan in Oz deed....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hem misschien wel, maar de wijn niet.
Wellicht is het wel een hele voorraad AH huiswijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je aan één fles genoeg. Dan hoeft iig niet de hele kelder kapot.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hem daarna die wijn met glasscherven er in serveren zoals Ryan in Oz deed....
gelukkig wel zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
PS, laten we het er op houden dat jouw Amsterdamse humor inderdaad anders is dan mijn Amsterdamse humor...
nopequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je iets gezegd tegen dat grietje?
Ook Ah heeft soms wel eens juweeltjes in de schappen liggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is het wel een hele voorraad AH huiswijn.
Gezien de smaak van Winston Bogarde zou dat wel eens kunnen kloppen....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is het wel een hele voorraad AH huiswijn.
Ook al sieraden bij de AH?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook Ah heeft soms wel eens juweeltjes in de schappen liggen.
Niets dat een wijnkelder van 1 miljoen waard isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook Ah heeft soms wel eens juweeltjes in de schappen liggen.
Dan verkoop ik de flessen wel via Marktplaats.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is mijn advies; grow some balls.quote:
De rest dan voor de after party!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je aan één fles genoeg. Dan hoeft iig niet de hele kelder kapot.
Maar door deze opmerking van je ben ik van plan om alle seizoenen van OZ maar weer eens te kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De rest dan voor de after party!
Binnenkort ook maar weer eens doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar door deze opmerking van je ben ik van plan om alle seizoenen van OZ maar weer eens te kijken..
Ik heb er nu weer tijd voor. Ben net klaar met het kijken van alle live theater shows van Bottom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar weer eens doen.
Ik niet. Ik krijg op dit moment heel veel film via een maat. Die moet ik ook allemaal even kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb er nu weer tijd voor. Ben net klaar met het kijken van alle live theater shows van Bottom.
Zo'n OV-oplaad automaat is gewoon een veredeld pin-apparaat, dit verbaast me niets dus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Oplaadautomaten OV-chipkaart geskimd![]()
![]()
OVFAAAAAALkaart
Dit is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
![]()
OVFAAAAAALkaart
Ik zorg ervoor dat ik een krant meeheb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n OV-oplaad automaat is gewoon een veredeld pin-apparaat, dit verbaast me niets dus...
Dat kan je toch gewoon met je andere hand doen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ik een krant meeheb.
Mijn hand afdekken...
Dat lijkt me ook makkelijker dan een krant idd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon met je andere hand doen?
Dat vertrouw ik niet helemaal...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon met je andere hand doen?
Truste Etciequote:
Weltrusten Etcie.quote:
Wantquote:
Ik heb begrepen dat je je ov chipkaart zo in kan stellen dat ie gekoppeld is met je bankrekening, 'zodat nooit je chipkaart leeg is als je met het OV gaat'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
![]()
OVFAAAAAALkaart
Ik denk niet dat je humor kan generaliseren...?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder dollen, wat versta jij onder Amsterdamse humor?
Ik wil er zeker van zijn dat de skimmers mijn pincode niet kunnen achterhalen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want
Maar als ik binnenkort op Sloterdijk iemand met een krant de pinautomaat af zie dekken, dan weet ik tenminste wel wie je bent...
In dat geval hoef je hem niet op te laden bij een OV oplaadpunt en kan je dus niet geskimd worden...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je je ov chipkaart zo in kan stellen dat ie gekoppeld is met je bankrekening, 'zodat nooit je chipkaart leeg is als je met het OV gaat'.
Mooi dat ik dat dus van mn levensdagen nooit ga doen, dan klonen ze je RFID code van je ov chipkaart en kan iedereen het hele land door reizen terwijl het automagisch van jouw bankrekening afgeschreven wordt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval hoef je hem niet op te laden bij een OV oplaadpunt en kan je dus niet geskimd worden...
Maar je kent de term 'Amsterdamse humor' toch wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je humor kan generaliseren...?
Komt uit het rijtje:quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kent de term 'Amsterdamse humor' toch wel?
Waardoor ben je zekerder met een krant dan met het afdekken met je hand?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil er zeker van zijn dat de skimmers mijn pincode niet kunnen achterhalen...
Wat dacht je van op elk punt waar je moet in- en uitchecken ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval hoef je hem niet op te laden bij een OV oplaadpunt en kan je dus niet geskimd worden...
niet als fenomeen nee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De beste op deze wereld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komt uit het rijtje:
Groningse nuchterheid, Haagse Bluf, Rotterdamse Werklust, Brabantse gemoedelijkheid, Capelse saaiheid....
Oneens, maar dat is een mening.quote:
Ik ben nogal achterdochtig ingesteld...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waardoor ben je zekerder met een krant dan met het afdekken met je hand?
Dat punt geef ik je. Dat is nog beter!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oneens, maar dat is een mening.
Zwarte Engelse humor
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben nogal achterdochtig ingesteld...
Oftewel: bijdehand en bij teveel wordt het irritant bijdehandquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets...
Volgens Wikipedia is het dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdamse_humor
Maar met een krant nog beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op de vraag...
Afdekken is afdekken toch?
Volgens mij zijn die in- ujitcheckpunten nog niet gehackt, de kaarten zelf wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat dacht je van op elk punt waar je moet in- en uitchecken ?
Het gaat dan niet om het skimmen van je pinpas he, maar om het klonen van je OV chipkaart.
Dan kan er geen geld van je bankrekening gepint worden, maar wel op jouw kosten gereisd worden !
Teveel is nooit goed. Op welk gebied dan ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel: bijdehand en bij teveel wordt het irritant bijdehand
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oftewel: bijdehand en bij teveel wordt het irritant bijdehand
Ik heb zelf nog nooit last gehad van uitvallend scanapparatuur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die in- ujitcheckpunten nog niet gehackt, de kaarten zelf wel.
Ofyles, hoe zit het met de in-/uitcheckpunten qua safety?
Truste Andyquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik duik mijn koffer in en dek mijn ogen af met een krant. Truste
Ik volsta met mijn handen voor mijn ogen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik duik mijn koffer in en dek mijn ogen af met een krant. Truste
Ik wel. Bijzonder irritant want dan beweert de controleur dat je zwart rijdt omdat het NET uitgevallen is en hij er nog niet van op de hoogte isquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit last gehad van uitvallend scanapparatuur.
Gewoon even aan je vrouw vragen hoe haar dag was, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik volsta met mijn handen voor mijn ogen...
Ik vind dat heerlijk als ik bv over de Albert Cuyp loop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat bijdehandte herken ik wel, marktkoopmannen en conducteurs enzo
Laat me raden: dat gebeurde in de tram of bus?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel. Bijzonder irritant want dan beweert de controleur dat je zwart rijdt omdat het NET uitgevallen is en hij er nog niet van op de hoogte is
Daarom juist. In die kaart zit een RFID chip die je (zelfs op afstand) kan uitlezen. En in de computer industrie is al een tijdje geleden gebleken, alles wat je kan uitlezen kan je kopieeren. Soms kost het wat meer moeite, maar uiteindelijk lukt het altijd wel. Zie DCSS bij dvd, DRM op cd, enz enz.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die in- ujitcheckpunten nog niet gehackt, de kaarten zelf wel.
Ofyles, hoe zit het met de in-/uitcheckpunten qua safety?
Randstadrail Equote:Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat me raden: dat gebeurde in de tram of bus?
Dat hebben we net al besproken, we zitten hier vrijwel naast elkaar...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon even aan je vrouw vragen hoe haar dag was, toch?
Meestal slaapverwekkend genoegquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon even aan je vrouw vragen hoe haar dag was, toch?
Oh, jullie zijn dat stel uit Man Bijt Hond?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hebben we net al besproken, we zitten hier vrijwel naast elkaar...
Whehe ik ruik een ondertoonquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mw. MM aan je voorstellen op 9 april...
Nee, dat stel zijn we niet, maar dat van die computers klopt soms wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn dat stel uit Man Bijt Hond?
Dan wordt zo'n vrouwtje geinterviewed hoe ze met haar lover zit te chatten en de dag bespreekt enzovoorts. Dan draait ze zich om en dan zit die vent achter haar op een andere computer
Daar had ik aan moeten denken voor ik deze opmerking plaatste.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mw. MM aan je voorstellen op 9 april...
Die leest meestal niet mee hier, maar ik zal de groeten zo overbrengen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar had ik aan moeten denken voor ik deze opmerking plaatste.![]()
Hallo mw MM
Weltruste (mw) MMquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die leest meestal niet mee hier, maar ik zal de groeten zo overbrengen...
Ik ben weg...
Inmiddels twee jaar verder, dus het zou me niets verbazen als de eerste uitleesapparatuur al op broekzakformaat beschikbaar is. Jij hebt je portemonnee in je broekzak, en de gene met de uitleesapparatuur in ZIJN/HAAR broekzak staat ietwat dicht naast je haalt op die manier zo je kaartgegevens op.quote:Veiligheid
In een presentatie op het Chaos Communication Congress in December 2007 toonden Henryk Plötz en Karsten Nohl aan dat zij door middel van Reverse engineering een deel van het algoritme ontdekt hadden dat gebruikt wordt in de Mifare Classic chip. [2] [3]
In maart 2008 maakte de Digital Security research group van de Radboud Universiteit Nijmegen bekend dat zij in staat waren om chipkaarten gebaseerd op de Mifare Classic chip te klonen en aan te passen. NXP probeerde de publicatie van het onderzoek te stoppen. [4]
In juni 2008 hebben dezelfde onderzoekers van de Radboud universiteit een Oyster card met dezelfde Mifare Classic chip gekraakt. Zij bleken in staat om, na een kaart van een andere gebruiker gelezen te hebben, de kaart te kopiëren en het saldo op te hogen en er daarna een dag lang mee te reizen
Wat tegenwicht:quote:
Zijn er geen liedjes die R'dam een warm hart toe dragen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat tegenwicht:
(ik deel die sentimenten niet maar het is hilarisch)
Nou, dit is het dichtsbijzijnde dat ik kenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er geen liedjes die R'dam een warm hart toe dragen?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er geen liedjes die R'dam een warm hart toe dragen?
Valt wel op. Ik post wat liedjes speciaal voor PS en MM en er komen meteen negatieve reacties op.quote:
Helegaar nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt wel op. Ik post wat liedjes speciaal voor PS en MM en er komen meteen negatieve reacties op.![]()
Lijkt wel of de mensen uit Rotterdam en omgeving jaloers zijn?
Moet ik dan maar je eerste reacties vergeten?quote:
Geniaal gewoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat tegenwicht:
(ik deel die sentimenten niet maar het is hilarisch)
Nee, je moet er gewoon even naar luisteren. Ik vind het een absurd liedje namelijk. Maarja, dat zal wel Rotterdamse humor zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik dan maar je eerste reacties vergeten?
Gaaf toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geniaal gewoon.
Ik heb het nog een paar keer beluisterd.
Jazeker.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, je moet er gewoon even naar luisteren. Ik vind het een absurd liedje namelijk. Maarja, dat zal wel Rotterdamse humor zijn
Kun jij je zelf dan niet als verloren beschouwen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 zelfs verregaande plannen heeft Almere te 'bewonderen'...
Ik zou het niet weten want ik vind Amsterdam een geweldige stad. Maar dat neemt niet weg dat ik er graag de spot mee drijfquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, dat er na het plaatsen van een paar nummers over Amsterdam, eerst een paar negatieve nummers volgen voor er een nummer gepost is over het goede van Rotterdam zelf.
Erg jammer.![]()
Heeft dat te maken met de haat en neid tussen Rotterdam en Amsterdam?
Dat vind ik wel. Almere is echt de beerput van Nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij je zelf dan niet als verloren beschouwen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Almere is echt de beerput van Nederland.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:05 schreef lubje25 het volgende:
oude maasweg is te gek!!![]()
Dat hele Amsterdam/Rotterdam gebeuren gaan ze maar lekker in het voetbal gebeuren uitvechten
In de ochtendspits heb ik vluchtreserve omdat bijna iedere Almeerder zijn stad niet uit kan, daarbuiten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij je zelf dan niet als verloren beschouwen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik wel. Almere is echt de beerput van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |