En dat de blaadjes nu ineens geen oorzaak mee zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel vreemd dat ze de jaren daarvoor dat nooit hadden vermeld.
Ja inderdaad. Ineens hoor je er niks meer over maar de vertragingen blijven....quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat de blaadjes nu ineens geen oorzaak mee zijn...
Het is WINTER. Dan zijn er geen blaadjes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat de blaadjes nu ineens geen oorzaak mee zijn...
Een scala wat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is WINTER. Dan zijn er geen blaadjes.
En afgelopen jaar:
http://www.nujij.nl/prora(...)e-lijf.6776544.lynkx
Maar die herfst overviel ze ineens toen? De bomen hadden toen meer loof dan de jaren ervoor?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Volgend jaar hoor je ook minder over sneeuw want dan zijn er weer betere maatregelen getroffen. Dit jaar waren die er niet omdat er de afgelopen 15 jaar niets noemenswaardigs is gevallen
quote:
En tja..een scala...het blijft spindoctoren natuurlijkquote:ProRail heeft wel een middeltje, een mix van zand en metaaldeeltjes, om de sporen stroever te maken. Dat wordt gebruikt, maar zorgt er niet voor dat alle treinen op tijd kunnen rijden.
quote:Om te voorkomen dat bladeren op de rails komen, wordt geboomte langs de spoorlijn gesnoeid en worden bladvanghekken geplaatst. .
Tja, als ik dat eens wistquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar die herfst overviel ze ineens toen? De bomen hadden toen meer loof dan de jaren ervoor?
Ehm, ik denk eigenlijk dat het een goede oplossing isquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Bladvanghekken...
Klinkt als iets van IKEA...
Bladvanghek Annefrid ¤ 49,99quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:36 schreef MadMaster het volgende:
Bladvanghekken...
Klinkt als iets van IKEA...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
Man bijt hond Babbelbox: "wanneer wilde uw partner niet luisteren?"
1 of andere chick: "Ja, hij was een scharrel van mij. Hij heeft het toen uitgemaakt met zijn vriendin en ik had nog zo gezegd: doe het niet, want ik ben nog niet toe aan een relatie"
Dat is echt op zoveel niveaus fout
Als je haast hebt kun je 2 dingen doen:quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Vandaag zaten er 10 u bent het helaas niet geworden brieven in mijn brievenbus...... Dat zijn momenten dat je bijna voor een treinvertraging zou willen zorgen.....
Detacheringsbureau nog niet maar ik sta bij diverse uitzendbureau's ingeschreven maar die komen alleen met klusjes voor 1 a 2 weken.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je haast hebt kun je 2 dingen doen:
- je inschrijven bij het uitzendbureau
- je inschrijven bij een detacheringsbureau(dat verdient beter)
En daarom zijn detacheringsbureaus zo fijn. Dat is vaak voor langere tijdquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Detacheringsbureau nog niet maar ik sta bij diverse uitzendbureau's ingeschreven maar die komen alleen met klusjes voor 1 a 2 weken.....
Ik heb ook afgelopen week al via een uitzendbureau gewerkt... Maar helaas is de week nu om....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarom zijn detacheringsbureaus zo fijn. Dat is vaak voor langere tijd
En beter iets dan niets
Tijd voor een emmer varkensbloedquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik de kamer binnen, is dat grietje, die sixteen thing i hate bout you, bezig met het konijn aan het spelen. Toen heb ik toch wel even een pissig smsje naar mijn kamergenote gestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Meis pas je wel op dat je straks niet de most hated girl on campus bent....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik de kamer binnen, is dat grietje, die sixteen thing i hate bout you, bezig met het konijn aan het spelen. Toen heb ik toch wel even een pissig smsje naar mijn kamergenote gestuurd
hahaha dat gaat eerder andersom zo lopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meis pas je wel op dat je straks niet de most hated girl on campus bent....
Ah okay. Want dat zou ik je niet gunnen. Het is al moeilijk om alleen in het buitenland te zijn en dan ook nog eens een pariah zou helemaal fucked up zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hahaha dat gaat eerder andersom zo lopen
Maar waar haal je nou inees vandaan dat dat een optie zou zijn??quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Want dat zou ik je niet gunnen. Het is al moeilijk om alleen in het buitenland te zijn en dan ook nog eens een pariah zou helemaal fucked up zijn.
Dat je een pissige sms stuurt naar je roommate. Ik dacht dat zij bevriend was met die griet en dat jij straks weer met de gebakken peren zat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar waar haal je nou inees vandaan dat dat een optie zou zijn??
quote:
En zelfs dan... Ik heb mijn sisters haha die collectief mijn roommate niet mogen. Mijn roommate heeft vrijwel alleen maar haar vriendinnen hier, terwijl ik altijden langzaam aan een groot sociaal netwerk aan het bouwen benquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat je een pissige sms stuurt naar je roommate. Ik dacht dat zij bevriend was met die griet en dat jij straks weer met de gebakken peren zat.
quote:
Ah Fraternities..... The maffia of universities......quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En zelfs dan... Ik heb mijn sisters haha die collectief mijn roommate niet mogen. Mijn roommate heeft vrijwel alleen maar haar vriendinnen hier, terwijl ik altijden langzaam aan een groot sociaal netwerk aan het bouwen ben
Niet om het 1 of ander, maar dat is wel een klassiek filmbeeld dat je nu aan het schetsen bentquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En zelfs dan... Ik heb mijn sisters haha die collectief mijn roommate niet mogen. Mijn roommate heeft vrijwel alleen maar haar vriendinnen hier, terwijl ik altijden langzaam aan een groot sociaal netwerk aan het bouwen ben
[..]
The Skulls 3quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar dat is wel een klassiek filmbeeld dat je nu aan het schetsen bent
Een anti-slipinstallatie doet ook wonderen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is WINTER. Dan zijn er geen blaadjes.
En afgelopen jaar:
http://www.nujij.nl/prora(...)e-lijf.6776544.lynkx
Oranje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel foto's van je nieuwe oranje jas posten, hè...
Ah dat wist Sven natuurlijk. Vandaar dat hij zin had om te winkelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oranje?Ik heb wel ooit eens een oranje jas gehad.
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe witte jas. We waren al na 10 minuten klaar.
Wereldrecord?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oranje?Ik heb wel ooit eens een oranje jas gehad.
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe witte jas. We waren al na 10 minuten klaar.
Hij wees de jas aan (gelijk de eerste jas ook).quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat wist Sven natuurlijk. Vandaar dat hij zin had om te winkelen.
Inderdaad zeg! Al mijn exen konden wel uren winkelen.......quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wees de jas aan (gelijk de eerste jas ook).![]()
Vervolgens gepast en daarna zei ik: 'mooi, we zijn klaar!'![]()
En Sven: 'huh, wil je niet nog naar andere winkels en verder kijken?'![]()
![]()
Soms ben ik het ideale vriendinnetje.
quote:
Doet Sven dat vrijwillig of hoe zit het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wees de jas aan (gelijk de eerste jas ook).![]()
Vervolgens gepast en daarna zei ik: 'mooi, we zijn klaar!'![]()
En Sven: 'huh, wil je niet nog naar andere winkels en verder kijken?'![]()
![]()
Soms ben ik het ideale vriendinnetje.
Wat is jouw tactiek dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de strijd tussen mij en Etcie gaat om de wereldbeker.
Ha IARLquote:
Ze laat Etcie op hakken lopen....quote:
And I like it hahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander, maar dat is wel een klassiek filmbeeld dat je nu aan het schetsen bent
Je wordt wel steeds meer een Paris Hilton zeg.....quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze laat Etcie op hakken lopen....
Dat ga ik morgen even controlerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
@ Ofy, Sven ging wel vrijwillig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |