En hoe komt dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens zo'n heel naar voorgevoel dat mijn onderzoek niet genoeg zal zijn als afstudeerstage
Hier, zodra er meer bekend isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt modern zijn ze trouwens niet. Wil ik me aanmelden..moet ik het via de POST versturen
En mijn printer is leeg
Dat wil ik wel doen ja, maar moet dan eerst even een printer vindenquote:
quote:Ik ben nu (tijdelijk) gestopt met mijn theatersportclubje zodat ik op woensdagavond weer naar de pubquiz kan. Het mooiste is dat ik het legitiem training kan noemen
Ga je weer aan een TV-quiz meedoen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ga je je opgeven? Tof!
Ik ben nu (tijdelijk) gestopt met mijn theatersportclubje zodat ik op woensdagavond weer naar de pubquiz kan. Het mooiste is dat ik het legitiem training kan noemen
Op TV moet je ook schrijven en ze willen natuurlijk checken of je geen hanenpoten krabbelt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt modern zijn ze trouwens niet. Wil ik me aanmelden..moet ik het via de POST versturen
En mijn printer is leeg
1. Het inschrijfformulier is gewoon digitaal. 2voor12 konden we gewoon mailenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op TV moet je ook schrijven en ze willen natuurlijk checken of je geen hanenpoten krabbelt...
Nee, ik ga het weer *proberen*quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ga je weer aan een TV-quiz meedoen?
Wil me ook wel eens voor 2 Voor 12 opgeven, maar de inschrijvingen zijn tot het einde van het jaar geslotenquote:
Ja en dan moet je nog een jaar, anderhalf jaar wachten op een uitnodigingquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Wil me ook wel eens voor 2 Voor 12 opgeven, maar de inschrijvingen zijn tot het einde van het jaar gesloten![]()
Dat is goed mogelijk maar daar kom je maar op 1 manier achter.quote:Misschien Per Seconde Wijzer, maar ik maak me een beetje zorgen dat ik dan op zaterdag op moet komen draven.
V.w.b. punt 2 had ik verwacht dat je dat zou antwoorden...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. Het inschrijfformulier is gewoon digitaal. 2voor12 konden we gewoon mailen
2. In die herhaling van vandaag werd er zelfs nog opgemerkt dat mijnheer van Steen best duidelijk mocht schrijven. Dus dat zal geen punt zijn
En dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. punt 2 had ik verwacht dat je dat zou antwoorden...
Mja, of ik ben te vroeg met het kopen van een zomerjas.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zijn dat de nieuwe zomerkleuren voor dit jaar?
Pen en papier is dan misschien een optie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En mijn printer is leeg
En ook geen balk voor haar kop zoals Balkenende.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Kant heeft blijkbaar meer ballen dan Bos. Ze stapt op.
Dan kun je je onderzoek toch nog aanpassen? Of er nog een opdracht naast doen? Ik kan me niet voorstellen dat ze het direct afschrijven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens zo'n heel naar voorgevoel dat mijn onderzoek niet genoeg zal zijn als afstudeerstage
Dan moet ik het inschrijfformulier overschrijvenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pen en papier is dan misschien een optie.
Dat laat wel zien dat je graag wilt mee doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ik het inschrijfformulier overschrijven
Dat heeft niets met ballen te maken. Ze erkent gewoon dat ze de uitstraling van een gestressed konijn heeft. Bos kun je van zeggen wat je wilt, maar zijn achterban steunt hem. Dat is bij Kant totaal niet het geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zie een scenario van een tijdje terug waarbij Etc het al heeft opgegevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je je onderzoek toch nog aanpassen? Of er nog een opdracht naast doen? Ik kan me niet voorstellen dat ze het direct afschrijven.Ik zou hem vragen een voorstel te doen als hij dit niet voldoende vindt. Lijkt me dat zoiets ook wel gedaan wordt?
De achterban van Balkenende is al aan het morren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ook geen balk voor haar kop zoals Balkenende.....
Hij zei misschien er achteraan zachtjes: Bij af......quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De achterban van Balkenende is al aan het morren.
Maar dat de achterban zijn sprookje van "De PVDA is weer terug!"" pikt snap ik niet. Meer dan 600 zetels verloren en nog zien ze het als een succes. Die snappen het echt niet.
Ja, ze leert het ook nooit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een scenario van een tijdje terug waarbij Etc het al heeft opgegeven
Lijkt me ook beter voor meneer Kant...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn moeder kon helaas niks voor je betekenen Soemp.....quote:
Ik wel, want ze hadden waarschijnlijk een veel groter verlies verwachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De achterban van Balkenende is al aan het morren.
Maar dat de achterban zijn sprookje van "De PVDA is weer terug!"" pikt snap ik niet. Meer dan 600 zetels verloren en nog zien ze het als een succes. Die snappen het echt niet.
Haha, wat lief dat je het gevraagd hebt. Ik had het ook niet verwacht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn moeder kon helaas niks voor je betekenen Soemp.....
Ik hoop het voor je! Als mijn ma iets via via hoort zou ze het zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haha, wat lief dat je het gevraagd hebt. Ik had het ook niet verwacht.Volgens mij komt het wel goed met m'n stageplaats. Er is alleen nog niets definitief.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je! Als mijn ma iets via via hoort zou ze het zeggen.
Jaren geleden presteerden ze het toch ook om te zeggen dat de vertragingen kwamen door de blaadjes die van de bomen vielen op het spoor?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
Alles gaat per 3. Zo ook de open deuren van vandaag
"De NS en ProRail waren niet voorbereid op een strenge winter"
DUH
Shop zequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar de stad! Sven ziet het allemaal nog positief in (jas vinden en kopen), dus dit is het beste moment.
Fijne avond allemaal!
Wel foto's van je nieuwe oranje jas posten, hè...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar de stad! Sven ziet het allemaal nog positief in (jas vinden en kopen), dus dit is het beste moment.
Fijne avond allemaal!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jaren geleden presteerden ze het toch ook om te zeggen dat de vertragingen kwamen door de blaadjes die van de bomen vielen op het spoor?
Maar wel vreemd dat ze de jaren daarvoor dat nooit hadden vermeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |