Vertel eens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de rode draad heb je dus nog niet gevonden/gelezen...
Ah okay. Ik heb mijn jongste zusje ook al 12 jaar niet gezien.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem al meer dan 10 jaar niet gezien.Ik was even nieuwsgierig. Komt door de opmerking over de oranje jas. Even dacht ik dat MM mij misschien via m'n broer zou kennen dan ofzo, omdat ik het zo'n typische opmerking vond.
Hersenspinsels.
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructies#Nieuwe_regel_.2F_alineaquote:Nieuwe regel / alinea
Een nieuwe alinea begin je door een regel leeg te laten.
Code:
Dit is
<br>de juiste manier
<br>om een nieuwe regel te beginnen.
Resultaat:
Dit is
de juiste manier
om een nieuwe regel te beginnen.
Misschien zoekt ze je af en toe ook wel op op google.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb mijn jongste zusje ook al 12 jaar niet gezien.....
Iedere keer als Erik achter de laptop kruipt om zijn vragen te beantwoorden, zie je een cursor in beeld die lijkt op de letter 'I'. I = Ik. Bij geen van de andere kandidaten zie je dat teken op hun beeldscherm...quote:
Toffe gozer, gooi helaas wat minder sinds hij niet meer mag drinken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?
Is dit je broer?
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Ik mis haar wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze je af en toe ook wel op op google.
Ja.quote:
Ja en dat is dus niet feilloosquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
UIt de Wiki-instructies:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructies#Nieuwe_regel_.2F_alinea
Hallo, ik ben je schoonzus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik vroeg me net na jouw reactie opeens af of Sven dat wel wist.
Andy Fordham is een reuze aardige kerel. ooit security gedaan bij een dartevent in NL waar hij ook was. Die arrogante lul van een Barney kan qua vriendelijkheid en gezelligheid nog een hoop van Fordham leren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toffe gozer, gooi helaas wat minder sinds hij niet meer mag drinken...
En?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik vroeg me net na jouw reactie opeens af of Sven dat wel wist.
Kennelijk, ik vraag me alleen erg af waarom het niet waterproof is en waarom er bij sommige de <br>'s te zien waren. Mijn theorie heb ik al bekend gemaakt.quote:
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk, ik vraag me alleen erg af waarom het niet waterproof is en waarom er bij sommige de <br>'s te zien waren. Mijn theorie heb ik al bekend gemaakt.
Soempie, vanaf welke pagina van de Wiki heb je de OP gekopieerd voor dit topic??
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy Fordham is een reuze aardige kerel. ooit security gedaan bij een dartevent in NL waar hij ook was. Die arrogante lul van een Barney kan qua vriendelijkheid en gezelligheid nog een hoop van Fordham leren.
toch wel.quote:
jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.
Ik hoop dat Soempie uitsluitsel geeft, van PS weet ik dat ze het vanaf de bewerken-pagina gedaan had...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.
Dat van Barney begrijp ik, dartpijlen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.
Heb 2 keer toevallig bij hem in het vliegtuig gezeten naar Londen, 2 keer gezeik met inchecken met hem.
Eén keer met Gordon een vlucht gedeeld, zelfde gesodemieter bij de gate...
Misschien mist ze jou ook wel. Kun je geen contact opnemen? gaat me verder niks aan natuurlijkquote:
2 x met Barney en 1 x met Gordon op een vlucht... Dat je geen vliegangst hebt gekregen.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.
Heb 2 keer toevallig bij hem in het vliegtuig gezeten naar Londen, 2 keer gezeik met inchecken met hem.
Eén keer met Gordon een vlucht gedeeld, zelfde gesodemieter bij de gate...
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat van Barney begrijp ik, dartpijlen.
Maar Gordon?![]()
Mag wel, hoeft niet. Maar ikzelf pas altijd eerste de OP aan met het nieuwe topicnummer er ook in en dat kopieer ik dan gelijk in de OP van dat nieuwe topic.quote:
Ik zou het wel moeten doen ja. Maar je weet hoe het gaat toch? Op een gegeven moment is het zo lang dat je je schaamt....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien mist ze jou ook wel. Kun je geen contact opnemen? gaat me verder niks aan natuurlijk
Wij zaten met Mari (quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.
Gordon was op een vlucht van KLM, naar Curaçao.
Wat een dramaqueen is dat, zeiken over de instapvolgorde en dat het allemaal zo lang duurde. Ja, voor ons ook...
Die Gordon moet echt eens ophouden met zichzelf op de eerste plaats te zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.
Gordon was op een vlucht van KLM, naar Curaçao.
Wat een dramaqueen is dat, zeiken over de instapvolgorde en dat het allemaal zo lang duurde. Ja, voor ons ook...
Als hij zichzelf nou de op de eerste plaats op de euthenasielijst zet dan vind ik het niet zo'n ramp....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Gordon moet echt eens ophouden met zichzelf op de eerste plaats te zetten.
Zo komt hij niet volwassen over...
Hij heeft maar één #1 hit gehad...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Gordon moet echt eens ophouden met zichzelf op de eerste plaats te zetten.
Zo komt hij niet volwassen over...
Wij stonden op Schiphol te shoppen toen van Gaal naast ons kwam staan met zijn vrouw. Wat een arrogante zak was datquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Mooiste vlucht met onbedoelde meeting op Schiphol was toen we met een man of 20 naar Rusland vlogen voor een wedstrijd van Ajax.
Gaan we een bak koffie halen op Schiphol bij de DeliFrance, zit Rob Baan (toen technisch directeur bij feyenoord) daar ook met z'n vrouw.
Toegegeven, hij heeft zich zo'n 10 minuten ingehouden na diverse opmerkingen aan zijn adres, maar toen plofte 'ie uit elkaar. Zijn vrouw liep toen weg en Baan brieste boos op ons én z'n vrouw achter haar aan...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als hij zichzelf nou de op de eerste plaats op de euthenasielijst zet dan vind ik het niet zo'n ramp....
Dat was zijn worst nightmare denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Mooiste vlucht met onbedoelde meeting op Schiphol was toen we met een man of 20 naar Rusland vlogen voor een wedstrijd van Ajax.
Gaan we een bak koffie halen op Schiphol bij de DeliFrance, zit Rob Baan (toen technisch directeur bij feyenoord) daar ook met z'n vrouw.
Toegegeven, hij heeft zich zo'n 10 minuten ingehouden na diverse opmerkingen aan zijn adres, maar toen plofte 'ie uit elkaar. Zijn vrouw liep toen weg en Baan brieste boos op ons én z'n vrouw achter haar aan...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Als ik die verhalen lees, dan blijken veel van die vooroordelen wel te kloppen ja...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij stonden op Schiphol te shoppen toen van Gaal naast ons kwam staan met zijn vrouw. Wat een arrogante zak was dat
Geen idee, ik ben gewoon een pessimistquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kun je je onderzoek toch nog aanpassen? Of er nog een opdracht naast doen? Ik kan me niet voorstellen dat ze het direct afschrijven.Ik zou hem vragen een voorstel te doen als hij dit niet voldoende vindt. Lijkt me dat zoiets ook wel gedaan wordt?
Deja vu zekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een scenario van een tijdje terug waarbij Etc het al heeft opgegeven
Moet jij nodig zeggenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij wees de jas aan (gelijk de eerste jas ook).![]()
Vervolgens gepast en daarna zei ik: 'mooi, we zijn klaar!'![]()
En Sven: 'huh, wil je niet nog naar andere winkels en verder kijken?'![]()
![]()
Soms ben ik het ideale vriendinnetje.
Ik denk dat het een gelijkspel wordtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat de strijd tussen mij en Etcie gaat om de wereldbeker.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze laat Etcie op hakken lopen....
Datquote:
Die bagagemedewerkers zullen vast een ontslagbrief hebben ontvangen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
feyenoorders (en ook psv'ers) zijn op Schiphol sowieso niet veilig.
Bij de bagage-afhandeling werken een paar fanatieke Ajacieden, die er regelmatig voor hebben gezorgd dat een deel van de koffers/tassen van de van een buitenlandse trip teruggekomen selectie niet op de band kwamen, maar omgelabeld werden en doorgestuurd werden naar de Seychellen of China...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Bij de bagage-afhandeling werken een paar fanatieke Ajacieden, die er regelmatig voor hebben gezorgd dat een deel van de koffers/tassen van de van een buitenlandse trip teruggekomen selectie niet op de band kwamen, maar omgelabeld werden en doorgestuurd werden naar de Seychellen of China...
Dat vind ik gewoon echt superzielig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Heb Van Gaal (heb nog gym-les van hem gehad) een paar keer gesproken toen 'ie bij Ajax zat en heb nooit problemen met hem gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij stonden op Schiphol te shoppen toen van Gaal naast ons kwam staan met zijn vrouw. Wat een arrogante zak was dat
En wat heb je tegen dat grietje gezegd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kom ik de kamer binnen, is dat grietje, die sixteen thing i hate bout you, bezig met het konijn aan het spelen. Toen heb ik toch wel even een pissig smsje naar mijn kamergenote gestuurd
Dat is wel een beetje herkenbaar. Aan de andere kant kan ik me geen mensen bedenken die ik bot af zou kappen als ze na jaren contact opnemen (en als ze eventueel excuses aanbieden) .quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou het wel moeten doen ja. Maar je weet hoe het gaat toch? Op een gegeven moment is het zo lang dat je je schaamt....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die bagagemedewerkers zullen vast een ontslagbrief hebben ontvangen...
Knibbel knabbel knuisje......quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat heb je tegen dat grietje gezegd?
Soms loopt het nou eenmaal zo, zonder dat jij dat had gewild, ik spreek helaas uit ervaringquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje herkenbaar. Aan de andere kant kan ik me geen mensen bedenken die ik bot af zou kappen als ze na jaren contact opnemen (en als ze eventueel excuses aanbieden) .
Gewoon Amsterdamse humor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon echt superzielig.
Mijn gok voor het juiste antwoord: niks.quote:
Klopt maar er speelt wel iets meer dan dat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje herkenbaar. Aan de andere kant kan ik me geen mensen bedenken die ik bot af zou kappen als ze na jaren contact opnemen (en als ze eventueel excuses aanbieden) .
Zo jammer dit he? Dat heeft er namelijk geen HOL mee te maken.quote:
Ja dat verhaal staat me bijquote:Zo sitten we nog steeds op een optreden van Gerard Cox in Amsterdam te wachten.
Is in no-time dan uitverkocht...
Van Gaal ken ik niet. Winston Bogarde wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb Van Gaal (heb nog gym-les van hem gehad) een paar keer gesproken toen 'ie bij Ajax zat en heb nooit problemen met hem gehad.
Het is volgens mij ook een houding van hem om zichzelf te beschermen naar de voor hem boze buitenwereld. In de media heb ik hem nog nooit zo gezien, zoals ik hem destijds meegemaakt heb...
Whatever, vanuit onze positie valt dit onder de noemer 'Amsterdamse humor'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo jammer dit he? Dat heeft er namelijk geen HOL mee te maken.
In Rotterdam hebben ze het andersom misschien ook wel een paar keer gedaan. Is het dan opeens "Rotterdamse" humor? Nee, het is hooguit werkvloerhumor.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef MadMaster het volgende:
@Cobra: Al wat gehoord vanuit IJmuiden?
Krijg net de nieuwsbrief binnen van de organiserende slijter, aantal deelnemers staat op 70...
Die woont hier zowat om de hoek in een soort van bordeel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Van Gaal ken ik niet. Winston Bogarde wel.
Nee, die anekdotes zijn grappigquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, vanuit onze positie valt dit onder de noemer 'Amsterdamse humor'.
Ik zal maar ophouden met anekdotes te vertellen die op hetzelfde onderwerp slaan...
Tuurlijk en het is ook niet voor niks dat er zo lang geen contact is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Soms loopt het nou eenmaal zo, zonder dat jij dat had gewild, ik spreek helaas uit ervaring
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou maar eens even peilen dan...
Ik vind het een smerige patser die denkt dat hij alles is.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die woont hier zowat om de hoek in een soort van bordeel.
Stond te koop en als je de foto's op Funda zag...![]()
![]()
Winston buigt voor niemand, maar wel voor chickies...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die woont hier zowat om de hoek in een soort van bordeel.
Stond te koop en als je de foto's op Funda zag...![]()
![]()
Eh, oke.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen een trui aan doe naar stage, het ding is zwart. Op de achterkant staan dit logo:
[ afbeelding ]
Kan vragen opleveren
Zijn dat XY-cellen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik morgen een trui aan doe naar stage, het ding is zwart. Op de achterkant staan dit logo:
[ afbeelding ]
Kan vragen opleveren
Ja, als het bij Andy zo ligt zou ik het ook zo doen, dan weet je waar je aan toe bentquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk en het is ook niet voor niks dat er zo lang geen contact is.
Andy zegt dat hij haar mist. Dan is mijn idee heel simpel: het ergste wat kan gebeuren is dat het contact definitief verbroken wordt en dat je je vernederd voelt of verdrietig. Maar nu is er ook al geen contact, dus tja...
Truste Soempquote:
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Kan vragen opleveren
Compleet volgens de Cartman-ideologie: RESPECT MY AUTHORITAH!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind het een smerige patser die denkt dat hij alles is.....
Toch is er wel degelijk verschil tussen de humor in Amsterdam en rotterdam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, die anekdotes zijn grappig
Ik vind het alleen jammer dat zowel Rotterdammers als Amsterdammers zichzelf iets toeschrijven dat nergens op gestoeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |