Crap vergeten suikerspin in een potje te kopen.....quote:
Nee hoor...resultaat nu:quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Resultaat nu:
[ afbeelding ]
Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.
Met als vaste gasten:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
_________________________________________________________________________________
Bij Koninklijk Besluit is het kabinet van AKQ SC als volgt ingedeeld:
[ afbeelding ]
Minister-president (MP) en minister van Algemene Zaken (AZ) - Nembrionic Minister van Financiën (Fin.) - IAmRedLeader Minister van Buitenlandse Zaken (BZ) / (BuZa) - It's-JoJo-4you Minister van Justitie (Justitie) - Etcetera Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) / (BiZa) - MadMaster Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) - Soempie & Puntenslijpsel & LadyBlack (deeltijddepartement) Minister van Defensie (Defensie) - Cobra4 Minister van Verkeer en Waterstaat (V&W) - Ofyles2 Minister van Economische Zaken (EZ) - WhiteGuy Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) - Hawaii_Tim Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) / (SoZa) - MaJo Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) - Mr. Anonimous Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer (VROM) - TradeMarkie Minister voor Ontwikkelingssamenwerking (OS) bij (BuZa) - B.ertha Minister voor Wonen, Wijken en Integratie bij (VROM) - Yurithemaster Minister voor Jeugd en Gezin bij (VWS) - Tinuviel Minister voor Informatica (ICT) - De_Hertog Minister voor Culinaire Wetenschappen (CW) - Diaan73 Minister van Public Relations (PR) - PhysicsRules
_________________________________________________________________________________
De voorgaande delen t/m 799 zijn in de archieven verdwenen. De openingspost is hier te vinden - sinds kort is FOK! Wiki alleen bewerkbaar als je er bent aangemeld.
800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811
Verjaardagen Its-Jojo-4you - 14 februari Hawaii_Tim - 26 februari Cobra4 - 27 februari Nembrionic - 9 maart Soempie - 13 maart LadyBlack - 8 juni Whiteguy - 2 juli MaJo - 7 juli Yurithemaster - 14 juli B.ertha - 23 juli Puntenslijpsel - 31 juli Supersheep - 29 augustus TradeMarkie - 25 september lubje25 - 3 oktober iamredleader - 11 oktober Etcetera - 2 november Nesle - 19 november Diaan73 - 19 november Wyccie - eeuwig 18 MadMaster - doet er niet toe Ofyles - ???
Eensquote:
Met de <br> tags, zoals voorgeschreven in de Wiki, kan je het vanaf de startpagina van de Wiki gewoon kopiëren, hoef je niet eerste naar de bewerkpagina te gaan. Niet iedereen kan daarbij, zeker niet als je geen password hebt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
MM: je moet ook altijd eerst op "bewerken" klikken. Dan pas de tekst selecteren
ECHTER, ik heb zojuist de <pre> tagjes erin gezet en dat ZOU jou probleem op moeten lossen.
Sure, ik heb genoeg topics geopend de laatste dagen vanaf de startpagina van de Wiki...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
lees het nog eens. Je doet het gewoon niet goed.
Dat is niet waar, dat geeft <br> tags.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de <br> tags, zoals voorgeschreven in de Wiki, kan je het vanaf de startpagina van de Wiki gewoon kopiëren,
Dat is dus ook niet meer nodig.quote:hoef je niet eerste naar de bewerkpagina te gaan. Niet iedereen kan daarbij, zeker niet als je geen password hebt...
Ja, met de <br>'s erin. Dat ziet er gewoon niet uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, ik heb genoeg topics geopend de laatste dagen vanaf de startpagina van de Wiki...
Waarom had ik die <br>-tags dan nog nooit gehad als ik een topic opende?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat geeft <br> tags.
Zoals gezegd: er stonden geen <pre>-tagjes in die wat jij zegt WEL mogelijk maken. Die staan er NU wel en nu kun je dus WEL gewoon kopieren en plakken vanaf de startpagina. Maar die moet jij eerst nog even refreshen.
[..]
Dat is dus ook niet meer nodig.
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik dacht, ik ga m'n broer op google opzoeken. Doet hij blijkbaar mee aan darttoernooien.
Intuitie. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem.quote:
Nope, zie bijv. de recente topics 809 en 810....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, met de <br>'s erin. Dat ziet er gewoon niet uit.
Maar het is dus gefixed. <br>-tjes zijn history
Geen flauw idee? Anderen hebben ze wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom had ik die <br>-tags dan nog nooit gehad als ik een topic opende?
En vind Sven dat goed dat jij op een andere man zit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Intuitie. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem.
Ha, de rode draad heb je dus nog niet gevonden/gelezen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Intuitie. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem.
Boeien, het is opgelostquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, zie bijv. de recente topics 809 en 810....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?
Is dit je broer?
[ afbeelding ]
Ik heb de Wiki van de Top2000 topics ook gemakt, met <br>-tags.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee? Anderen hebben ze wel?
Heb jij een broer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik dacht, ik ga m'n broer op google opzoeken. Doet hij blijkbaar mee aan darttoernooien.
Vertel eens.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, de rode draad heb je dus nog niet gevonden/gelezen...
Ah okay. Ik heb mijn jongste zusje ook al 12 jaar niet gezien.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem al meer dan 10 jaar niet gezien.Ik was even nieuwsgierig. Komt door de opmerking over de oranje jas. Even dacht ik dat MM mij misschien via m'n broer zou kennen dan ofzo, omdat ik het zo'n typische opmerking vond.
Hersenspinsels.
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructies#Nieuwe_regel_.2F_alineaquote:Nieuwe regel / alinea
Een nieuwe alinea begin je door een regel leeg te laten.
Code:
Dit is
<br>de juiste manier
<br>om een nieuwe regel te beginnen.
Resultaat:
Dit is
de juiste manier
om een nieuwe regel te beginnen.
Misschien zoekt ze je af en toe ook wel op op google.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Ik heb mijn jongste zusje ook al 12 jaar niet gezien.....
Iedere keer als Erik achter de laptop kruipt om zijn vragen te beantwoorden, zie je een cursor in beeld die lijkt op de letter 'I'. I = Ik. Bij geen van de andere kandidaten zie je dat teken op hun beeldscherm...quote:
Toffe gozer, gooi helaas wat minder sinds hij niet meer mag drinken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon bij je broer thuis op bezoek?
Is dit je broer?
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Ik mis haar wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze je af en toe ook wel op op google.
Ja.quote:
Ja en dat is dus niet feilloosquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
UIt de Wiki-instructies:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK%21wiki:Instructies#Nieuwe_regel_.2F_alinea
Hallo, ik ben je schoonzus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik vroeg me net na jouw reactie opeens af of Sven dat wel wist.
Andy Fordham is een reuze aardige kerel. ooit security gedaan bij een dartevent in NL waar hij ook was. Die arrogante lul van een Barney kan qua vriendelijkheid en gezelligheid nog een hoop van Fordham leren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toffe gozer, gooi helaas wat minder sinds hij niet meer mag drinken...
En?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.Ik vroeg me net na jouw reactie opeens af of Sven dat wel wist.
Kennelijk, ik vraag me alleen erg af waarom het niet waterproof is en waarom er bij sommige de <br>'s te zien waren. Mijn theorie heb ik al bekend gemaakt.quote:
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk, ik vraag me alleen erg af waarom het niet waterproof is en waarom er bij sommige de <br>'s te zien waren. Mijn theorie heb ik al bekend gemaakt.
Soempie, vanaf welke pagina van de Wiki heb je de OP gekopieerd voor dit topic??
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Andy Fordham is een reuze aardige kerel. ooit security gedaan bij een dartevent in NL waar hij ook was. Die arrogante lul van een Barney kan qua vriendelijkheid en gezelligheid nog een hoop van Fordham leren.
toch wel.quote:
jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.
Ik hoop dat Soempie uitsluitsel geeft, van PS weet ik dat ze het vanaf de bewerken-pagina gedaan had...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar vanaf de bewerk-pagina.
Dat van Barney begrijp ik, dartpijlen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.
Heb 2 keer toevallig bij hem in het vliegtuig gezeten naar Londen, 2 keer gezeik met inchecken met hem.
Eén keer met Gordon een vlucht gedeeld, zelfde gesodemieter bij de gate...
Misschien mist ze jou ook wel. Kun je geen contact opnemen? gaat me verder niks aan natuurlijkquote:
2 x met Barney en 1 x met Gordon op een vlucht... Dat je geen vliegangst hebt gekregen.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barney vliegt naar Engeland met Easyjet.
Heb 2 keer toevallig bij hem in het vliegtuig gezeten naar Londen, 2 keer gezeik met inchecken met hem.
Eén keer met Gordon een vlucht gedeeld, zelfde gesodemieter bij de gate...
Gordon vloog niet met Easyjet, mocht je dat denken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat van Barney begrijp ik, dartpijlen.
Maar Gordon?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |