Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je wordt wel steeds meer een Paris Hilton zeg.....
Gewoon, pics. Right here.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
In welke verpakking? .rar, .rpm, .tar.gz of .zip?
Meis ik zit je maar te plagen hoor... niet zo serieus......quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer opBewijs dat je mensen op internet nooit echt kent
Is alles nu pijs en vree?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw rm komt net terug en de lucht tussen ons is opeens geklaard
Da's mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw rm komt net terug en de lucht tussen ons is opeens geklaard
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Soempie het volgende:
ik heb de wiki aangepast.
Okay. Sorry dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
@mr_a: Bovendien vind ik Paris Hilton geen goede vergelijking. Paris heeft de gave zelfs de simpelste dingen niet te kunnen...
Dank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ga ik even die gruwelijke <br>-tjes weghalen.
Die is lekker he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
Turkije thee, appel, vijg en dadel van de Appie.
Dan kan ik je Up in The Air aanraden. Leuke film voor zowel jou als Tinuviel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:22 schreef iamredleader het volgende:
Nee dank je, doe mij maar een koud biertje en een bak popcorn + goede film
Ja we hadden een intens gesprek per smsquote:
Die is leuk jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kan ik je Up in The Air aanraden. Leuke film voor zowel jou als Tinuviel.
Ik vreesde een vrouwenfilm maar hij is voor mannen soms best herkenbaar.quote:
quote:
Zo moeilijk is het leren van HTML-codes niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dank.![]()
Zelf had ik geen idee of ik het weg kon halen of niet.
Ja, echt wel. En hij ruikt ook zo lekker.quote:
Ik drink nu die winterglow..quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, echt wel. En hij ruikt ook zo lekker.
Die heb ik ook nog in huisquote:
Ik was nooit zo van de smaakjes maar die vind ik wel erg lekker. Zeker als het buiten koud is.quote:
Ja het is ook echt winterthee. En vorig jaar was het op en ik kon het in de winkel niet meer vinden. Dacht dat het een eenmalige thee was. Toen heeft PS nog 1 zakje van iemand afgetroggeld en opgestuurd. Ik was toen in de veronderstelling dat het mijn laatste ooit was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was nooit zo van de smaakjes maar die vind ik wel erg lekker. Zeker als het buiten koud is.
Kassameisje heeft vorig jaar nog een doosje uit het magazijn voor me gehaald.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het is ook echt winterthee. En vorig jaar was het op en ik kon het in de winkel niet meer vinden. Dacht dat het een eenmalige thee was. Toen heeft PS nog 1 zakje van iemand afgetroggeld en opgestuurd. Ik was toen in de veronderstelling dat het mijn laatste ooit was.
Een paar maanden later lag het gewoon weer overal in de winkel
Dat had je liever andersom gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kassameisje heeft vorig jaar nog een doosje uit het magazijn voor me gehaald.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had je liever andersom gezien?
Die is hier opperdepop! Ik zwem gelukkig nog in sterremuntquote:
Is het ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon heel lief van haar....
Is dat lekker dan? Sterremunt met chloorwaterquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die is hier opperdepop! Ik zwem gelukkig nog in sterremunt
Is dat een hint?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die is hier opperdepop!
Dat mag ik wel hopen jaquote:Ik zwem gelukkig nog in sterremunt
Eurosport Fight Club!quote:
Ik denk dat wintergloed sowieso al uit de schappen is. Maar mama is hier in een week en die neemt paaseitjes meequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Want die komt niet aan
[..]
Dat mag ik wel hopen ja
Wie is de mol?!quote:
gisteren nog opquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Soempie het volgende:
Nu heb ik trek in paaseitjes.
ik ben op dieet.quote:
Na de kleuren die vanmiddag noemde, typische jaren 70 kleuren, paste oranje daar ook wel bij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oranje?Ik heb wel ooit eens een oranje jas gehad.
![]()
![]()
Ik heb een nieuwe witte jas. We waren al na 10 minuten klaar.
Wintergloed ligt nog in de schappen. En anders vraag ik wel even of kassameisje achter wil kijken voor mij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk dat wintergloed sowieso al uit de schappen is. Maar mama is hier in een week en die neemt paaseitjes mee
Resultaat nu:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ga ik even die gruwelijke <br>-tjes weghalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |