abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93308047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Armen een beetje dikkig? Nou, ik zie een schouderblad uitsteken!

Die meid is gewoon behoorlijk dun hoor. Nee, geen anorexia, maar wel tegen het enge aan.
Jij bent echt kankerdom hè...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:00:59 #204
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_93308330
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef mane het volgende:
Het is belangrijk dat je het verschil blijft zien tussen slank en mager. Als een vrouw mager is, verdwijnen al haar vormen: er blijft niets over van borsten, buik en billen. Botten steken uit en wangen zijn ingevallen. Als je dat als mooi ziet, haat je je eigen vrouwelijke vormen en haat je in feite wie jij bent: je bent nu eenmaal een vrouw en dus horen die vormen erbij. En dat niet alleen: het is juist datgene waardoor je aantrekkelijk bent (behalve dan voor pro-ana mensen maar die hebben een volkomen verstoord beeld van dit alles en zijn dus echt ziek). Als je ontevreden bent over je lichaam kun je beter activiteiten ontplooien die constructief zijn, want dit is destructief. Niet naar die sites gaan, want het is als vergif.
Nou, dat borsten en billen totaal verdwijnen is wel 'jammer' ja, maar ik vind botten en ribben die uitsteken juist mooi. En ja, ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat ik dat vind. Misschien maar proberen met stoppen met pro-ana sites te bezoeken. :')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:10:45 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_93367237
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dat zegt iemand die het woord "kankerdom" gebruikt....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:29:10 #206
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_93370627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef Xantalien het volgende:

[..]

Nou, dat borsten en billen totaal verdwijnen is wel 'jammer' ja, maar ik vind botten en ribben die uitsteken juist mooi. En ja, ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat ik dat vind. Misschien maar proberen met stoppen met pro-ana sites te bezoeken. :')
Misschien wel ja :X

Ik fietste laatst naar de stad toe en er ging net een basisschool uit. Ik nam een zijweggetje en zag een moeder met anorexia een soort van rennen naar de school toe. Toen ze me zag schrok ze en beetje en begon ze te lachen.
Mijn hart brak een beetje ;(
My mama didn't raise no fool
pi_93383348
Die mevrouw had een bordje met 'anorexia' om haar nek hangen? (en een bordje met 'moeder'?)

Ik vind het maar rare conclusies hoor. Iemand kan rennen omdat ze aan de late kant is voor het uitgaan van de school of voor pak 'm beet de bus. Of omdat ze gewoon een sportief type is. En slank zijn terwijl ze vreet als 'n bootwerker. En lachen omdat ze vrolijk is, of verontschuldigend/betrapt lachen omdat ze vlak daarvoor nog keihard aan het zingen was. Dat bestaat allemaal, hoor :).

Ik ben geen mod hier, maar ik zou zeggen: over op celebrities en Xantalien naar R&P.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:19:46 #208
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_93384391
Neehoor ik kom daar vaker langs en ik weet dat het een moeder is. Het was obvious en ja ze had een bordje met anorexia om haar nek hangen :Y
My mama didn't raise no fool
  zondag 27 februari 2011 @ 13:05:34 #209
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_93386064
Misschien een oudje maar goed: Nicole Richie

Kiera Knightly

zondag 6 maart 2011 @ 20:11:30 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_93738701
'Model' Chloe Memisevic:

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_93746689
Ie, die schouders op de tweede foto. Zij is echt eng mager. Nog wat foto's opgezocht, onderstaande zijn nóg erger..

Die taille op die tweede foto! Die armpjes op de derde! En die benen op de laatste... brrr :X

En op dit forum is iedereen aan het bejubelen hoe prachtig ze is:
http://forums.thefashions(...)isevic-81177-39.html

Seriously, ik vind op een show een dun model er best mooi uitzien, maar dit is absurd. Ze ziet eruit alsof ze uit een concentratiekamp komt. Overigens vind ik haar gezicht ook helemaal niet mooi (overbeet), maar das een ander verhaal.

Ze is trouwens 1.83 m, met een taille van 59 cm en een borstomvang van 72 (geen borsten dus). En ze is 18.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_93747778
Totaal uitdrukkingsloos gezicht ook, bijna doodse blik. :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_93749645
Waarom bestaan er eigenlijk nog klerenmakers die zo een anorexiamodel op de catwalk laten lopen?
  zondag 6 maart 2011 @ 23:01:03 #214
324703 Chilled
Bazinga!
pi_93750273
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom bestaan er eigenlijk nog klerenmakers die zo een anorexiamodel op de catwalk laten lopen?
Omdat het geen heteromannen zijn die dit soort meiden uitkiezen, maar nichten die logischerwijs niet van vrouwenvormen houden.
Que Sera ~
pi_93750491
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef Chilled het volgende:

[..]

Omdat het geen heteromannen zijn die dit soort meiden uitkiezen, maar nichten die logischerwijs niet van vrouwenvormen houden.
Tja, maar dan nog. Er zijn ook veel homoseksuelen die zich weliswaar niet aangetrokken voelen tot vrouwen, maar vrouwen juist wel heel mooi vinden / er zelf als een vrouw uit willen zien. Vaak juíst diegenen die zich met mode bezighouden. Ik denk niet dat dit de enige reden is. Maar wat dan wel...?

Gewenning? Het was een trend, en nu is iedereen binnen die modewereld zo gewend aan extreem dunne modellen dat t gewoon is geworden?
// wandelende paradox //
  zondag 6 maart 2011 @ 23:06:36 #216
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_93750609
Om zoveel mogelijk af te leiden van het lichaam van het model misschien? Zij staan volledig in dienst van het kledingstuk. Teveel boobies of ass zou misschien afleiden.
pi_93750709
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Om zoveel mogelijk af te leiden van het lichaam van het model misschien? Zij staan volledig in dienst van het kledingstuk. Teveel boobies of ass zou misschien afleiden.
True, maar het effect is wel dat veel van die kleding dus vooral mooi staat bij erg tengere dames. Minder afgestemd op het accentueren van de vrouwelijke vormen, zeg maar. Dat was bijv. de kleding van dior vlak na ww2 wel.
// wandelende paradox //
pi_93751100
Oef, even daargelaten dat ze griezelig mager is: die dame heeft echt een afschuwelijke kaaklijn, zeg :o Echt geen mooie vrouw :N
pi_93751210
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Jij wilt dus zeggen dat het anorexiamodel de boel niet afleidt? Zet er dan een etalagepop neer, dan weetje zeker dat alle aandacht op het kledingstuk is gevestigd.

Ik ben niet echt van dit wereldje maar als ik een klerenmaker was zou ik de kledingstukken op een verzorgd en gezond model tentoonstellen. Je wilt toch niet dat je kleding geassocieerd word met extreem magere meisjes?
pi_93752095
Ik vrees dat ze haar gebruiken om publiciteit te krijgen. Dit is ook in de modellenwereld wel extreem dun. Toch? Hoop ik? ;(

Je zou er sex mee moeten hebben. Huu. :X
pi_93757727
quote:
En op dit forum is iedereen aan het bejubelen hoe prachtig ze is:
http://forums.thefashions(...)isevic-81177-39.html
Daar is dan ook een hele strenge policy, waarbij elk bericht wat ook maar een béétje hint naar 'ze zou weleens anorexia kunnen hebben' (en opmerkingen over gewicht in z'n algemeenheid) gelijk wordt verwijderd.

Er is wel een centraal topic geweest waarin dat soort gepraat toegestaan was, met hier en daar een kritische noot. Maar daar is ook al een einde aan gekomen.

--> http://forums.thefashions(...)g-5-a-116119-16.html

Een taille van 59 cm bij die griezel hierboven geloof ik trouwens niet. Die omvang (ongeveer) hebben modellen met maat 36 doorgaans ook, en zij heeft vast nog een paar maatjes minder. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 07:48:11 ]
pi_93758515
die foto's! :{ :r hoe kunnen mensen dat nou mooi vinden?!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 maart 2011 @ 09:08:27 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93758690
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

True, maar het effect is wel dat veel van die kleding dus vooral mooi staat bij erg tengere dames. Minder afgestemd op het accentueren van de vrouwelijke vormen, zeg maar. Dat was bijv. de kleding van dior vlak na ww2 wel.
Die kleding van de runway is niet eens bedoelt voor de verkoop. Daarvoor komt een pret-a-porter lijn; ook dus in de maten voor de vollere/dikkere mens. En dat staat ook heus wel als je vrouwelijke vormen hebt. En net zoals kleding niet afgeleid van haute couture kan dat natuurlijk ook per persoon verschillen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_93758767
@ChipsZak: Maar die catwalkfoto's hierboven zíjn de pret-a-porterlijn. Moet wel zeggen dat deze chick sowieso nog enger en dunner lijkt door haar rare kaak/apenbekkie.
pi_93759929
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Sushimonster het volgende:
@ChipsZak: Maar die catwalkfoto's hierboven zíjn de pret-a-porterlijn. Moet wel zeggen dat deze chick sowieso nog enger en dunner lijkt door haar rare kaak/apenbekkie.
Idd, dat scheelt ook. Maar die schouders en die armpjes... zien er toch ook wel engig uit. En Female81, er mogen meer modellen 59 cm tailleomvang hebben, zij is wel erg lang ook nog eens (1.83m). En sommige modellen hebben misschien een smaller frame, ik vind dat je bij haar de botten wel extreem ziet. Ze oogt gewoon absurd mager.

Overigens vind ik 59 cm taille sowieso wel erg weinig voor een catwalk model (1.75 m +). Ik bedoel, ik ben slank/tenger, heb een bmi van net 18 en diezelfde tailleomvang, maar ik ben 1.66 m! Dit model heeft dezelfde taille (en 10 cm minder tieten) en is dik 15 cm langer... kan me niet voorstellen dat dat mogelijk is met een gezond gewicht. Volgens mij heeft zij een bmi van 15 max.
// wandelende paradox //
pi_93777233
Aan tailleomvang kun je soms weinig doen. Ik ken plankdunne modellen met taille 64 en meiden met een heup van 99 en een taille van 61. Da's echt heel erg je bouw.
pi_93778213
Die blik ook, hè. :X

Geen idee waar ze nou eigenlijk naar kijkt, als ze zich uberhaupt nog van haar omgeving bewust is. :{

maandag 7 maart 2011 @ 18:31:18 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_93779184
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef female81 het volgende:
Die blik ook, hè. :X

Geen idee waar ze nou eigenlijk naar kijkt, als ze zich uberhaupt nog van haar omgeving bewust is. :{

[ afbeelding ]
Gatverdamme. Is deze foto niet geshopt? :r
  maandag 7 maart 2011 @ 20:36:27 #229
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_93785835
Laten we vooral niet vergeten dat dit meisje waarschijnlijk gewoon echt ziek is.
pi_93788488
ook ik heb even gegoogled. Lees op meerdere sites dat ze 1.80 cm is en een BMI van 15 heeft. Gekeken op de site van de hartstichting,
BMI 15 bij 1.80 cm = 47.3 kg tot 50.3 kg
BMI 15 bij 1.83 cm = 48.6 kg tot 51.8 kg
pi_93802905
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met dat je op de catwalk geen vrouwelijke vormen mag zien omdat het puur om de kleding moet gaan.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 06:01:48 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93803384
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met dat je op de catwalk geen vrouwelijke vormen mag zien omdat het puur om de kleding moet gaan.
Dan rijden ze beter een kledingrek langs -O-

Ik denk eigenlijk dat het meer iets met trends van doen heeft: wat wordt op het moment "mooi" gevonden, waarmee val je op....
En daarnaast is het natuurlijk ook veel makkelijker kleding te maken voor vrouwen zonder allerlei uitsteksels. Moet je coupenaden gaan toevoegen enzo...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93803759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het bizarre is dat ik bij zo'n model júist alleen maar naar het arme mens zélf kijk, en amper meer naar wat ze aan heeft. :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:09:46 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94151550
Leann Rimes

Voor:

Schijnt te willen afvallen voor haar aankomende huwelijk...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:11:41 #235
57434 Marloes
Digital Love
pi_94151647
Zonde :{
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:16:09 #236
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94151825
Anorexia lijkt me misschien een wat snelle conclusie (zie topictitel) maar dat "vollere" stond haar 10 x beter.
pi_95069579
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef SEMTEX het volgende:
Leann Rimes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voor:
[ afbeelding ]
Schijnt te willen afvallen voor haar aankomende huwelijk...
En nog een

Dun, dat zeker.
pi_95071371
Afgezien het feit dat ze veel te dun is, past dit ook helemáál niet bij haar bouw. Breed van boven, stokje van onderen. Ieh!

Het is voor haar te hopen dat ze snel overstapt op een normaal eetpatroon en dito postuur.
pi_95072578
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef bluejean het volgende:
Ieh!
Oprah is afgelopen? Neem anders nog een lekker stukje taart... :P
pi_95075141
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Omdat ze iemand niet dikkig vindt?
pi_95083798
Jullie zitten al die anorexia vrouwen wel af te kraken maar er ligt echt druk op zulke vrouwen (bij modellen dan). Ook wel bij normale vrouwen aangezien je gewoon doodgegooid wordt met het zogenaamde ''schoonheidsideaal''

Mijn zusje is ook een model, loopt catwalk, heeft tot nu toe twee keer in videoclips gespeeld en doet shoots en zij is ook heel erg dun, niet dat ze anorexia heeft (!!) Ze let gewoon heel erg op wat ze eet terwijl sommige mensen denken ook dat ze anorexia heeft. En ze past zo in dit topic qua figuur. Er ligt gewoon heel veel druk op haar, laatst was ze weer naar een casting en moest ze nog meer afvallen om een bepaalde show te lopen. Dus ook op die andere (catwalk) modellen, neem ik aan.

Wat ik duidelijk probeer te maken; zulke dunne mensen hoeven echt nog niet anorexia te hebben. Zoals die Chloe Memisevic.. ze kan van zichzelf heel erg dun zijn plus heel erg opletten met wat ze eet. Maar ik vind zo dun echt onaantrekkelijk en ik weet dat veel mannen deze mening met mij delen.
pi_95083999
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie zitten al die anorexia vrouwen wel af te kraken maar er ligt echt druk op zulke vrouwen (bij modellen dan). Ook wel bij normale vrouwen aangezien je gewoon doodgegooid wordt met het zogenaamde ''schoonheidsideaal''

Mijn zusje is ook een model, loopt catwalk, heeft tot nu toe twee keer in videoclips gespeeld en doet shoots en zij is ook heel erg dun, niet dat ze anorexia heeft (!!) Ze let gewoon heel erg op wat ze eet terwijl sommige mensen denken ook dat ze anorexia heeft. En ze past zo in dit topic qua figuur. Er ligt gewoon heel veel druk op haar, laatst was ze weer naar een casting en moest ze nog meer afvallen om een bepaalde show te lopen. Dus ook op die andere (catwalk) modellen, neem ik aan.

Wat ik duidelijk probeer te maken; zulke dunne mensen hoeven echt nog niet anorexia te hebben. Zoals die Chloe Memisevic.. ze kan van zichzelf heel erg dun zijn plus heel erg opletten met wat ze eet. Maar ik vind zo dun echt onaantrekkelijk en ik weet dat veel mannen deze mening met mij delen.
Dat hoeft niet, maar zulke mensen lopen wel meer risico om ook anorexia te ontwikkelen, ik zou dus wel opletten. :) En ik heb ooit een programma gezien van een meisje dat van haarzelf heel dun was en dat iedereen haar ervan beschuldigde anorexia te hebben, terwijl dat dus echt niet zo was. Dat lijkt me heel naar. Maar zij zat niet in het modellenwereldje ofzo.
pi_95084705
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, maar zulke mensen lopen wel meer risico om ook anorexia te ontwikkelen, ik zou dus wel opletten. :) En ik heb ooit een programma gezien van een meisje dat van haarzelf heel dun was en dat iedereen haar ervan beschuldigde anorexia te hebben, terwijl dat dus echt niet zo was. Dat lijkt me heel naar. Maar zij zat niet in het modellenwereldje ofzo.
Dat kan wel zo zijn maar ik denk dat een labiel persoon de grenzen wel kent. En een castingbureau kan toch niet van je ''eisen'' dat je onder het normale gewicht komt te zitten. Lijkt mij.
pi_95084824

Ik vind dat het plaatje hierboven ook anorexia kan opwekken, of dat meisjes gaan afvallen aangezien het meisje in de spiegel blijkbaar als ''dik'' wordt gezien. Terwijl dat eigenlijk niet zo is.
pi_95085155
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar ik denk dat een labiel persoon de grenzen wel kent. En een castingbureau kan toch niet van je ''eisen'' dat je onder het normale gewicht komt te zitten. Lijkt mij.
Volgensmij zitten de meeste modellen al onder een normaal gewicht wat gezondis, ook bij die castings.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:35:53 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95091806
Ik heb haar laatst in het verspookte plastische topic gepost, maar ze geeft ana anorexia te hebben:
http://www.dailymail.co.u(...)ving-Im-healthy.html

dinsdag 5 april 2011 @ 21:49:15 #247
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_95092632
Toch vind ik het dan wel weer anders dan de anorexiagevallen die ik weleens in documentaires zie. De gemiddelde patiënt uit die laatste categorie hult zich in hele wijde kleding om de anorexia te verbloemen, heeft een hekel aan haar lichaam, is een teruggetrokken persoon etc.

De 'celebrities' in dit topic doen er juist alles aan om hun magere lichamen te tonen, lijken er trots op te zijn en treden juist op de voorgrond. Dat vind ik zo tegenstrijdig met het 'klassieke' kenmerk van anorexia.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:59:27 #248
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_95093327
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dat het plaatje hierboven ook anorexia kan opwekken, of dat meisjes gaan afvallen aangezien het meisje in de spiegel blijkbaar als ''dik'' wordt gezien. Terwijl dat eigenlijk niet zo is.
Dat is ook zo. Mensen raken gewend aan de dunne skeletten op internet, vinden dat mooi en krijgen een vertekend beeld van wat nou echt slank is. Sinds ik veel op pro-ana sites heb gekeken, zoals eerder in dit topic staat, ben ik dat juist mooi gaan vinden. Ik heb nu sinds ik hier gepost heb niet meer gekeken, maar nog steeds vind ik modellen in lingerie folders mollig, en mezelf moddervet. Ondanks dat ik genoeg probeer te blijven eten, ben ik sinds de pro-ana sites al 5 kilo afgevallen. Gelukkig gaat het niet keihard in ieder geval.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:08:53 #249
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_95094045
Het zal wel toeval zijn dat de enige van de 4 foto's waarop Leann Rimes staat, de foto van voor de afvalrace degene is waarop ze lacht.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_95098313
Ik raak er niet aan gewend die graatmagere mensen te zien en vind het echt niet mooi, ik snap ook werkelijk niet dat er mensen zijn die dit echt mooi vinden.
Een gewone maat 36-38 is voor mij slank genoeg.
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:12:12 #251
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_95098569
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef missyB het volgende:
Ik raak er niet aan gewend die graatmagere mensen te zien en vind het echt niet mooi, ik snap ook werkelijk niet dat er mensen zijn die dit echt mooi vinden.
Een gewone maat 36-38 is voor mij slank genoeg.
Uhm. Ik zat op mijn hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) bijna 6 uur per dag op zo'n site. Ik dwong mezelf er naar te kijken, en hoe meer je kijkt, hoe mooier je het vind. Hoe harder je er voor werkt. :P Maar gelukkig is 't bij mij nooit uit de hand gelopen. Ondanks dat ik nu een vervormde realiteit in de spiegel zie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Xantalien op 05-04-2011 23:19:28 ]
pi_95099651
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Oprah is afgelopen? Neem anders nog een lekker stukje taart... :P
Que? }:| Ik kijk géén Oprah en eet ook geen taart. En ben - helaas voor jou - prrrrima op gewicht. *)
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 08:45:50 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_95107559
54000 views.

Stelletje lijkenpikkers. :( :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_95107784
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik duidelijk probeer te maken; zulke dunne mensen hoeven echt nog niet anorexia te hebben
Nee, maar zo proberen die Viva-wijven hier hun eigen vadsige lichaam goed te praten. Want zij hebben een 'normaal' gewicht en de vrouwen die wél bezig zijn met hun lichaam (goede voeding en voldoende beweging) zijn lelijke domme anorexia-hoeren...
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 09:04:47 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95107901
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Xantalien het volgende:
Uhm. Ik zat op mijn hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) bijna 6 uur per dag op zo'n site. Ik dwong mezelf er naar te kijken, en hoe meer je kijkt, hoe mooier je het vind.
:D. Welkom op fok. :D.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 09:06:45 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_95107948
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

:D. Welkom op fok. :D.
Ha Ha Ha :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 09:08:14 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95107985
En dan die "maar gelukkig is het bij mij nooit uit de hand gelopen." erachteraan, die maakt het wel af. :D, :'(, :D.
pi_95107993
  woensdag 6 april 2011 @ 09:09:14 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95108011
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef Kreator het volgende:
En dan die "maar gelukkig is het bij mij nooit uit de hand gelopen." erachteraan, die maakt het wel af. :D, :'(, :D.
Ik vond dat ook wel zorgelijk klinken eigenlijk.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:09:40 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95108026
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, jammer dat jullie maar 1 grapje hebben dat uittentreure herhaald wordt.. :O
  woensdag 6 april 2011 @ 09:10:34 #261
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95108043
mannen vallen toch meestal op "zo slank mogelijk"

is het "zo slank mogelijk" is het nog niet goed
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  woensdag 6 april 2011 @ 09:13:46 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95108118
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef SEMTEX het volgende:

Ja, jammer dat jullie maar 1 grapje hebben dat uittentreure herhaald wordt.. :O
Een stoere Adonis zijn en dan nog humor ook? Dat is wel erg veel gevraagd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 09:19:00 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95108229
quote:

jullie
Que?
pi_95108281
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:10 schreef alexmeijer het volgende:
mannen vallen toch meestal op "zo slank mogelijk"

is het "zo slank mogelijk" is het nog niet goed
Leugens! :(

Mannen houden van dikke zweetwijven. Het irreële beeld van mooie slanke vrouwen wordt ons opgedrongen door de mode-industrie en de media!
  woensdag 6 april 2011 @ 09:24:26 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95108349
:O
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 09:28:02 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95108434
quote:
uittentreure
Soberzo?
  woensdag 6 april 2011 @ 09:30:25 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95108508
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:24 schreef Copycat het volgende:
:O
+1
  woensdag 6 april 2011 @ 09:42:28 #268
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_95108810
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Leugens! :(

Mannen houden van dikke zweetwijven. Het irreële beeld van mooie slanke vrouwen wordt ons opgedrongen door de mode-industrie en de media!
Lol!

Naja, als ik zo op FOK kijk en reacties als een vrouw niet maatje 32 heeft :P
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 09:53:04 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95109114
Maar eh, Semtex. Hoe komt het eigenlijk dat jij zo bent afgegleden van de ultieme rebellerende diva naar SHO-snol?
pi_95109164
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, Semtex. Hoe komt het eigenlijk dat jij zo bent afgegleden van de ultieme rebellerende diva naar SHO-snol?
  woensdag 6 april 2011 @ 09:56:11 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95109204
Wat schattig Krea, dat je zo'n bewonderend keffertje achter je aan hebt hijgen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 09:58:29 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95109272
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Copycat het volgende:
Wat schattig Krea, dat je zo'n bewonderend keffertje achter je aan hebt hijgen.
Mijn fanclub is met 100% gegroeid.
  woensdag 6 april 2011 @ 09:59:02 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95109291
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef Kreator het volgende:
Sommige mensen willen wel volwassen worden, Krea.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:01:04 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95109364
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:

Mijn fanclub is met 100% gegroeid.
Ik zou uitkijken. Doe er even te aardig tegen en hij is 'your biggest fan'.

Haha. Biggest.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 10:01:19 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95109375
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sommige mensen willen wel volwassen worden, Krea.
Volwassen worden en de hele dag in SHO mensen op hun uiterlijk beoordelen zijn nou niet echt dingen die ik in verband zie, Semtex.
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2011 @ 10:03:32 #276
22592 crew  Ole
pi_95109441
Ik gooi deze maar eens even een tijdje op slot. Gaat veel te veel offtopic.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2011 @ 10:29:10 #277
22592 crew  Ole
pi_95110236
Ok, mag nog even open mits ontopic
betekent:
Het is hier SHO, dit topic gaat over celebs, niet over users persoonlijk.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 10:31:40 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_95110339
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:29 schreef Ole het volgende:
Ok, mag nog even open mits ontopic
betekent:
Het is hier SHO, dit topic gaat over celebs, niet over users persoonlijk.
Alsof Semtex geen Celeb is.

Er zijn 100000 users die op haar foto's hebben gerukt.

pi_95110378
Oké, Ole! Je bent een toppertje... :Y
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 10:35:55 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_95110485
ole is oké :)

Maar dat wisten we al :)

Lindsay Lohan en Nicole Richie

pi_95110513
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef tong80 het volgende:
Er zijn 100000 users die op haar foto's hebben gerukt.
Dat was lang geleden. Nu rukt ze 100000 bonbons per week uit de verpakking... :')
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 10:37:35 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95110548
Semtex is okay. Ondanks SHO.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:38:42 #283
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95110587
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:35 schreef tong80 het volgende:
ole is oké :)

Maar dat wisten we al :)

[ [url=http://ts1.mm.bing.net/images/thumbnail.aspx?q=494386557672&id=863a55a49019865626ad93005ce9e2f8&url=http%3a%2f%2fwww.freakingnews.com%2fpictures%2f20500%2fLindsay-Lohan-Nicole-Richie-20949.jpg]afbeelding[/url] ]

Lindsay Lohan en Nicole Richie

Die is erger gephotoshopt :P vooral bij de armpjes.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:39:19 #284
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95110617
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Dat was lang geleden. Nu rukt ze 100000 bonbons per week uit de verpakking... :')
Dat gaat niet. Ik ben lactose intolerant :P
pi_95110774

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-04-2011 14:27:44 (Flikker eens op) ]
pi_95110825

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-04-2011 14:28:10 (Quote weg) ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 10:44:26 #287
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95110832

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-04-2011 14:28:24 (Quote weg) ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 10:44:41 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95110841
Zie, Semtex, wij hebben ook standaarden.
  woensdag 6 april 2011 @ 10:47:21 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95110948

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-04-2011 14:28:39 (Quote weg) ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 april 2011 @ 10:57:15 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_95111254
Ik ben het er overigens wel mee eens dat die jaren 80 rocker op die ene foto een beetje jammer is.
pi_95111362

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 06-04-2011 14:28:51 (En nogmaals) ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_95111747
Word lichtelijk onpasselijk van die 2 zakken botten bah bah bah!
  woensdag 6 april 2011 @ 11:15:46 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_95111931
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
Scheelt dat Nicole Richie inmiddels 10 kilo en 2 kinderen verder is, en Lindsay Lohan... 2 rechtszaken en 10 kilo :')
pi_95112039
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:11 schreef missyB het volgende:
:') Can you say Photoshop? :')

Moderator / Miss SHO woensdag 6 april 2011 @ 11:21:44 #295
22592 crew  Ole
pi_95112156
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Scheelt dat Nicole Richie inmiddels 10 kilo en 2 kinderen verder is, en Lindsay Lohan... 2 rechtszaken en 10 kilo :')
Zijn inderdaad wel heel oude foto's.
pi_95112163
Nou, kudo's voor mezelf en m'n 20 seconden Google-tijd... :')

(Hilarische) bron van de fake: http://www.mindcafe.org/8(...)ver-have-seen-before
pi_95112180
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, kudo's voor mezelf en m'n 20 seconden Google-tijd... :')
- 1 dan ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 11:26:57 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_95112355
  Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 11:27:41 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_95112379
Wilde als topicstarter ook deel 2 openen.

Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 11:28:12 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_95112399
Kan deze op slot

Trouwste user 2022 woensdag 6 april 2011 @ 11:28:40 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_95112419
Zijn we er al ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')