abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93777233
Aan tailleomvang kun je soms weinig doen. Ik ken plankdunne modellen met taille 64 en meiden met een heup van 99 en een taille van 61. Da's echt heel erg je bouw.
pi_93778213
Die blik ook, hè. :X

Geen idee waar ze nou eigenlijk naar kijkt, als ze zich uberhaupt nog van haar omgeving bewust is. :{

maandag 7 maart 2011 @ 18:31:18 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_93779184
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef female81 het volgende:
Die blik ook, hè. :X

Geen idee waar ze nou eigenlijk naar kijkt, als ze zich uberhaupt nog van haar omgeving bewust is. :{

[ afbeelding ]
Gatverdamme. Is deze foto niet geshopt? :r
  maandag 7 maart 2011 @ 20:36:27 #229
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_93785835
Laten we vooral niet vergeten dat dit meisje waarschijnlijk gewoon echt ziek is.
pi_93788488
ook ik heb even gegoogled. Lees op meerdere sites dat ze 1.80 cm is en een BMI van 15 heeft. Gekeken op de site van de hartstichting,
BMI 15 bij 1.80 cm = 47.3 kg tot 50.3 kg
BMI 15 bij 1.83 cm = 48.6 kg tot 51.8 kg
pi_93802905
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef Chilled het volgende:

[..]

Omdat het geen heteromannen zijn die dit soort meiden uitkiezen, maar nichten die logischerwijs niet van vrouwenvormen houden.
Ik denk dat het meer te maken heeft met dat je op de catwalk geen vrouwelijke vormen mag zien omdat het puur om de kleding moet gaan.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 06:01:48 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93803384
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer te maken heeft met dat je op de catwalk geen vrouwelijke vormen mag zien omdat het puur om de kleding moet gaan.
Dan rijden ze beter een kledingrek langs -O-

Ik denk eigenlijk dat het meer iets met trends van doen heeft: wat wordt op het moment "mooi" gevonden, waarmee val je op....
En daarnaast is het natuurlijk ook veel makkelijker kleding te maken voor vrouwen zonder allerlei uitsteksels. Moet je coupenaden gaan toevoegen enzo...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93803759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het bizarre is dat ik bij zo'n model júist alleen maar naar het arme mens zélf kijk, en amper meer naar wat ze aan heeft. :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:09:46 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_94151550
Leann Rimes

Voor:

Schijnt te willen afvallen voor haar aankomende huwelijk...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:11:41 #235
57434 Marloes
Digital Love
pi_94151647
Zonde :{
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:16:09 #236
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94151825
Anorexia lijkt me misschien een wat snelle conclusie (zie topictitel) maar dat "vollere" stond haar 10 x beter.
pi_95069579
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef SEMTEX het volgende:
Leann Rimes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voor:
[ afbeelding ]
Schijnt te willen afvallen voor haar aankomende huwelijk...
En nog een

Dun, dat zeker.
pi_95071371
Afgezien het feit dat ze veel te dun is, past dit ook helemáál niet bij haar bouw. Breed van boven, stokje van onderen. Ieh!

Het is voor haar te hopen dat ze snel overstapt op een normaal eetpatroon en dito postuur.
pi_95072578
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef bluejean het volgende:
Ieh!
Oprah is afgelopen? Neem anders nog een lekker stukje taart... :P
pi_95075141
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Jij bent echt kankerdom hè...
Omdat ze iemand niet dikkig vindt?
pi_95083798
Jullie zitten al die anorexia vrouwen wel af te kraken maar er ligt echt druk op zulke vrouwen (bij modellen dan). Ook wel bij normale vrouwen aangezien je gewoon doodgegooid wordt met het zogenaamde ''schoonheidsideaal''

Mijn zusje is ook een model, loopt catwalk, heeft tot nu toe twee keer in videoclips gespeeld en doet shoots en zij is ook heel erg dun, niet dat ze anorexia heeft (!!) Ze let gewoon heel erg op wat ze eet terwijl sommige mensen denken ook dat ze anorexia heeft. En ze past zo in dit topic qua figuur. Er ligt gewoon heel veel druk op haar, laatst was ze weer naar een casting en moest ze nog meer afvallen om een bepaalde show te lopen. Dus ook op die andere (catwalk) modellen, neem ik aan.

Wat ik duidelijk probeer te maken; zulke dunne mensen hoeven echt nog niet anorexia te hebben. Zoals die Chloe Memisevic.. ze kan van zichzelf heel erg dun zijn plus heel erg opletten met wat ze eet. Maar ik vind zo dun echt onaantrekkelijk en ik weet dat veel mannen deze mening met mij delen.
pi_95083999
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie zitten al die anorexia vrouwen wel af te kraken maar er ligt echt druk op zulke vrouwen (bij modellen dan). Ook wel bij normale vrouwen aangezien je gewoon doodgegooid wordt met het zogenaamde ''schoonheidsideaal''

Mijn zusje is ook een model, loopt catwalk, heeft tot nu toe twee keer in videoclips gespeeld en doet shoots en zij is ook heel erg dun, niet dat ze anorexia heeft (!!) Ze let gewoon heel erg op wat ze eet terwijl sommige mensen denken ook dat ze anorexia heeft. En ze past zo in dit topic qua figuur. Er ligt gewoon heel veel druk op haar, laatst was ze weer naar een casting en moest ze nog meer afvallen om een bepaalde show te lopen. Dus ook op die andere (catwalk) modellen, neem ik aan.

Wat ik duidelijk probeer te maken; zulke dunne mensen hoeven echt nog niet anorexia te hebben. Zoals die Chloe Memisevic.. ze kan van zichzelf heel erg dun zijn plus heel erg opletten met wat ze eet. Maar ik vind zo dun echt onaantrekkelijk en ik weet dat veel mannen deze mening met mij delen.
Dat hoeft niet, maar zulke mensen lopen wel meer risico om ook anorexia te ontwikkelen, ik zou dus wel opletten. :) En ik heb ooit een programma gezien van een meisje dat van haarzelf heel dun was en dat iedereen haar ervan beschuldigde anorexia te hebben, terwijl dat dus echt niet zo was. Dat lijkt me heel naar. Maar zij zat niet in het modellenwereldje ofzo.
pi_95084705
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, maar zulke mensen lopen wel meer risico om ook anorexia te ontwikkelen, ik zou dus wel opletten. :) En ik heb ooit een programma gezien van een meisje dat van haarzelf heel dun was en dat iedereen haar ervan beschuldigde anorexia te hebben, terwijl dat dus echt niet zo was. Dat lijkt me heel naar. Maar zij zat niet in het modellenwereldje ofzo.
Dat kan wel zo zijn maar ik denk dat een labiel persoon de grenzen wel kent. En een castingbureau kan toch niet van je ''eisen'' dat je onder het normale gewicht komt te zitten. Lijkt mij.
pi_95084824

Ik vind dat het plaatje hierboven ook anorexia kan opwekken, of dat meisjes gaan afvallen aangezien het meisje in de spiegel blijkbaar als ''dik'' wordt gezien. Terwijl dat eigenlijk niet zo is.
pi_95085155
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn maar ik denk dat een labiel persoon de grenzen wel kent. En een castingbureau kan toch niet van je ''eisen'' dat je onder het normale gewicht komt te zitten. Lijkt mij.
Volgensmij zitten de meeste modellen al onder een normaal gewicht wat gezondis, ook bij die castings.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:35:53 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_95091806
Ik heb haar laatst in het verspookte plastische topic gepost, maar ze geeft ana anorexia te hebben:
http://www.dailymail.co.u(...)ving-Im-healthy.html

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:49:15 #247
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_95092632
Toch vind ik het dan wel weer anders dan de anorexiagevallen die ik weleens in documentaires zie. De gemiddelde patiënt uit die laatste categorie hult zich in hele wijde kleding om de anorexia te verbloemen, heeft een hekel aan haar lichaam, is een teruggetrokken persoon etc.

De 'celebrities' in dit topic doen er juist alles aan om hun magere lichamen te tonen, lijken er trots op te zijn en treden juist op de voorgrond. Dat vind ik zo tegenstrijdig met het 'klassieke' kenmerk van anorexia.
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:59:27 #248
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_95093327
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef iwannabehigh het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dat het plaatje hierboven ook anorexia kan opwekken, of dat meisjes gaan afvallen aangezien het meisje in de spiegel blijkbaar als ''dik'' wordt gezien. Terwijl dat eigenlijk niet zo is.
Dat is ook zo. Mensen raken gewend aan de dunne skeletten op internet, vinden dat mooi en krijgen een vertekend beeld van wat nou echt slank is. Sinds ik veel op pro-ana sites heb gekeken, zoals eerder in dit topic staat, ben ik dat juist mooi gaan vinden. Ik heb nu sinds ik hier gepost heb niet meer gekeken, maar nog steeds vind ik modellen in lingerie folders mollig, en mezelf moddervet. Ondanks dat ik genoeg probeer te blijven eten, ben ik sinds de pro-ana sites al 5 kilo afgevallen. Gelukkig gaat het niet keihard in ieder geval.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:08:53 #249
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_95094045
Het zal wel toeval zijn dat de enige van de 4 foto's waarop Leann Rimes staat, de foto van voor de afvalrace degene is waarop ze lacht.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_95098313
Ik raak er niet aan gewend die graatmagere mensen te zien en vind het echt niet mooi, ik snap ook werkelijk niet dat er mensen zijn die dit echt mooi vinden.
Een gewone maat 36-38 is voor mij slank genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')