abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:15:35 #201
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_93299595
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik kan me datniet voorstellen, voor mij ziet zo'n mager lichaam er ziek uit eigenlijk, maar dat komt denk ik omdat iedereen in mij omgeving die zo mager was ernstig ziek was en op sterven na dood....
Ik geef ook wel toe, pro-ana sites trekken mij heel erg aan. Ik ben zelf heel ontevreden met m'n lichaam en sinds ik pro-ana sites bezoek, vind ik dit soort lijven steeds mooier, en eet ik zelf, soms bewust, soms onbewust, ook steeds minder. Ik probeer wel gewoon normaal te blijven eten, maar dat wil niet altijd lukken. Dus ik denk wel dat het daar ook weg komt.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_93305722
Het is belangrijk dat je het verschil blijft zien tussen slank en mager. Als een vrouw mager is, verdwijnen al haar vormen: er blijft niets over van borsten, buik en billen. Botten steken uit en wangen zijn ingevallen. Als je dat als mooi ziet, haat je je eigen vrouwelijke vormen en haat je in feite wie jij bent: je bent nu eenmaal een vrouw en dus horen die vormen erbij. En dat niet alleen: het is juist datgene waardoor je aantrekkelijk bent (behalve dan voor pro-ana mensen maar die hebben een volkomen verstoord beeld van dit alles en zijn dus echt ziek). Als je ontevreden bent over je lichaam kun je beter activiteiten ontplooien die constructief zijn, want dit is destructief. Niet naar die sites gaan, want het is als vergif.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_93308047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Armen een beetje dikkig? Nou, ik zie een schouderblad uitsteken!

Die meid is gewoon behoorlijk dun hoor. Nee, geen anorexia, maar wel tegen het enge aan.
Jij bent echt kankerdom hè...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:00:59 #204
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_93308330
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef mane het volgende:
Het is belangrijk dat je het verschil blijft zien tussen slank en mager. Als een vrouw mager is, verdwijnen al haar vormen: er blijft niets over van borsten, buik en billen. Botten steken uit en wangen zijn ingevallen. Als je dat als mooi ziet, haat je je eigen vrouwelijke vormen en haat je in feite wie jij bent: je bent nu eenmaal een vrouw en dus horen die vormen erbij. En dat niet alleen: het is juist datgene waardoor je aantrekkelijk bent (behalve dan voor pro-ana mensen maar die hebben een volkomen verstoord beeld van dit alles en zijn dus echt ziek). Als je ontevreden bent over je lichaam kun je beter activiteiten ontplooien die constructief zijn, want dit is destructief. Niet naar die sites gaan, want het is als vergif.
Nou, dat borsten en billen totaal verdwijnen is wel 'jammer' ja, maar ik vind botten en ribben die uitsteken juist mooi. En ja, ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat ik dat vind. Misschien maar proberen met stoppen met pro-ana sites te bezoeken. :')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:10:45 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_93367237
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Jij bent echt kankerdom hè...
Dat zegt iemand die het woord "kankerdom" gebruikt....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 26 februari 2011 @ 23:29:10 #206
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_93370627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef Xantalien het volgende:

[..]

Nou, dat borsten en billen totaal verdwijnen is wel 'jammer' ja, maar ik vind botten en ribben die uitsteken juist mooi. En ja, ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat ik dat vind. Misschien maar proberen met stoppen met pro-ana sites te bezoeken. :')
Misschien wel ja :X

Ik fietste laatst naar de stad toe en er ging net een basisschool uit. Ik nam een zijweggetje en zag een moeder met anorexia een soort van rennen naar de school toe. Toen ze me zag schrok ze en beetje en begon ze te lachen.
Mijn hart brak een beetje ;(
My mama didn't raise no fool
pi_93383348
Die mevrouw had een bordje met 'anorexia' om haar nek hangen? (en een bordje met 'moeder'?)

Ik vind het maar rare conclusies hoor. Iemand kan rennen omdat ze aan de late kant is voor het uitgaan van de school of voor pak 'm beet de bus. Of omdat ze gewoon een sportief type is. En slank zijn terwijl ze vreet als 'n bootwerker. En lachen omdat ze vrolijk is, of verontschuldigend/betrapt lachen omdat ze vlak daarvoor nog keihard aan het zingen was. Dat bestaat allemaal, hoor :).

Ik ben geen mod hier, maar ik zou zeggen: over op celebrities en Xantalien naar R&P.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:19:46 #208
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_93384391
Neehoor ik kom daar vaker langs en ik weet dat het een moeder is. Het was obvious en ja ze had een bordje met anorexia om haar nek hangen :Y
My mama didn't raise no fool
  zondag 27 februari 2011 @ 13:05:34 #209
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_93386064
Misschien een oudje maar goed: Nicole Richie



Kiera Knightly

  zondag 6 maart 2011 @ 20:11:30 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_93738701
'Model' Chloe Memisevic:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_93746689
Ie, die schouders op de tweede foto. Zij is echt eng mager. Nog wat foto's opgezocht, onderstaande zijn nóg erger..







Die taille op die tweede foto! Die armpjes op de derde! En die benen op de laatste... brrr :X

En op dit forum is iedereen aan het bejubelen hoe prachtig ze is:
http://forums.thefashions(...)isevic-81177-39.html

Seriously, ik vind op een show een dun model er best mooi uitzien, maar dit is absurd. Ze ziet eruit alsof ze uit een concentratiekamp komt. Overigens vind ik haar gezicht ook helemaal niet mooi (overbeet), maar das een ander verhaal.

Ze is trouwens 1.83 m, met een taille van 59 cm en een borstomvang van 72 (geen borsten dus). En ze is 18.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_93747778
Totaal uitdrukkingsloos gezicht ook, bijna doodse blik. :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_93749645
Waarom bestaan er eigenlijk nog klerenmakers die zo een anorexiamodel op de catwalk laten lopen?
  zondag 6 maart 2011 @ 23:01:03 #214
324703 Chilled
Bazinga!
pi_93750273
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom bestaan er eigenlijk nog klerenmakers die zo een anorexiamodel op de catwalk laten lopen?
Omdat het geen heteromannen zijn die dit soort meiden uitkiezen, maar nichten die logischerwijs niet van vrouwenvormen houden.
Que Sera ~
pi_93750491
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef Chilled het volgende:

[..]

Omdat het geen heteromannen zijn die dit soort meiden uitkiezen, maar nichten die logischerwijs niet van vrouwenvormen houden.
Tja, maar dan nog. Er zijn ook veel homoseksuelen die zich weliswaar niet aangetrokken voelen tot vrouwen, maar vrouwen juist wel heel mooi vinden / er zelf als een vrouw uit willen zien. Vaak juíst diegenen die zich met mode bezighouden. Ik denk niet dat dit de enige reden is. Maar wat dan wel...?

Gewenning? Het was een trend, en nu is iedereen binnen die modewereld zo gewend aan extreem dunne modellen dat t gewoon is geworden?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  zondag 6 maart 2011 @ 23:06:36 #216
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_93750609
Om zoveel mogelijk af te leiden van het lichaam van het model misschien? Zij staan volledig in dienst van het kledingstuk. Teveel boobies of ass zou misschien afleiden.
pi_93750709
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Om zoveel mogelijk af te leiden van het lichaam van het model misschien? Zij staan volledig in dienst van het kledingstuk. Teveel boobies of ass zou misschien afleiden.
True, maar het effect is wel dat veel van die kleding dus vooral mooi staat bij erg tengere dames. Minder afgestemd op het accentueren van de vrouwelijke vormen, zeg maar. Dat was bijv. de kleding van dior vlak na ww2 wel.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_93751100
Oef, even daargelaten dat ze griezelig mager is: die dame heeft echt een afschuwelijke kaaklijn, zeg :o Echt geen mooie vrouw :N
pi_93751210
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Om zoveel mogelijk af te leiden van het lichaam van het model misschien? Zij staan volledig in dienst van het kledingstuk. Teveel boobies of ass zou misschien afleiden.
Jij wilt dus zeggen dat het anorexiamodel de boel niet afleidt? Zet er dan een etalagepop neer, dan weetje zeker dat alle aandacht op het kledingstuk is gevestigd.

Ik ben niet echt van dit wereldje maar als ik een klerenmaker was zou ik de kledingstukken op een verzorgd en gezond model tentoonstellen. Je wilt toch niet dat je kleding geassocieerd word met extreem magere meisjes?
pi_93752095
Ik vrees dat ze haar gebruiken om publiciteit te krijgen. Dit is ook in de modellenwereld wel extreem dun. Toch? Hoop ik? ;(

Je zou er sex mee moeten hebben. Huu. :X
pi_93757727
quote:
En op dit forum is iedereen aan het bejubelen hoe prachtig ze is:
http://forums.thefashions(...)isevic-81177-39.html
Daar is dan ook een hele strenge policy, waarbij elk bericht wat ook maar een béétje hint naar 'ze zou weleens anorexia kunnen hebben' (en opmerkingen over gewicht in z'n algemeenheid) gelijk wordt verwijderd.

Er is wel een centraal topic geweest waarin dat soort gepraat toegestaan was, met hier en daar een kritische noot. Maar daar is ook al een einde aan gekomen.

--> http://forums.thefashions(...)g-5-a-116119-16.html

Een taille van 59 cm bij die griezel hierboven geloof ik trouwens niet. Die omvang (ongeveer) hebben modellen met maat 36 doorgaans ook, en zij heeft vast nog een paar maatjes minder. :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 07:48:11 ]
pi_93758515
die foto's! :{ :r hoe kunnen mensen dat nou mooi vinden?!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 7 maart 2011 @ 09:08:27 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_93758690
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

True, maar het effect is wel dat veel van die kleding dus vooral mooi staat bij erg tengere dames. Minder afgestemd op het accentueren van de vrouwelijke vormen, zeg maar. Dat was bijv. de kleding van dior vlak na ww2 wel.
Die kleding van de runway is niet eens bedoelt voor de verkoop. Daarvoor komt een pret-a-porter lijn; ook dus in de maten voor de vollere/dikkere mens. En dat staat ook heus wel als je vrouwelijke vormen hebt. En net zoals kleding niet afgeleid van haute couture kan dat natuurlijk ook per persoon verschillen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_93758767
@ChipsZak: Maar die catwalkfoto's hierboven zíjn de pret-a-porterlijn. Moet wel zeggen dat deze chick sowieso nog enger en dunner lijkt door haar rare kaak/apenbekkie.
pi_93759929
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Sushimonster het volgende:
@ChipsZak: Maar die catwalkfoto's hierboven zíjn de pret-a-porterlijn. Moet wel zeggen dat deze chick sowieso nog enger en dunner lijkt door haar rare kaak/apenbekkie.
Idd, dat scheelt ook. Maar die schouders en die armpjes... zien er toch ook wel engig uit. En Female81, er mogen meer modellen 59 cm tailleomvang hebben, zij is wel erg lang ook nog eens (1.83m). En sommige modellen hebben misschien een smaller frame, ik vind dat je bij haar de botten wel extreem ziet. Ze oogt gewoon absurd mager.

Overigens vind ik 59 cm taille sowieso wel erg weinig voor een catwalk model (1.75 m +). Ik bedoel, ik ben slank/tenger, heb een bmi van net 18 en diezelfde tailleomvang, maar ik ben 1.66 m! Dit model heeft dezelfde taille (en 10 cm minder tieten) en is dik 15 cm langer... kan me niet voorstellen dat dat mogelijk is met een gezond gewicht. Volgens mij heeft zij een bmi van 15 max.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')