Zeker met Google gezocht op 'skinny celeb'?quote:
gewoon slank?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker met Google gezocht op 'skinny celeb'?Lekkere suggestieve foto.
Andere foto, zelfde dag:
[ afbeelding ]
Skinny? Nee, niet echt... gewoon slank...
goeie!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik zit me verbazen over het gebrek aan een SC-topic hier in SHO. Zou veel bagger in andere topics schelen, want dan kunnen we gewoon door bekvechten
Ik heb bij Keira Knightly toch altijd het idee dat het voor een groot deel haar bouw is. Die zichtbare ribben bij haar borst zijn niet zo mooi, maar ze heeft toch vrij normale armen, bijvoorbeeld?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb bij Keira Knightly toch altijd het idee dat het voor een groot deel haar bouw is. Die zichtbare ribben bij haar borst zijn niet zo mooi, maar ze heeft toch vrij normale armen, bijvoorbeeld?
Maar die is er allang hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik zit me verbazen over het gebrek aan een SC-topic hier in SHO. Zou veel bagger in andere topics schelen, want dan kunnen we gewoon door bekvechten
Geen uitstekende bottten te zien!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Keira Knightley is eerder afgetraind:
[ afbeelding ]
Hij (Rupert Friend) is weer vrijgezelquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen uitstekende bottten te zien!
lekkere kerel trouwens
duhhh..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef Tsunade het volgende:
Ach, Tukker komt in elk topic zeiken tegenwoordig. Maak je niet druk dude het is sho.![]()
O nee want nu zijn we weer een stel dikke huisvrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |