Uhm. Ik zat op mijn hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) bijna 6 uur per dag op zo'n site. Ik dwong mezelf er naar te kijken, en hoe meer je kijkt, hoe mooier je het vind. Hoe harder je er voor werkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef missyB het volgende:
Ik raak er niet aan gewend die graatmagere mensen te zien en vind het echt niet mooi, ik snap ook werkelijk niet dat er mensen zijn die dit echt mooi vinden.
Een gewone maat 36-38 is voor mij slank genoeg.
Que?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oprah is afgelopen? Neem anders nog een lekker stukje taart...
Nee, maar zo proberen die Viva-wijven hier hun eigen vadsige lichaam goed te praten. Want zij hebben een 'normaal' gewicht en de vrouwen die wél bezig zijn met hun lichaam (goede voeding en voldoende beweging) zijn lelijke domme anorexia-hoeren...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ik duidelijk probeer te maken; zulke dunne mensen hoeven echt nog niet anorexia te hebben
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Xantalien het volgende:
Uhm. Ik zat op mijn hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) bijna 6 uur per dag op zo'n site. Ik dwong mezelf er naar te kijken, en hoe meer je kijkt, hoe mooier je het vind.
Ik vond dat ook wel zorgelijk klinken eigenlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:08 schreef Kreator het volgende:
En dan die "maar gelukkig is het bij mij nooit uit de hand gelopen." erachteraan, die maakt het wel af.,
,
.
Ja, jammer dat jullie maar 1 grapje hebben dat uittentreure herhaald wordt..quote:
Een stoere Adonis zijn en dan nog humor ook? Dat is wel erg veel gevraagd.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, jammer dat jullie maar 1 grapje hebben dat uittentreure herhaald wordt..
Leugens!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:10 schreef alexmeijer het volgende:
mannen vallen toch meestal op "zo slank mogelijk"
is het "zo slank mogelijk" is het nog niet goed
Lol!quote:Op woensdag 6 april 2011 09:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leugens!
Mannen houden van dikke zweetwijven. Het irreële beeld van mooie slanke vrouwen wordt ons opgedrongen door de mode-industrie en de media!
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, Semtex. Hoe komt het eigenlijk dat jij zo bent afgegleden van de ultieme rebellerende diva naar SHO-snol?
Mijn fanclub is met 100% gegroeid.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:56 schreef Copycat het volgende:
Wat schattig Krea, dat je zo'n bewonderend keffertje achter je aan hebt hijgen.
Sommige mensen willen wel volwassen worden, Krea.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:53 schreef Kreator het volgende:
Maar eh, Semtex. Hoe komt het eigenlijk dat jij zo bent afgegleden van de ultieme rebellerende diva naar SHO-snol?
Ik zou uitkijken. Doe er even te aardig tegen en hij is 'your biggest fan'.quote:
Volwassen worden en de hele dag in SHO mensen op hun uiterlijk beoordelen zijn nou niet echt dingen die ik in verband zie, Semtex.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sommige mensen willen wel volwassen worden, Krea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |