Hij zal wel zwakker zijn geworden. Die sturen ze weg hè, de zwakken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Waar Alsido verschwunden is. Arbeit macht nicht immer frei.
Steek je kop maar in het zand! Je weet best waar ze de zwakkeren naartoe sturen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel zwakker zijn geworden. Die sturen ze weg hè, de zwakken.
Naar een hotel aan zee blijkbaar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand! Je weet best waar ze de zwakkeren naartoe sturen.
Johan was geschoktquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kwam het nou serieus als verrassing dat ze geen zetel hebben gehaald met de PVDT
Het zou me niet verbazen als het ook weer aan is met Peter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Anouk laat zich alles ook lekker aanleunen en keert gewoon weer terug in de SV-schoot.
Nee, dat denk ik niet. Vorig jaar hobbelde ze er ook gewoon platonisch achteraan. Maar misschien ligt dat wek aan Peter die toch nog niet helemaal zeker van zijn geaardheid is?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me niet verbazen als het ook weer aan is met Peter.
Dat betekent toch dat ze goed met elkaar samen overweg kunnen en da's toch juist goed? Dat zagen we al in dat lijsttrekkersdebat in de bunker, zelden zo'n gezellig debat gezien met allemaal mensen die er iets (EHV) van willen maken..quote:EINDHOVEN - Volgens de Eindhovense burgemeester Van Gijzel waren er te weinig duidelijke tegenstellingen tussen de politieke kandidaten in zijn stad. Daarom zijn er zo weinig mensen gaan stemmen. Eindhoven had met 43,5 procent een historisch lage opkomst bij de gemeenteraadsverkiezingen, het slechtst van het land.
Aaltsjedingetje was toch ook gewoon met kutje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Vorig jaar hobbelde ze er ook gewoon platonisch achteraan. Maar misschien ligt dat wek aan Peter die toch nog niet helemaal zeker van zijn geaardheid is?
Zij heeft hem als Dirk gewoon weer teruggewonnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Vorig jaar hobbelde ze er ook gewoon platonisch achteraan. Maar misschien ligt dat wek aan Peter die toch nog niet helemaal zeker van zijn geaardheid is?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij heeft hem als Dirk gewoon weer teruggewonnen.
Zeg, niet zo lelijk hè, jij zou d'r geven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Graatje? Ik denk dat je bij haar niet kan zien wat de voor- en de achterkant is..
Je bent in de war met kampertje Tabitha, Tinky.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg, niet zo lelijk hè, jij zou d'r geven.
Ja, duh. Er zit een gat in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
En nu L&M vanwege de uitblijvende inkomsten? Misschien moet ie het eens in de Paardensteeg proberen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij rookte voorheen Marlboro Light vanwege de gouden uitstraling van de verpakking. Batty Boy
Als er een man, in wat voor BMW dan ook, stopt bij Peter, stapt hij in en gaat hij mee. Nu is er ene Ilona die ook gaat stoppen met roken. Zij vertelt dat ze al 2 uur voor het begin van de cursus al niet meer mochten roken. Desondanks weigert ze de haar aangeboden sigaret niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu L&M vanwege de uitblijvende inkomsten? Misschien moet ie het eens in de Paardensteeg proberen.
Nee joh..quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doen die anderen daar dan nogquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel zwakker zijn geworden. Die sturen ze weg hè, de zwakken.
De logica is geweldig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaan de peuken niet aan een zwerver geven want die verkoopt ze weer en dat is zonde.
Laat de streamers een tegenprestatie bedenken... gemiste kans...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat over tegenprestaties voor wanneer Peter het niet zal volhouden. Johan begint gelijk over een grote neger
Dat viel mee Cc. Ideetjes waren b.v : werken als clinic clown, helpen in een bejaardentehuis, geen gel meer gebruiken en kaalscheren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
Met die chatters daar wordt het een straf a la 'stofzuigen!' 'afwassen', want dat zijn vrouwentaken.
Ik wil lijfstraffen. De kelder als martelwerkplaats!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef beequeen het volgende:
Dat viel mee Cc. Ideetjes waren b.v : werken als clinic clown, helpen in een bejaardentehuis, geen gel meer gebruiken en kaalscheren.
Ik stelde een weekendje weg met Renate voor.
Niet alles mag gefilmd worden. Vanwaar die geheimzinnigheid?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Mevrouw van de anti-rookmeneer wil niet in beeld. Dat gaat dan knap lastig worden.
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja, maken zich zorgen over dikker worden, je wordt niet dikker van stoppen met roken,
maar dat je meer gaat eten.
Vrouw wil geen 7 kilo aankomen,quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.![]()
Als je dan óók nog meer gaat eten is het dubbelop.
Klopt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.![]()
Als je dan óók nog meer gaat eten is het dubbelop.
Je stofwisseling wordt echt wel trager als je stopt met roken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja, maken zich zorgen over dikker worden, je wordt niet dikker van stoppen met roken,
maar dat je meer gaat eten.
Klopt, en werkt ook tegen de neiging meer te gaan eten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Man zegt dat ze dan veel water moeten drinken, dat is goed voor de nieren.
jups....nwe verslaving dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Van veel koffie drinken wordt je stofwisseling weer sneller.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je stofwisseling wordt echt wel trager als je stopt met roken.
Ah, vandaar dat ik juist ben afgevallen nadat ik ben gestopt met roken. Veel koffie en alles fietsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik rook veel en drink veel koffie. Ik zou vierkant zijn als ik met beide zou stoppen, denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Meer dan 6 koppen sterke koffie (zonder suiker natuurlijk) per dag zou afdoende moeten zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Ik rook niet meer.
Goed Scrutinizer, bedankt, en suiker lust ik niet in de koffie, dan ga ik bijna over mijn nek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Meer dan 6 koppen sterke koffie (zonder suiker natuurlijk) per dag zou afdoende moeten zijn.
Ik geloof dat dat een soort placebo-effect heeft. Als je gelóóft dat het werkt, dan werkt het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef beequeen het volgende:
Het is in combinatie met acupunctuur, Mera. Maar ook daar hoor je verhalen over dat dat niet helpt.
Als ik zou stoppen zou ik kiezen voor Champix. Net als Noek en Cc.
Ik had het over acupunctuur, sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Nou nee, er zit wel daadwerkelijk een stof in die je lust in een peuk ontneemt.
En heb ik jou een reprimande gegeven, PB?
Oh, Excuseer, ik ga al weg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: niet door elkaar heen praten.
Peter: maar 2 mensen bij de regie, die ook het geluid moeten doen.quote:
Ah okay. Dan ben ik het gewoon met je eens! Wat een verademingquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had het over acupunctuur, sorry
Succes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bouw gewoon af. Ik heb jarenlang 12 sigaretten per dag gerookt. Tegenwoordig rook ik er 7 tot 8 en ik heb geen extra pauzes nodig als ik werk.
Niet-roker??quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom zit niet-roker Johan erbij? Hij heeft het hoogste woord.
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom zit niet-roker Johan erbij? Hij heeft het hoogste woord.
Sinds wanneer rookt Johan niet meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet-roker??
Stress-rokerDenk dattie nog steeds moeite heeft te stoppen
![]()
Jammer dat Liesbeth slecht te zien is van deze afstand.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja.![]()
Liesbeth zit er ook bij, ze ziet er stukken beter uit.
Ten tijde van TBO heb ik Johan een of twee keer een peuk zien roken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Mera, ik heb Johan on-stream althans nog nooit zien roken.
Oh, nou, in elk geval vind ik het een béétje overdreven dat hij hierbij gaat zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten tijde van TBO heb ik Johan een of twee keer een peuk zien roken.
Geen idee hoe lang al niet. Hij zegt al heel lang dat hij het niet meer gaat doen, maar als het even teveel wordt stak hij er toch weer één op, tot voor kort in elk gevalquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Sinds wanneer rookt Johan niet meer?
De stream laat maar een klein deel van de werkelijkheid zien, dat weet je toch onderhand wel, na zoveel RLS soaps?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Mera, ik heb Johan on-stream althans nog nooit zien roken.
Wat zijn die spelregels?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Maar dan moeten jullie je wel aan de spelregels houden.
Dat zou bij mij dus voor geen meter werken.
tis toch gratisquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, in elk geval vind ik het een béétje overdreven dat hij hierbij gaat zitten.
Je moet over de naaldjes wrijven, verder weet ik het niet.quote:
Het is voorbestemdquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Copycat het volgende:
Een datingprogramma? De timing is impeccable!
Eric, de nieuwe presentator uit Lelystad. "Nu denkt U waarschijnlijk: waar ligt dat helemaal? Nou, een heel eind hier vandaan maar het kan er soms heel gezellig zijn."quote:
Wat een helder licht hè? Lelystad FTW.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Eric vertelt dat het een foute aanname is om te denken dat je afvalt van roken, hij heeft gehoord dat je niet afvalt als je stopt met roken. Juist
Hij ''oogt'' wel prettig...dat dan weer welquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een helder licht hè? Lelystad FTW.
Ik vind het een nietszeggend lulletje, zowel van binnen als van buiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij ''oogt'' wel prettig...dat dan weer wel...en hij zit er toch maar
Ik heb geen geluid aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een nietszeggend lulletje, zowel van binnen als van buiten.
Een prettyboy die graag op televisie iets wil presenteren, maakt niet uit wat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
Maar waar komt dat jochie plots vandaan? Buiten uit Lelystad dan ...
Caps? Caps? Caps?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij ''oogt'' wel prettig...dat dan weer wel...en hij zit er toch maar
O wacht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Disana het volgende:
Eric, voor een knallend datingprogramma
[ afbeelding ]
OOOOO dus het kan wel dat ik hem anderhalve week geleden met een sigaret buiten zag?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet-roker??
Stress-rokerDenk dattie nog steeds moeite heeft te stoppen
![]()
Kennelijk ja..quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Nou nee, er zit wel daadwerkelijk een stof in die je lust in een peuk ontneemt.
En heb ik jou een reprimande gegeven, PB?
Beeldvulling. Meer is het niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef Disana het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over. Wannabe presentator.
Maar gelukkig hebben we morgenochtend weer onze eigenste zweefmuts! Das pas echt top-amusement!quote:
Viel me ineens opquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*proest cola over tafel
Wtf, dat je daar op let
![]()
![]()
Eens een misdienaar, altijd een misdienaar.quote:
Wat is het toch ook een wuzz.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan is bang voor naalden en laat zich niet prikken
Peter was de eerste en reageerde alsof-ie door z'n kop geschoten werd. Johan vluchtte naar boven en zou volgens Peter nog een reden verzinnen waarom hij niet geprikt kon worden.quote:
Jasper de krattenjatter? Volgens mij zijn er op de chat voldoende tochtige vrouwen te vinden die hem warm willen verwelkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Jasperr komt binnen, z'n moeder wil hem niet meer binnenlaten en hij moet toch ergens naar toe.
Klopt. Maar ja, zelfs Christian heeft aan iedere vinger van zijn hand een schatjequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jasper de krattenjatter? Volgens mij zijn er op de chat voldoende tochtige vrouwen te vinden die hem warm willen verwelkomen.
Moest jij niet aan het eten Moot?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef mootie het volgende:
Hmmm weet er nog iemand goede manieren om chatters te vermoorden?
Nee dat wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moest jij niet aan het eten Moot?
Pijnloos?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef mootie het volgende:
Hmmm weet er nog iemand goede manieren om chatters te vermoorden?
Bedankt tonja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:04 schreef tonja het volgende:
Het eerste lijkt mij het meest logische tuinfluiter, dus het zal de tweede wel zijn.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:04 schreef tonja het volgende:
Het eerste lijkt mij het meest logische tuinfluiter, dus het zal de tweede wel zijn.
staat het niet boven de chat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt tonja.
Dit i.v.m met het mailadres waar je naar kan schrijven zie updates.
Dank je wel Mootie,quote:
Nou Peter zal het mailadres nog wel een keer zeggen, hij begint om 20:00 tot 23:00 met draaien , verzoeknummers.....quote:
En daarna moet ie niet vergeten meteen op te rotten. Anders wordt Johan boos.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou Peter zal het mailadres nog wel een keer zeggen, hij begint om 20:00 tot 23:00 met draaien , verzoeknummers.....
Als dat zo is log ik weer een keer in op de chat, gewoon om effe gedag te zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie zit er vanavond in Vraag maar Raak? Het wordt wel eens tijd dat Liesbeth dat weer eens gaat doen.
Gewoon voor de leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat zo is log ik weer een keer in op de chat, gewoon om effe gedag te zeggen
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat ze niet voor het meest onlogische hadden gekozen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het niet boven de chat staat
nee joh....dat zou zo niet logisch zijn....quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat ze niet voor het meest onlogische hadden gekozen.
Het is gewoon een herhaling van vanochtend. Onzin dit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is nog steeds allemaal de schuld van de chatters. Niet van alle, maar toch.
Dan kan ze net zo goed bij de buren gaan liggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:22 schreef Jian het volgende:
7:21 eerlijk: krijgt Liesbeth het nu ook rustiger zo zonder de politiek.
Nog rustiger
Sorry hoor, maar waar slaat dat op? Het zit je blijkbaar dwars dat ik sneller was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef tonja het volgende:
Die van mij is mooier
[ link | afbeelding ]
Nice cap.quote:
Ik denk dat-ie gister met Lange Hans op de vuist is gegaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nice cap.
Johan zegt dat hij zijn oog gestoten heeft, maar het lijkt wel of hij een knal voor zijn kop gekregen heeft.
Tinypic ligt er bij mij uit.
Denk jij echt dat Hans op de PvdA gestemd heeft? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat-ie gister met Lange Hans op de vuist is gegaan.
Hij is in ieder geval wel degene op wie Johan doelde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat Hans op de PvdA gestemd heeft? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen.
Neem het niet zo serieus.... Adem in.. adem uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar slaat dat op? Het zit je blijkbaar dwars dat ik sneller was.
Joh flikker op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus.... Adem in.. adem uit.
Ik denk het niet of ik moet me vergissen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is in ieder geval wel degene op wie Johan doelde.
Richart?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet of ik moet me vergissen.
Volgens mij doelde hij op die vent die vorige week zondag aanwezig was met zijn blonde dochter, om te flyeren. Ben zijn naam kwijt.
Het was iemand die ook al wel eens iets leuks voor de camera's van SV had gedaan, volgens Johan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet of ik moet me vergissen.
Volgens mij doelde hij op die vent die vorige week zondag aanwezig was met zijn blonde dochter, om te flyeren. Ben zijn naam kwijt.
Richart heeft een keer gekookt voor de camera en heeft een mollige blonde dochter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was iemand die ook al wel eens iets leuks voor de camera's van SV had gedaan, volgens Johan.
Begon ook met Pvd hequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat Hans op de PvdA gestemd heeft? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen.
Waar is die kerstversiering voor achter 'mquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Peter weer in ere hersteld...
[ link | afbeelding ]
Ze zijn de Kerstuitzending aan het opnemen. Zodoende heet Liesbeth nog alle tijd om die kwijt te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is die kerstversiering voor achter 'm
Moet jij niet weer es een Ban gaan halen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is die kerstversiering voor achter 'm
Ja iemand moet het toch doen, sinds jij je gedraagt als een rechtschapen modelmummiequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet jij niet weer es een Ban gaan halen?
\quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja iemand moet het toch doen, sinds jij je gedraagt als een rechtschapen modelmummie
Ik heb 'm aanstaan ja.. en met de chat ernaast en dat is zowaar best lolig, de moeite die Peter er in steekt is te waarderen!...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
Luistert er ook iemand naar Peter? Met alle respect voor de vrolijkheid en inzet heb ik toch geen zin in een uren durend muziekprogramma.
Ja te waarderen is het zeker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb 'm aanstaan ja.. en met de chat ernaast en dat is zowaar best lolig, de moeite die Peter er in steekt is te waarderen!...
No retreat, no surrenderquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
\
Tsja.. if you can beat them , join them! Iets wat jij duidelijk nog leren moet zie ik al...
Ik heb m even niet aanstaan, maar als ie er wat van wil maken, moet ie op de interactieve toer en vooral de chatters erin betrekken, dan kan het wellicht wat wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
Luistert er ook iemand naar Peter? Met alle respect voor de vrolijkheid en inzet heb ik toch geen zin in een uren durend muziekprogramma.
Is dat beeldscherm voor de chat dat hij daar heeft staan? Dat heb ik hem een keer eerder zien doen en dat was inderdaad gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m even niet aanstaan, maar als ie er wat van wil maken, moet ie op de interactieve toer en de vooral de chatters erin betrekken, dan kan het wellicht wat worden
Ik denk het wel. Jammer dat hij niet reageert op de chatters. Het interactieve weg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
Is dat beeldscherm voor de chat dat hij daar heeft staan? Dat heb ik hem een keer eerder zien doen en dat was inderdaad gezellig.
Tsja en dat is dom en onnadenkend. Die chatters zitten daar voor de interactie, anders kunnen ze net zo goed de radio aanzetten ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jammer dat hij niet reageert op de chatters. Het interactieve weg.
Hij doet alleen verzoeknummers via zijn hotmail volgens mij.
Oh da's zonde. De vorige keer op een vroege zondagochtend deed hij dat heel leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jammer dat hij niet reageert op de chatters. Het interactieve weg.
Hij doet alleen verzoeknummers via zijn hotmail volgens mij.
Ja, daarom vind ik dit statische zo jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
Oh da's zonde. De vorige keer op een vroege zondagochtend deed hij dat heel leuk.
9:26 Moderator_Suzzy: Boelkloedig ook voor jou een waarschuwingquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere, heb ik me weer door zo'n misselijke discussie over kanker me een Ban laten aansmeren!! Ik jan daar toch zó verschrikkelijk pissed-off over worden... stelletje huichelachtige mietjes...
Ze zijn écht helemaal nix gewend meer daar... de Mod en die Sissi-chatters helemaal al niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
9:26 Moderator_Suzzy: Boelkloedig ook voor jou een waarschuwing
ja joh
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere, heb ik me weer door zo'n misselijke discussie over kanker me een Ban laten aansmeren!!Ik kan daar toch zó verschrikkelijk pissed-off over worden... stelletje huichelachtige mietjes daar opm die SV-chat...
De hele avond heeft hij nauwelijks gereageerd op de chat maar hij kan het niet laten op mij te reageren. Hij heeft ook nog Dodenrit van Drs. P voor me gedraaid en dat is een fuckin' lang nummerquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Kees in tha house, wel lief zijn voor Peter Kees, hij doet z'n best
Welterusten Scrutinizer , bedankt voor je verslagen,quote:
Heb niet gekeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zal best toch , Peter maakt er wel wat van.
lekker ploatje fluitertquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Welterusten Scrutinizer , bedankt voor je verslagen,
hier nog een mooi fietstochtje door Amsterdam.
Oww, bijna gemist. Is het al lang bezig?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:40 schreef spuitje het volgende:
Zweefmuts is er weer en gaat een foto reading doen. Ze noemt een naam en een deel van de geboortedatum. De rest van de datum laat ze even terdege
Veel te lang..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oww, bijna gemist. Is het al lang bezig?
Mwah, het werkt aardig op de lachspieren.quote:
Dat weer wel, maar toen ze begon over engeltjes etc ben ik toch maar even weggelopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, het werkt aardig op de lachspieren.
www.de-kleine-engel.nl ook ergquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
http://www.ellisterburg.com/website3/
Comic Sans Serif
Op de site van Hidihio wappert bij mij nietsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alleen geen geluid. Ik zie het kaarsje wapperen.
Vreemd, ik zie bij Heidi wat ook op de officiële site te zien is. Maar eigenlijk is dat gewoon drie keer niks, zeker zonder geluid.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de site van Hidihio wappert bij mij niets
Ik zie de bar met een stukje van Jasper, verder niks byzonders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alleen geen geluid. Ik zie het kaarsje wapperen.
Ik vind het knap dat die mensen die chat de hele dag lopende kunnen houden met niets.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat ze iedereen die nu op de chat is moeten bannen. Het is daar niet gezellig terwijl dat wel moet van Suzzy.
Ik was gisteravond even op de chat toen Peter aan het draaien was. Hansie vroeg toen of ik niet meer te melden hadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat die mensen die chat de hele dag lopende kunnen houden met niets.
Hansie kan niet over de rand van zijn eigen niveau heen kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was gisteravond even op de chat toen Peter aan het draaien was. Hansie vroeg toen of ik niet meer te melden hadHij vond me kennelijk te inhoudsloos
Ik vroeg een plaatje aan: Why does it hurt when I pee? Volgens een andere chatter had Hansie dat wel waaruit ik wel moet concluderen dat Hansie's balls feel like a pair of maracasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hansie kan niet over de rand van zijn eigen niveau heen kijken.
Hansie snapt dat soort dingen niet, die neemt dat persoonlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg een plaatje aan: Why does it hurt when I pee? Volgens een andere chatter had Hansie dat wel waaruit ik wel moet concluderen dat Hansie's balls feel like a pair of maracas![]()
Mooi muziekje voor je
Ik vond dat hard richting Goofy en geheel onnodig. Zelfs als ze niets meer met de chat te maken wil hebben i.v.m. die zogenaamde doodsbedreiging, dan nog kan ze nog wel wat menselijkheid betrachten jegens mensen die nota bene zo in haar geloven dat ze een foto sturen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanochtend een klein stukje AA zitten kijken en Spirimuts viel goed door de mand.
Vorige week beloofde ze een foto-reading te doen van chatter Goofy. Goofy is niet heel vaak op de chat en vertelt ook geen persoonlijke dingen, dit itt Jennie, daar deed Spiri vorige week een reading van. Jennie gooit haar hele hebben en houden op de chat, dus makkie voor die Spirimuts.
Spirimuts begon met een foto-reading van ene Marina die niemand kent, ook de chatters niet.
Goofy vroeg op de chat waar zijn/haar reading bleef. Wrs zaten ze boven de chat mee te lezen want even later kwam Spirimuts met het bericht dat ze niks meer met chatters doet. Duh......![]()
Sorry dat ik dit nu pas post, ik kreeg bezoek.
Ik ook en Goofy was flink pissed. Maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat die readings kant noch wal raken als Spiri geen voorinfo heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Ik vond dat hard richting Goofy en geheel onnodig. Zelfs als ze niets meer met de chat te maken wil hebben i.v.m. die zogenaamde doodsbedreiging, dan nog kan ze nog wel wat menselijkheid betrachten jegens mensen die nota bene zo in haar geloven dat ze een foto sturen.
Zijn ze écht een love duo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu op de originele site zie ik het nieuwe love-duo Jasperr en Michelle
Denk dat de meeste mensen dat wel weten inmiddels. Het was echt tenenkrommend! Dat mevrouw niet meer op de chat leest is zogenaamd vanwege een doodsbedreiging, nou eerlijk? Ik geloof er geen barst van dat ze die heeft gehad! Maar mevrouw kan niet tegen kritiek, die wil alleen maar veel hartjes etc!Haar "voorspellingen" voor de komende week: het is net zo algemeen als de horoscoop in de krant. Er zijn nog wat conflictjes, er zijn ook wat positieve dingetjes en als we nu allemaal even diep ademhalen komt het echt allemaal goed. Ik erger me ook groen en geel aan de verkleinwoorden die ze gebruikt. Conflictjes, dingetjes, probleempjes etc.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook en Goofy was flink pissed. Maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat die readings kant noch wal raken als Spiri geen voorinfo heeft.
Maar dat wist ik eik al.
Nee hij is voor het programma van dinsdag verzoek nummertjes aan het verzamelen. Je kunt blijkbaar kijken op " info@rockinharrie.nl" en daar een nummer uitzoeken en dat dan naar hem mailen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Zit Rockin' Harrie een Vraag maar Raak te doen?
Ah zo. Vind het wel een aardige vent en hij durft tenminste nog op de chat te kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij is voor het programma van dinsdag verzoek nummertjes aan het verzamelen. Je kunt blijkbaar kijken op " info@rockinharrie.nl" en daar een nummer uitzoeken en dat dan naar hem mailen.
Hij is wel heel geschikt ja. En hij is niet zo selectief in waar hij op antwoord.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Vind het wel een aardige vent en hij durft tenminste nog op de chat te kijken.
Het is wel een aardige vent maar als receptionist van de KwikFit weet hij weinig van autobanden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Vind het wel een aardige vent en hij durft tenminste nog op de chat te kijken.
Kijken op een email-adres?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij is voor het programma van dinsdag verzoek nummertjes aan het verzamelen. Je kunt blijkbaar kijken op " info@rockinharrie.nl" en daar een nummer uitzoeken en dat dan naar hem mailen.
Ja. Neef Harrie in da house. Gezellig!!!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Zit Rockin' Harrie een Vraag maar Raak te doen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En de eerste stopper heeft al opgegeven. Neef Harrie kijkt even om een hoekje naar buiten en betrapt een rokende Liesbeth. Liesbeth kan nu niets anders meer doen dan voor de camera toegeven dat ze weer begonnen is.
De magneetjes gaan uit haar oren.
[ afbeelding ]
Johan laat ze zien.
[ afbeelding ]
Hoorde ik het dus toch goed. En nee, SV wil niet minder kijkers maar ze willen niet dat het via allerlei forums gaat dombo!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Op de achtergrond horen we Liesbeth met Sly telefoneren.
De aanleiding tot dit telefoongesprek is waarschijnlijk dit:
[ afbeelding ]
Dat is het probleem niet. Ze willen graag zicht houden op het aantal viewers en dus mag er alleen op voorgeschreven manier worden doorgelinkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoorde ik het dus toch goed. En nee, SV wil niet minder kijkers maar ze willen niet dat het via allerlei forums gaat dombo!
En dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ze willen graag zicht houden op het aantal viewers en dus mag er alleen op voorgeschreven manier worden doorgelinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |