Zijn ze écht een love duo?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu op de originele site zie ik het nieuwe love-duo Jasperr en Michelle
Denk dat de meeste mensen dat wel weten inmiddels. Het was echt tenenkrommend! Dat mevrouw niet meer op de chat leest is zogenaamd vanwege een doodsbedreiging, nou eerlijk? Ik geloof er geen barst van dat ze die heeft gehad! Maar mevrouw kan niet tegen kritiek, die wil alleen maar veel hartjes etc!Haar "voorspellingen" voor de komende week: het is net zo algemeen als de horoscoop in de krant. Er zijn nog wat conflictjes, er zijn ook wat positieve dingetjes en als we nu allemaal even diep ademhalen komt het echt allemaal goed. Ik erger me ook groen en geel aan de verkleinwoorden die ze gebruikt. Conflictjes, dingetjes, probleempjes etc.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook en Goofy was flink pissed. Maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat die readings kant noch wal raken als Spiri geen voorinfo heeft.
Maar dat wist ik eik al.
Nee hij is voor het programma van dinsdag verzoek nummertjes aan het verzamelen. Je kunt blijkbaar kijken op " info@rockinharrie.nl" en daar een nummer uitzoeken en dat dan naar hem mailen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Zit Rockin' Harrie een Vraag maar Raak te doen?
Ah zo. Vind het wel een aardige vent en hij durft tenminste nog op de chat te kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij is voor het programma van dinsdag verzoek nummertjes aan het verzamelen. Je kunt blijkbaar kijken op " info@rockinharrie.nl" en daar een nummer uitzoeken en dat dan naar hem mailen.
Hij is wel heel geschikt ja. En hij is niet zo selectief in waar hij op antwoord.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Vind het wel een aardige vent en hij durft tenminste nog op de chat te kijken.
Het is wel een aardige vent maar als receptionist van de KwikFit weet hij weinig van autobanden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Vind het wel een aardige vent en hij durft tenminste nog op de chat te kijken.
Kijken op een email-adres?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij is voor het programma van dinsdag verzoek nummertjes aan het verzamelen. Je kunt blijkbaar kijken op " info@rockinharrie.nl" en daar een nummer uitzoeken en dat dan naar hem mailen.
Ja. Neef Harrie in da house. Gezellig!!!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef Disana het volgende:
Zit Rockin' Harrie een Vraag maar Raak te doen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En de eerste stopper heeft al opgegeven. Neef Harrie kijkt even om een hoekje naar buiten en betrapt een rokende Liesbeth. Liesbeth kan nu niets anders meer doen dan voor de camera toegeven dat ze weer begonnen is.
De magneetjes gaan uit haar oren.
[ afbeelding ]
Johan laat ze zien.
[ afbeelding ]
Hoorde ik het dus toch goed. En nee, SV wil niet minder kijkers maar ze willen niet dat het via allerlei forums gaat dombo!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Op de achtergrond horen we Liesbeth met Sly telefoneren.
De aanleiding tot dit telefoongesprek is waarschijnlijk dit:
[ afbeelding ]
Dat is het probleem niet. Ze willen graag zicht houden op het aantal viewers en dus mag er alleen op voorgeschreven manier worden doorgelinkt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoorde ik het dus toch goed. En nee, SV wil niet minder kijkers maar ze willen niet dat het via allerlei forums gaat dombo!
En dat snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ze willen graag zicht houden op het aantal viewers en dus mag er alleen op voorgeschreven manier worden doorgelinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |