Mwah, het werkt aardig op de lachspieren.quote:
Dat weer wel, maar toen ze begon over engeltjes etc ben ik toch maar even weggelopenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, het werkt aardig op de lachspieren.
www.de-kleine-engel.nl ook ergquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
http://www.ellisterburg.com/website3/
Comic Sans Serif
Op de site van Hidihio wappert bij mij nietsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alleen geen geluid. Ik zie het kaarsje wapperen.
Vreemd, ik zie bij Heidi wat ook op de officiële site te zien is. Maar eigenlijk is dat gewoon drie keer niks, zeker zonder geluid.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de site van Hidihio wappert bij mij niets
Ik zie de bar met een stukje van Jasper, verder niks byzonders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, alleen geen geluid. Ik zie het kaarsje wapperen.
Ik vind het knap dat die mensen die chat de hele dag lopende kunnen houden met niets.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dat ze iedereen die nu op de chat is moeten bannen. Het is daar niet gezellig terwijl dat wel moet van Suzzy.
Ik was gisteravond even op de chat toen Peter aan het draaien was. Hansie vroeg toen of ik niet meer te melden hadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat die mensen die chat de hele dag lopende kunnen houden met niets.
Hansie kan niet over de rand van zijn eigen niveau heen kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was gisteravond even op de chat toen Peter aan het draaien was. Hansie vroeg toen of ik niet meer te melden hadHij vond me kennelijk te inhoudsloos
Ik vroeg een plaatje aan: Why does it hurt when I pee? Volgens een andere chatter had Hansie dat wel waaruit ik wel moet concluderen dat Hansie's balls feel like a pair of maracasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hansie kan niet over de rand van zijn eigen niveau heen kijken.
Hansie snapt dat soort dingen niet, die neemt dat persoonlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg een plaatje aan: Why does it hurt when I pee? Volgens een andere chatter had Hansie dat wel waaruit ik wel moet concluderen dat Hansie's balls feel like a pair of maracas![]()
Mooi muziekje voor je
Ik vond dat hard richting Goofy en geheel onnodig. Zelfs als ze niets meer met de chat te maken wil hebben i.v.m. die zogenaamde doodsbedreiging, dan nog kan ze nog wel wat menselijkheid betrachten jegens mensen die nota bene zo in haar geloven dat ze een foto sturen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:40 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanochtend een klein stukje AA zitten kijken en Spirimuts viel goed door de mand.
Vorige week beloofde ze een foto-reading te doen van chatter Goofy. Goofy is niet heel vaak op de chat en vertelt ook geen persoonlijke dingen, dit itt Jennie, daar deed Spiri vorige week een reading van. Jennie gooit haar hele hebben en houden op de chat, dus makkie voor die Spirimuts.
Spirimuts begon met een foto-reading van ene Marina die niemand kent, ook de chatters niet.
Goofy vroeg op de chat waar zijn/haar reading bleef. Wrs zaten ze boven de chat mee te lezen want even later kwam Spirimuts met het bericht dat ze niks meer met chatters doet. Duh......![]()
Sorry dat ik dit nu pas post, ik kreeg bezoek.
Ik ook en Goofy was flink pissed. Maar het maakt wel pijnlijk duidelijk dat die readings kant noch wal raken als Spiri geen voorinfo heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Ik vond dat hard richting Goofy en geheel onnodig. Zelfs als ze niets meer met de chat te maken wil hebben i.v.m. die zogenaamde doodsbedreiging, dan nog kan ze nog wel wat menselijkheid betrachten jegens mensen die nota bene zo in haar geloven dat ze een foto sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |