Ik denk het niet of ik moet me vergissen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is in ieder geval wel degene op wie Johan doelde.
Richart?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet of ik moet me vergissen.
Volgens mij doelde hij op die vent die vorige week zondag aanwezig was met zijn blonde dochter, om te flyeren. Ben zijn naam kwijt.
Het was iemand die ook al wel eens iets leuks voor de camera's van SV had gedaan, volgens Johan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het niet of ik moet me vergissen.
Volgens mij doelde hij op die vent die vorige week zondag aanwezig was met zijn blonde dochter, om te flyeren. Ben zijn naam kwijt.
Richart heeft een keer gekookt voor de camera en heeft een mollige blonde dochter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was iemand die ook al wel eens iets leuks voor de camera's van SV had gedaan, volgens Johan.
Begon ook met Pvd hequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat Hans op de PvdA gestemd heeft? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen.
Waar is die kerstversiering voor achter 'mquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Peter weer in ere hersteld...
[ link | afbeelding ]
Ze zijn de Kerstuitzending aan het opnemen. Zodoende heet Liesbeth nog alle tijd om die kwijt te maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is die kerstversiering voor achter 'm
Moet jij niet weer es een Ban gaan halen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar is die kerstversiering voor achter 'm
Ja iemand moet het toch doen, sinds jij je gedraagt als een rechtschapen modelmummiequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet jij niet weer es een Ban gaan halen?
\quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja iemand moet het toch doen, sinds jij je gedraagt als een rechtschapen modelmummie
Ik heb 'm aanstaan ja.. en met de chat ernaast en dat is zowaar best lolig, de moeite die Peter er in steekt is te waarderen!...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
Luistert er ook iemand naar Peter? Met alle respect voor de vrolijkheid en inzet heb ik toch geen zin in een uren durend muziekprogramma.
Ja te waarderen is het zeker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb 'm aanstaan ja.. en met de chat ernaast en dat is zowaar best lolig, de moeite die Peter er in steekt is te waarderen!...
No retreat, no surrenderquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
\
Tsja.. if you can beat them , join them! Iets wat jij duidelijk nog leren moet zie ik al...
Ik heb m even niet aanstaan, maar als ie er wat van wil maken, moet ie op de interactieve toer en vooral de chatters erin betrekken, dan kan het wellicht wat wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Disana het volgende:
Luistert er ook iemand naar Peter? Met alle respect voor de vrolijkheid en inzet heb ik toch geen zin in een uren durend muziekprogramma.
Is dat beeldscherm voor de chat dat hij daar heeft staan? Dat heb ik hem een keer eerder zien doen en dat was inderdaad gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m even niet aanstaan, maar als ie er wat van wil maken, moet ie op de interactieve toer en de vooral de chatters erin betrekken, dan kan het wellicht wat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |