Ik denk het wel. Jammer dat hij niet reageert op de chatters. Het interactieve weg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Disana het volgende:
Is dat beeldscherm voor de chat dat hij daar heeft staan? Dat heb ik hem een keer eerder zien doen en dat was inderdaad gezellig.
Tsja en dat is dom en onnadenkend. Die chatters zitten daar voor de interactie, anders kunnen ze net zo goed de radio aanzetten ...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jammer dat hij niet reageert op de chatters. Het interactieve weg.
Hij doet alleen verzoeknummers via zijn hotmail volgens mij.
Oh da's zonde. De vorige keer op een vroege zondagochtend deed hij dat heel leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jammer dat hij niet reageert op de chatters. Het interactieve weg.
Hij doet alleen verzoeknummers via zijn hotmail volgens mij.
Ja, daarom vind ik dit statische zo jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
Oh da's zonde. De vorige keer op een vroege zondagochtend deed hij dat heel leuk.
9:26 Moderator_Suzzy: Boelkloedig ook voor jou een waarschuwingquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere, heb ik me weer door zo'n misselijke discussie over kanker me een Ban laten aansmeren!! Ik jan daar toch zó verschrikkelijk pissed-off over worden... stelletje huichelachtige mietjes...
Ze zijn écht helemaal nix gewend meer daar... de Mod en die Sissi-chatters helemaal al niet...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
9:26 Moderator_Suzzy: Boelkloedig ook voor jou een waarschuwing
ja joh
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere, heb ik me weer door zo'n misselijke discussie over kanker me een Ban laten aansmeren!!Ik kan daar toch zó verschrikkelijk pissed-off over worden... stelletje huichelachtige mietjes daar opm die SV-chat...
De hele avond heeft hij nauwelijks gereageerd op de chat maar hij kan het niet laten op mij te reageren. Hij heeft ook nog Dodenrit van Drs. P voor me gedraaid en dat is een fuckin' lang nummerquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
Kees in tha house, wel lief zijn voor Peter Kees, hij doet z'n best
Welterusten Scrutinizer , bedankt voor je verslagen,quote:
Heb niet gekeken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zal best toch , Peter maakt er wel wat van.
lekker ploatje fluitertquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Welterusten Scrutinizer , bedankt voor je verslagen,
hier nog een mooi fietstochtje door Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |