Ik geloof dat dat een soort placebo-effect heeft. Als je gelóóft dat het werkt, dan werkt het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef beequeen het volgende:
Het is in combinatie met acupunctuur, Mera. Maar ook daar hoor je verhalen over dat dat niet helpt.
Als ik zou stoppen zou ik kiezen voor Champix. Net als Noek en Cc.
Ik had het over acupunctuur, sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Nou nee, er zit wel daadwerkelijk een stof in die je lust in een peuk ontneemt.
En heb ik jou een reprimande gegeven, PB?
Oh, Excuseer, ik ga al weg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: niet door elkaar heen praten.
Peter: maar 2 mensen bij de regie, die ook het geluid moeten doen.quote:
Ah okay. Dan ben ik het gewoon met je eens! Wat een verademingquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had het over acupunctuur, sorry
Succes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bouw gewoon af. Ik heb jarenlang 12 sigaretten per dag gerookt. Tegenwoordig rook ik er 7 tot 8 en ik heb geen extra pauzes nodig als ik werk.
Niet-roker??quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom zit niet-roker Johan erbij? Hij heeft het hoogste woord.
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom zit niet-roker Johan erbij? Hij heeft het hoogste woord.
Sinds wanneer rookt Johan niet meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet-roker??
Stress-rokerDenk dattie nog steeds moeite heeft te stoppen
![]()
Jammer dat Liesbeth slecht te zien is van deze afstand.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja.![]()
Liesbeth zit er ook bij, ze ziet er stukken beter uit.
Ten tijde van TBO heb ik Johan een of twee keer een peuk zien roken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Mera, ik heb Johan on-stream althans nog nooit zien roken.
Oh, nou, in elk geval vind ik het een béétje overdreven dat hij hierbij gaat zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten tijde van TBO heb ik Johan een of twee keer een peuk zien roken.
Geen idee hoe lang al niet. Hij zegt al heel lang dat hij het niet meer gaat doen, maar als het even teveel wordt stak hij er toch weer één op, tot voor kort in elk gevalquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Sinds wanneer rookt Johan niet meer?
De stream laat maar een klein deel van de werkelijkheid zien, dat weet je toch onderhand wel, na zoveel RLS soaps?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Mera, ik heb Johan on-stream althans nog nooit zien roken.
Wat zijn die spelregels?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Maar dan moeten jullie je wel aan de spelregels houden.
Dat zou bij mij dus voor geen meter werken.
tis toch gratisquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, in elk geval vind ik het een béétje overdreven dat hij hierbij gaat zitten.
Je moet over de naaldjes wrijven, verder weet ik het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |