Hij zal wel zwakker zijn geworden. Die sturen ze weg hè, de zwakken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Waar Alsido verschwunden is. Arbeit macht nicht immer frei.
Steek je kop maar in het zand! Je weet best waar ze de zwakkeren naartoe sturen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel zwakker zijn geworden. Die sturen ze weg hè, de zwakken.
Naar een hotel aan zee blijkbaar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand! Je weet best waar ze de zwakkeren naartoe sturen.
Johan was geschoktquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Kwam het nou serieus als verrassing dat ze geen zetel hebben gehaald met de PVDT
Het zou me niet verbazen als het ook weer aan is met Peter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
Anouk laat zich alles ook lekker aanleunen en keert gewoon weer terug in de SV-schoot.
Nee, dat denk ik niet. Vorig jaar hobbelde ze er ook gewoon platonisch achteraan. Maar misschien ligt dat wek aan Peter die toch nog niet helemaal zeker van zijn geaardheid is?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou me niet verbazen als het ook weer aan is met Peter.
Dat betekent toch dat ze goed met elkaar samen overweg kunnen en da's toch juist goed? Dat zagen we al in dat lijsttrekkersdebat in de bunker, zelden zo'n gezellig debat gezien met allemaal mensen die er iets (EHV) van willen maken..quote:EINDHOVEN - Volgens de Eindhovense burgemeester Van Gijzel waren er te weinig duidelijke tegenstellingen tussen de politieke kandidaten in zijn stad. Daarom zijn er zo weinig mensen gaan stemmen. Eindhoven had met 43,5 procent een historisch lage opkomst bij de gemeenteraadsverkiezingen, het slechtst van het land.
Aaltsjedingetje was toch ook gewoon met kutje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Vorig jaar hobbelde ze er ook gewoon platonisch achteraan. Maar misschien ligt dat wek aan Peter die toch nog niet helemaal zeker van zijn geaardheid is?
Zij heeft hem als Dirk gewoon weer teruggewonnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Vorig jaar hobbelde ze er ook gewoon platonisch achteraan. Maar misschien ligt dat wek aan Peter die toch nog niet helemaal zeker van zijn geaardheid is?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij heeft hem als Dirk gewoon weer teruggewonnen.
Zeg, niet zo lelijk hè, jij zou d'r geven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt Graatje? Ik denk dat je bij haar niet kan zien wat de voor- en de achterkant is..
Je bent in de war met kampertje Tabitha, Tinky.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg, niet zo lelijk hè, jij zou d'r geven.
Ja, duh. Er zit een gat in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
En nu L&M vanwege de uitblijvende inkomsten? Misschien moet ie het eens in de Paardensteeg proberen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij rookte voorheen Marlboro Light vanwege de gouden uitstraling van de verpakking. Batty Boy
Als er een man, in wat voor BMW dan ook, stopt bij Peter, stapt hij in en gaat hij mee. Nu is er ene Ilona die ook gaat stoppen met roken. Zij vertelt dat ze al 2 uur voor het begin van de cursus al niet meer mochten roken. Desondanks weigert ze de haar aangeboden sigaret niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu L&M vanwege de uitblijvende inkomsten? Misschien moet ie het eens in de Paardensteeg proberen.
Nee joh..quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat doen die anderen daar dan nogquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zal wel zwakker zijn geworden. Die sturen ze weg hè, de zwakken.
De logica is geweldig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaan de peuken niet aan een zwerver geven want die verkoopt ze weer en dat is zonde.
Laat de streamers een tegenprestatie bedenken... gemiste kans...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat over tegenprestaties voor wanneer Peter het niet zal volhouden. Johan begint gelijk over een grote neger
Dat viel mee Cc. Ideetjes waren b.v : werken als clinic clown, helpen in een bejaardentehuis, geen gel meer gebruiken en kaalscheren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
Met die chatters daar wordt het een straf a la 'stofzuigen!' 'afwassen', want dat zijn vrouwentaken.
Ik wil lijfstraffen. De kelder als martelwerkplaats!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef beequeen het volgende:
Dat viel mee Cc. Ideetjes waren b.v : werken als clinic clown, helpen in een bejaardentehuis, geen gel meer gebruiken en kaalscheren.
Ik stelde een weekendje weg met Renate voor.
Niet alles mag gefilmd worden. Vanwaar die geheimzinnigheid?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Mevrouw van de anti-rookmeneer wil niet in beeld. Dat gaat dan knap lastig worden.
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja, maken zich zorgen over dikker worden, je wordt niet dikker van stoppen met roken,
maar dat je meer gaat eten.
Vrouw wil geen 7 kilo aankomen,quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.![]()
Als je dan óók nog meer gaat eten is het dubbelop.
Klopt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.![]()
Als je dan óók nog meer gaat eten is het dubbelop.
Je stofwisseling wordt echt wel trager als je stopt met roken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja, maken zich zorgen over dikker worden, je wordt niet dikker van stoppen met roken,
maar dat je meer gaat eten.
Klopt, en werkt ook tegen de neiging meer te gaan eten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Man zegt dat ze dan veel water moeten drinken, dat is goed voor de nieren.
jups....nwe verslaving dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Van veel koffie drinken wordt je stofwisseling weer sneller.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je stofwisseling wordt echt wel trager als je stopt met roken.
Ah, vandaar dat ik juist ben afgevallen nadat ik ben gestopt met roken. Veel koffie en alles fietsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik rook veel en drink veel koffie. Ik zou vierkant zijn als ik met beide zou stoppen, denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Meer dan 6 koppen sterke koffie (zonder suiker natuurlijk) per dag zou afdoende moeten zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Ik rook niet meer.
Goed Scrutinizer, bedankt, en suiker lust ik niet in de koffie, dan ga ik bijna over mijn nek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Meer dan 6 koppen sterke koffie (zonder suiker natuurlijk) per dag zou afdoende moeten zijn.
Ik geloof dat dat een soort placebo-effect heeft. Als je gelóóft dat het werkt, dan werkt het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:59 schreef beequeen het volgende:
Het is in combinatie met acupunctuur, Mera. Maar ook daar hoor je verhalen over dat dat niet helpt.
Als ik zou stoppen zou ik kiezen voor Champix. Net als Noek en Cc.
Ik had het over acupunctuur, sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Nou nee, er zit wel daadwerkelijk een stof in die je lust in een peuk ontneemt.
En heb ik jou een reprimande gegeven, PB?
Oh, Excuseer, ik ga al weg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter: niet door elkaar heen praten.
Peter: maar 2 mensen bij de regie, die ook het geluid moeten doen.quote:
Ah okay. Dan ben ik het gewoon met je eens! Wat een verademingquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik had het over acupunctuur, sorry
Succes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bouw gewoon af. Ik heb jarenlang 12 sigaretten per dag gerookt. Tegenwoordig rook ik er 7 tot 8 en ik heb geen extra pauzes nodig als ik werk.
Niet-roker??quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom zit niet-roker Johan erbij? Hij heeft het hoogste woord.
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Disana het volgende:
Waarom zit niet-roker Johan erbij? Hij heeft het hoogste woord.
Sinds wanneer rookt Johan niet meer?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet-roker??
Stress-rokerDenk dattie nog steeds moeite heeft te stoppen
![]()
Jammer dat Liesbeth slecht te zien is van deze afstand.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja.![]()
Liesbeth zit er ook bij, ze ziet er stukken beter uit.
Ten tijde van TBO heb ik Johan een of twee keer een peuk zien roken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Mera, ik heb Johan on-stream althans nog nooit zien roken.
Oh, nou, in elk geval vind ik het een béétje overdreven dat hij hierbij gaat zitten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ten tijde van TBO heb ik Johan een of twee keer een peuk zien roken.
Geen idee hoe lang al niet. Hij zegt al heel lang dat hij het niet meer gaat doen, maar als het even teveel wordt stak hij er toch weer één op, tot voor kort in elk gevalquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Sinds wanneer rookt Johan niet meer?
De stream laat maar een klein deel van de werkelijkheid zien, dat weet je toch onderhand wel, na zoveel RLS soaps?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Disana het volgende:
Mera, ik heb Johan on-stream althans nog nooit zien roken.
Wat zijn die spelregels?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Maar dan moeten jullie je wel aan de spelregels houden.
Dat zou bij mij dus voor geen meter werken.
tis toch gratisquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, nou, in elk geval vind ik het een béétje overdreven dat hij hierbij gaat zitten.
Je moet over de naaldjes wrijven, verder weet ik het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |