Dat viel mee Cc. Ideetjes waren b.v : werken als clinic clown, helpen in een bejaardentehuis, geen gel meer gebruiken en kaalscheren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
Met die chatters daar wordt het een straf a la 'stofzuigen!' 'afwassen', want dat zijn vrouwentaken.

Ik wil lijfstraffen. De kelder als martelwerkplaats!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:22 schreef beequeen het volgende:
Dat viel mee Cc. Ideetjes waren b.v : werken als clinic clown, helpen in een bejaardentehuis, geen gel meer gebruiken en kaalscheren.
Ik stelde een weekendje weg met Renate voor.

Niet alles mag gefilmd worden. Vanwaar die geheimzinnigheid?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Mevrouw van de anti-rookmeneer wil niet in beeld. Dat gaat dan knap lastig worden.

Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja, maken zich zorgen over dikker worden, je wordt niet dikker van stoppen met roken,
maar dat je meer gaat eten.

Vrouw wil geen 7 kilo aankomen,quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.![]()
Als je dan óók nog meer gaat eten is het dubbelop.

Klopt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vaak wel hoor, omdat je stofwisseling ook verandert.![]()
Als je dan óók nog meer gaat eten is het dubbelop.

Je stofwisseling wordt echt wel trager als je stopt met roken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja, maken zich zorgen over dikker worden, je wordt niet dikker van stoppen met roken,
maar dat je meer gaat eten.

Klopt, en werkt ook tegen de neiging meer te gaan eten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Man zegt dat ze dan veel water moeten drinken, dat is goed voor de nieren.

jups....nwe verslaving dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Van veel koffie drinken wordt je stofwisseling weer sneller.

Goed om te weten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:

quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je stofwisseling wordt echt wel trager als je stopt met roken.
Ah, vandaar dat ik juist ben afgevallen nadat ik ben gestopt met roken. Veel koffie en alles fietsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:

Ik rook veel en drink veel koffie. Ik zou vierkant zijn als ik met beide zou stoppen, denk ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:

Meer dan 6 koppen sterke koffie (zonder suiker natuurlijk) per dag zou afdoende moeten zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Ik rook niet meer.

Goed Scrutinizer, bedankt, en suiker lust ik niet in de koffie, dan ga ik bijna over mijn nek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Meer dan 6 koppen sterke koffie (zonder suiker natuurlijk) per dag zou afdoende moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |