Inderdaad, laat dat gewoon op internet.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:26 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De man durft niet in een links bolwerk te komen, want dan wordt hij verbaal finaal afgemaakt.
Dat weet iedereen met een beetje verstand.
het lijkt mij zo nep.. Zo traag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef zquing het volgende:
[..]
Volgens mij echt aangezien het soms fout gaat
wat? 4 van je 4 opdrachten in de laatste 8 jaar verneuken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of er ook ooit iemand voor mij gaat klappen als ik gewoon m'n werk heb gedaan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef ShinobizWinter het volgende:
Die man heeft meer fantasie dan Joran v/d Sloot.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]Nee hij weet dat er gewoon geen eer te behalen valt tussen al die wormen en kiest verstandig om te feesten in Almere waar de overwinning zoet zal zijn.
Ik las altijd wel klappauzes in als ik een presentatie geef, alleen niemand die de hint snaptquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of er ook ooit iemand voor mij gaat klappen als ik gewoon m'n werk heb gedaan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat? 4 van je 4 opdrachten in de laatste 8 jaar verneuken?
Ik snap echt niet dat men nog achter dit sujet aanlopen.
Geen idee, ik ben geen lid van die partij. Maar geef ze geen ongelijk, het is zonde van je tijd, die moet je efficiënt besteden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Is dit representatief voor 't PVV niveau
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik las altijd wel klappauzes in als ik een presentatie geef, alleen niemand die de hint snapt
Als je wekenlang praat met Bos over alternatieven in Afghanistan en ineens zegt hij nee, waarom praatte hij dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mischien moet men dan maar massaal PVDA stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Arcee het volgende:
Balkenende moet écht niet weer premier worden.
niemand vind hem nuttigquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Cahir het volgende:
ik vind die internetman niet echt een toevoeging... laat 't lekker op twitter ofzeau
Nouja, 4? Dat moet je uitleggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die bestaan ook! Zij zijn het levend bewijs ervan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef alors het volgende:
Als ik die achterban van het CDA zie, dan denk ik wel eens dat zombies echt bestaan.
Als Bos zo'n leugenaar is, waaorm heeft Balkenende hem dan überhaupt in zijn kabinet opgenomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als je wekenlang praat met Bos over alternatieven in Afghanistan en ineens zegt hij nee, waarom praatte hij dan?
Waar zijn de gegevens te vinden??quote:
Precies, nog even bij de uitgang wachten op de mensen die je een hand willen gevenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
![]()
. Ik doe dat altijd als ik aan 't einde van de dag naar buiten loop. Maarja. Gewoon maar doorlopen dus...
waar?quote:
Wel met inhoud?quote:
quote:Diederik Samsom Opgaande lijn van afgelopen weken blijkt ook uit de eerste voorlopige uitslagen. Hart onder riem voor de duizenden vrijwilligers in het land
opmerking die getuigt van slechte smaak na wat er met fortuyn en van gogh is gebeurdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef inZanity het volgende:
en nu die kogel vanuit het publiek aub!
Ik heb echt enorm veel studenten gehoord die D66 gingen stemmen. Al waren dat er altijd al meer dan gemiddeld, nu was het nog veel meer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef Ludacriss het volgende:
D66 wint hard in Delft. Komt dat door al die studenten daar?
Ik krijg rillingen van die man, en ik ben niet eens links.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:32 schreef venomsnake het volgende:
Die grote blonde leider.
Linkse octopus, linkse staatsomroep, linkse kerk ... Niveautje weer..
Delftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:31 schreef Ludacriss het volgende:
D66 wint hard in Delft. Komt dat door al die studenten daar?
Valt best mee, er was op 33% gerekend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
In Almere staat PVV na tellen van meer dan 50% van de stemmen op 22,2% t.o.v. 17,3% voor de PvdA en 14,7% voor de VVD
http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1253222
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef NielsopFOK het volgende:
Toch wel goed van de PVV , direct de grootste en 1 na grootste.
Waarschijnlijk zochten mensen toch echt een rechtse partij.
Go geert![]()
http://nos.nl/dossier/133681-nederland-kiest/tab/7/live/quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nogmaals, waar vind ik de resultaten van Delft?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
Zo slecht doet de VVD het daar dus niet, ondanks de PVV slechts een klein verlies.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef Misan het volgende:
[ afbeelding ]
In Almere staat PVV na tellen van meer dan 50% van de stemmen op 22,2% t.o.v. 17,3% voor de PvdA en 14,7% voor de VVD
http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1253222
drommels drommels en nog eens drommelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
En terecht. Enge vent is het. Ik ga me even achter mijn bank verstoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef leukvoorlater het volgende:
Die vergelijkingen hier met Hitler, fascisme e.d._!
Wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Hij zal wel afsluiten met: ZIEG HEIL
Is dat de Baron uit Bassie en Adriaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
3 zetelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
Dat is een belediging voor de fascisten. Dat waren voor het grootste deel zeer slimme en belezen mensen die hun hele denkbeeld perfect konden onderbouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef Nielsch het volgende:
Laten we er vooral heel trots op zijn dat we voor het eerst sinds 1939 weer voor fascisten hebben gekozen!
De staatsomroep ook altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
Linkse NOS kapt wilders af
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
mag je vinden, ik deel die mening niet.
ik ben geen haatdragend persoon en heb een hekel aan geweld maar met een kogel voor Wilders gaat bij mij de vlag uit.
daar sta ik 100% achter en kom ik eerlijk voor uit.
Klopt, je ziet trouwens goed dat in de slechte wijken van Almere nagenoeg iedereen op PVV gestemd heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Valt best mee, er was op 33% gerekend.
Ja leuk, de grootste zijn met 27 zetels.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
PVV de grootste van Nederland eindelijk CHANGE someplace
Sneue vent dat je bent, ga je mond spoelen dwaasquote:
ja standaard als rechts zetels wint.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Amos_ het volgende:
Godver kappen ze hem nog af ook. Sneue honden.
3 zetels..netjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef luckass het volgende:
[..]
3 zetels.
Ik twijfelde nog maar ben toch maar voor STIP gegaan (studentenpartij).
De islam schijnt ook een favorietje te zijn van Geert.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef ethiraseth het volgende:
Jezus, kan Wilders wel over iets anders praten dan hoe gemeen de publieke omroep is?
Wat een circusbaasquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
VVD en PvdA zwaaien al jaren de scepter in Almere voor zover ik weetquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo slecht doet de VVD het daar dus niet, ondanks de PVV slechts een klein verlies.
Zo erg is Jeltje toch niet, alsof jij zo knap bent......quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef alors het volgende:
Vroeger begreep ik nooit hoe bepaalde gruwelijke leiders gekozen konden worden, maar als je dit ziet, dan weet je het opeens....![]()
3 zetelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
Zo kennen we links weer. Ga vooral zo door.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
mag je vinden, ik deel die mening niet.
ik ben geen haatdragend persoon en heb een hekel aan geweld maar met een kogel voor Wilders gaat bij mij de vlag uit.
daar sta ik 100% achter en kom ik eerlijk voor uit.
Correct.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen ik denk toch echt dat je beter kan proberen te achterhalen waarom zoveel mensen op de PVV stemmen ipv dat je zo inhoudsloos (dus niks beter dan Wilders zelf) de boel afkraakt bij de PVV.
Maar goed...
zuchtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
ja standaard als rechts zetels wint.
vond het enger dat die knakker in Den Haag het over z'n adjudant hadquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef NielsopFOK het volgende:
Toch wel eng hoe Geert zei , we gaan Nederland VEROVEREN !
Hoezo ? die linkse rukker had toch niet veel te meldenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Amos_ het volgende:
Godver kappen ze hem nog af ook. Sneue honden.
"Eindelijk change someplace" HUH? Ben je dronken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
PVV de grootste van Nederland eindelijk CHANGE someplace
Dit dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen ik denk toch echt dat je beter kan proberen te achterhalen waarom zoveel mensen op de PVV stemmen ipv dat je zo inhoudsloos (dus niks beter dan Wilders zelf) de boel afkraakt bij de PVV.
Maar goed...
Beter de MP leveren met 27 zetels, dan in de oppositie zitten met 40 zetelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja leuk, de grootste zijn met 27 zetels.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo erg is Jeltje toch niet, alsof jij zo knap bent......
Sowieso... Obama's credo loslaten op de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]
"Eindelijk change someplace" HUH? Ben je dronken?
stedenwijk zo te zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, je ziet trouwens goed dat in de slechte wijken van Almere nagenoeg iedereen op PVV gestemd heeft
[ afbeelding ]
moet je hem even een twittertje sturen met een linkje naar FOK?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat twittergedoe is wel lame, waarom geen FoK! reacties?
Kansloos. De PVV zal nooit regeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Beter de MP leveren met 27 zetels, dan in de oppositie zitten met 40 zetels
En maar wel ff negeren dat Wilders' speech de langste van de avond was...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
Weer Wilders. Kijken of de PVV-huilies hier weer gaan janken dat hiij maar een paar minuten aan woord mag komen.
Nee zelf is hij lekker normaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Zou Wilders niet moe worden van die belachelijke omstanders van hem.
Zijn kapsel doet er iig raar van omhoog staan...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Dat bleek toen toch ook uit dat artikel van HP/De Tijd... PVV minacht zijn aanhangers...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Ik weet het wel zeker. Maar hij heeft ze nodig in zijn honger naar macht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef scanman1 het volgende:
Kansloos. De PVV zal nooit regeren.
Soort van 'local hero' die nog profiteert van de LPF hype o.a. Verder niet echt een clean figuur of zo, nogal berucht binnen de gemeente (criminele activiteiten etc.). Maar ja, wel altijd goed voor paar zetels...of het nu voor Leefbaar Delft, Onafhankelijk of whatever is...quote:
Hij lijkt mij wel intelligent en bij de pinken. Zo'n Van Dijck, daar wordt je toch moedeloos van.quote:
Die gaat zich weer volvretenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Mr.N het volgende:
Hoe zou Annemarie Jorritsma hierop reageren?
"minder criminaliteit". terwijl almere het al goed doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
Weer Wilders. Kijken of de PVV-huilies hier weer gaan janken dat hiij maar een paar minuten aan woord mag komen.
Nee. Linkse idioten moet je alleen maar aan het woord laten en ze confronteren met hun twee gezichten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef mr_me_me het volgende:
"ik veroordeel geweld, maar ik juich voor een kogel voor wilders"
Mensen die zo praten begrijpen er echt niks van en zouden moeten worden opgeborgen. Nog dommer dan Wilders zelf...
Goede reclame voor FOK!.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat twittergedoe is wel lame, waarom geen FoK! reacties?
Eerst huilie doen omdat er niemand van de PVV te spreken is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En maar wel ff negeren dat Wilders' speech de langste van de avond was...
Het is immers allemaal een groot linksch complot
omdat dit hele gebeuren eigenlijk gewoon om de landelijke verkiezingen gaan en niet om jan de bakker van plaatselijk belangquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het allemaal leuk, maar waarom moet wilders het woord voeren, fritsma is toch de winnaar hier? of gaat Bos zo ff voor schrijer staan ofzo?
Die heeft niks te zeggen aangezien hij niet eens lid is van zijn eigen partij. Het was toch zo dat alleen Wilders lid was van zijn eigen partijquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het allemaal leuk, maar waarom moet wilders het woord voeren, fritsma is toch de winnaar hier? of gaat Bos zo ff voor schrijer staan ofzo?
Positief, voor zover ik haar ken zal ze hier gewoon in mee gaan en accepteren wat de burgers gekozen hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Mr.N het volgende:
Hoe zou Annemarie Jorritsma hierop reageren?
Lekker negatiefquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef scanman1 het volgende:
De man heeft zichzelf dankzij zijn extreme uitspraken gelukkig buitenspel gezet voor een komende coalitie. Dat is het enige positieve wat er te melden valt over de PVV.
Ik heb vrijwel alleen nog maar landelijke kopstukken gezien. Voor iemand die in slechts 2 gemeentes meedoet krijgt de PVV wil heel veel aandacht van de staatsomroep.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
regenboogbuurt is toch niet zo'n pauperbende?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Misan het volgende:
[..]
dat zeg ik
maar ook de Regenboogbuurt en Almere Haven centrum
Hoeft ie toch niet mee samen te werken straksquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
"Die collega's, ze interesseren me helemaal niks."
Hij gaat echt nooit regeren, die fascistische mongoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
"Die collega's, ze interesseren me helemaal niks."
Ach, journalisten zijn nu eenmaal niet de meeste consequente mensen... Lijken zo net CDA'ers...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Eerst huilie doen omdat er niemand van de PVV te spreken is.
en dan de climax van de overwinnings speech Leider van de PVV afkappen
Wat moet zo'n Pechtold je boeien dan, als je in Almere staat bij gemeenteraadsverkiezingen die je net gewonnen hebt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol...'oubollige linkse politiek correcte geluid...'
'Die andere politiek leiders interesseren me helemaal niks...'
Serieus, wat een teksten man...hij wil echt alleenheerschappij.
Godver, mijn gezicht blijft maar staan :quote:
Kan ook een andere buurt in Buiten zijn hoor, op het kaartje leek het de Regenboogbuurtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
regenboogbuurt is toch niet zo'n pauperbende?
Weer het Tokkie argument aanhalen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef inZanity het volgende:
dat debat dat hij heeft gewonnen komt ook alleen maar omdat zijn tokkie-volgers op hem gestemd hebben op internet.
We snappen nou wel dat je bang voor hem bent hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef scanman1 het volgende:
Snapt Geertje zelf dan niet dat hij nooit een coalitie kan vormen door zijn extreme uitspraken? LOL.
Misschien wilt hij wel helemaal niet regeren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef scanman1 het volgende:
Snapt Geertje zelf dan niet dat hij nooit een coalitie kan vormen door zijn extreme uitspraken? LOL.
Precies, daarom snap ik al dat geleuter ook niet. Het zijn GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wat moet zo'n Pechtold je boeien dan, als je in Almere staat bij gemeenteraadsverkiezingen die je net gewonnen hebt?
Leefbaar Delftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef luckass het volgende:
Leefbaar Delft gelukkig hard verloren.
Er hingen hier posters met Partij van Vrijheid (van spreken).
Jammer dat die mongool zelf nog 1 zetel heeft.
lijkt me in zijn positie niet meer dan terecht: zijn eerste grote overwinning en dat viert hij in mijn optiek terechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel lekker makkelijk van Wilders om gezellig een feestje te gaan vieren
Ja terwijl de meeste tokkies hier op de PvdA stemmen om hun steuntrekkerij in leven te kunnen houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weer het Tokkie argument aanhalen!![]()
![]()
Wat hebben we toch een hoop tokkies in Almere!
Het gaat mij niet om de standpunten van de PVV, met deze ben ik het niet eens, het gaat mij meer om hoe er de laatste weken met de gemeenteraadsverkiezingen met de campagne is om gegaan, dit is een feestje van een partij die geen fuk geeft om de gemeente politiek, en waarbij de aanvoorder van de grootste partij in almere denkt dat hij op een snipperdagje een wethouderschap in een stad met meer dan 150000 inwonders kan ambieren, dan hoef je het niet eens de standpunten te bekijken om te beseffen dat deze kiezers over vier jaar hun vertrouwen weer verloren hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
Maar goed...
En de grootste daar.quote:
als je niet inziet dat het overgrote deel van de Wilders aanhangers kansloze tokkies zijn heb je wel een heel groot bord voor je kop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weer het Tokkie argument aanhalen!![]()
![]()
Wat hebben we toch een hoop tokkies in Almere!
Ik heb ctrl-v al in de aanslag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef scanman1 het volgende:
Wilders begint al een beetje te praten als ..... oh nee, dat mag je op FOK niet zeggen hè. Dan komt het rechtse volk met godwin op de proppen
Hij kan ook niet veel anders. Zelfs bij die coalitie zal hij al veel water bij de wijn moeten doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
Goede duiding van Fiese Freddy daarnet. Wilders houdt impliciet heel erg de optie PVV/VVD/CDA open.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef scanman1 het volgende:
Wilders begint al een beetje te praten als ..... oh nee, dat mag je op FOK niet zeggen hè. Dan komt het rechtse volk met godwin op de proppen
Boeit eigenlijk ook niet zo veel, Wilders bij zo'n debat. Zijn plaat speelt toch altijd precies hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef MrBadGuy het volgende:
De rest interesseert hem niks... zo ga je later in een regering komen Geertje![]()
(rare collega's
)
Misschien woont ze daar?:')quote:
Vind je jezelf nou niet een beetje zielig? Je zo richten op 1 persoon en elke post gebruik om je afgunst te tonen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef scanman1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |