3 zetelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
Dat is een belediging voor de fascisten. Dat waren voor het grootste deel zeer slimme en belezen mensen die hun hele denkbeeld perfect konden onderbouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:33 schreef Nielsch het volgende:
Laten we er vooral heel trots op zijn dat we voor het eerst sinds 1939 weer voor fascisten hebben gekozen!
De staatsomroep ook altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Klopkoek het volgende:
Linkse NOS kapt wilders af
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
mag je vinden, ik deel die mening niet.
ik ben geen haatdragend persoon en heb een hekel aan geweld maar met een kogel voor Wilders gaat bij mij de vlag uit.
daar sta ik 100% achter en kom ik eerlijk voor uit.
Klopt, je ziet trouwens goed dat in de slechte wijken van Almere nagenoeg iedereen op PVV gestemd heeftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Valt best mee, er was op 33% gerekend.
Ja leuk, de grootste zijn met 27 zetels.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
PVV de grootste van Nederland eindelijk CHANGE someplace
Sneue vent dat je bent, ga je mond spoelen dwaasquote:
ja standaard als rechts zetels wint.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Amos_ het volgende:
Godver kappen ze hem nog af ook. Sneue honden.
3 zetels..netjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef luckass het volgende:
[..]
3 zetels.
Ik twijfelde nog maar ben toch maar voor STIP gegaan (studentenpartij).
De islam schijnt ook een favorietje te zijn van Geert.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef ethiraseth het volgende:
Jezus, kan Wilders wel over iets anders praten dan hoe gemeen de publieke omroep is?
Wat een circusbaasquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
VVD en PvdA zwaaien al jaren de scepter in Almere voor zover ik weetquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zo slecht doet de VVD het daar dus niet, ondanks de PVV slechts een klein verlies.
Zo erg is Jeltje toch niet, alsof jij zo knap bent......quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef alors het volgende:
Vroeger begreep ik nooit hoe bepaalde gruwelijke leiders gekozen konden worden, maar als je dit ziet, dan weet je het opeens....![]()
3 zetelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft hij gedaan?
Zo kennen we links weer. Ga vooral zo door.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
mag je vinden, ik deel die mening niet.
ik ben geen haatdragend persoon en heb een hekel aan geweld maar met een kogel voor Wilders gaat bij mij de vlag uit.
daar sta ik 100% achter en kom ik eerlijk voor uit.
Correct.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen ik denk toch echt dat je beter kan proberen te achterhalen waarom zoveel mensen op de PVV stemmen ipv dat je zo inhoudsloos (dus niks beter dan Wilders zelf) de boel afkraakt bij de PVV.
Maar goed...
zuchtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
ja standaard als rechts zetels wint.
vond het enger dat die knakker in Den Haag het over z'n adjudant hadquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef NielsopFOK het volgende:
Toch wel eng hoe Geert zei , we gaan Nederland VEROVEREN !
Hoezo ? die linkse rukker had toch niet veel te meldenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Amos_ het volgende:
Godver kappen ze hem nog af ook. Sneue honden.
"Eindelijk change someplace" HUH? Ben je dronken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
PVV de grootste van Nederland eindelijk CHANGE someplace
Dit dus!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen ik denk toch echt dat je beter kan proberen te achterhalen waarom zoveel mensen op de PVV stemmen ipv dat je zo inhoudsloos (dus niks beter dan Wilders zelf) de boel afkraakt bij de PVV.
Maar goed...
Beter de MP leveren met 27 zetels, dan in de oppositie zitten met 40 zetelsquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja leuk, de grootste zijn met 27 zetels.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zo erg is Jeltje toch niet, alsof jij zo knap bent......
Sowieso... Obama's credo loslaten op de PVVquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]
"Eindelijk change someplace" HUH? Ben je dronken?
stedenwijk zo te zienquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef Misan het volgende:
[..]
Klopt, je ziet trouwens goed dat in de slechte wijken van Almere nagenoeg iedereen op PVV gestemd heeft
[ afbeelding ]
moet je hem even een twittertje sturen met een linkje naar FOK?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat twittergedoe is wel lame, waarom geen FoK! reacties?
Kansloos. De PVV zal nooit regeren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Beter de MP leveren met 27 zetels, dan in de oppositie zitten met 40 zetels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |