En maar wel ff negeren dat Wilders' speech de langste van de avond was...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
Weer Wilders. Kijken of de PVV-huilies hier weer gaan janken dat hiij maar een paar minuten aan woord mag komen.
Nee zelf is hij lekker normaal.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Zou Wilders niet moe worden van die belachelijke omstanders van hem.
Zijn kapsel doet er iig raar van omhoog staan...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Dat bleek toen toch ook uit dat artikel van HP/De Tijd... PVV minacht zijn aanhangers...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Ik weet het wel zeker. Maar hij heeft ze nodig in zijn honger naar macht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef scanman1 het volgende:
Kansloos. De PVV zal nooit regeren.
Soort van 'local hero' die nog profiteert van de LPF hype o.a. Verder niet echt een clean figuur of zo, nogal berucht binnen de gemeente (criminele activiteiten etc.). Maar ja, wel altijd goed voor paar zetels...of het nu voor Leefbaar Delft, Onafhankelijk of whatever is...quote:
Hij lijkt mij wel intelligent en bij de pinken. Zo'n Van Dijck, daar wordt je toch moedeloos van.quote:
Die gaat zich weer volvretenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Mr.N het volgende:
Hoe zou Annemarie Jorritsma hierop reageren?
"minder criminaliteit". terwijl almere het al goed doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef ethiraseth het volgende:
Weer Wilders. Kijken of de PVV-huilies hier weer gaan janken dat hiij maar een paar minuten aan woord mag komen.
Nee. Linkse idioten moet je alleen maar aan het woord laten en ze confronteren met hun twee gezichten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef mr_me_me het volgende:
"ik veroordeel geweld, maar ik juich voor een kogel voor wilders"
Mensen die zo praten begrijpen er echt niks van en zouden moeten worden opgeborgen. Nog dommer dan Wilders zelf...
Goede reclame voor FOK!.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat twittergedoe is wel lame, waarom geen FoK! reacties?
Eerst huilie doen omdat er niemand van de PVV te spreken is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En maar wel ff negeren dat Wilders' speech de langste van de avond was...
Het is immers allemaal een groot linksch complot
omdat dit hele gebeuren eigenlijk gewoon om de landelijke verkiezingen gaan en niet om jan de bakker van plaatselijk belangquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het allemaal leuk, maar waarom moet wilders het woord voeren, fritsma is toch de winnaar hier? of gaat Bos zo ff voor schrijer staan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |