Hoeft ie toch niet mee samen te werken straksquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
"Die collega's, ze interesseren me helemaal niks."
Hij gaat echt nooit regeren, die fascistische mongoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
"Die collega's, ze interesseren me helemaal niks."
Ach, journalisten zijn nu eenmaal niet de meeste consequente mensen... Lijken zo net CDA'ers...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Eerst huilie doen omdat er niemand van de PVV te spreken is.
en dan de climax van de overwinnings speech Leider van de PVV afkappen
Wat moet zo'n Pechtold je boeien dan, als je in Almere staat bij gemeenteraadsverkiezingen die je net gewonnen hebt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol...'oubollige linkse politiek correcte geluid...'
'Die andere politiek leiders interesseren me helemaal niks...'
Serieus, wat een teksten man...hij wil echt alleenheerschappij.
Godver, mijn gezicht blijft maar staan :quote:
Kan ook een andere buurt in Buiten zijn hoor, op het kaartje leek het de Regenboogbuurtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
regenboogbuurt is toch niet zo'n pauperbende?
Weer het Tokkie argument aanhalen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef inZanity het volgende:
dat debat dat hij heeft gewonnen komt ook alleen maar omdat zijn tokkie-volgers op hem gestemd hebben op internet.
We snappen nou wel dat je bang voor hem bent hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef scanman1 het volgende:
Snapt Geertje zelf dan niet dat hij nooit een coalitie kan vormen door zijn extreme uitspraken? LOL.
Misschien wilt hij wel helemaal niet regeren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef scanman1 het volgende:
Snapt Geertje zelf dan niet dat hij nooit een coalitie kan vormen door zijn extreme uitspraken? LOL.
Precies, daarom snap ik al dat geleuter ook niet. Het zijn GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wat moet zo'n Pechtold je boeien dan, als je in Almere staat bij gemeenteraadsverkiezingen die je net gewonnen hebt?
Leefbaar Delftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef luckass het volgende:
Leefbaar Delft gelukkig hard verloren.
Er hingen hier posters met Partij van Vrijheid (van spreken).
Jammer dat die mongool zelf nog 1 zetel heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |