Hoeft ie toch niet mee samen te werken straksquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
"Die collega's, ze interesseren me helemaal niks."
Hij gaat echt nooit regeren, die fascistische mongoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Horloge het volgende:
"Die collega's, ze interesseren me helemaal niks."
Ach, journalisten zijn nu eenmaal niet de meeste consequente mensen... Lijken zo net CDA'ers...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Eerst huilie doen omdat er niemand van de PVV te spreken is.
en dan de climax van de overwinnings speech Leider van de PVV afkappen
Wat moet zo'n Pechtold je boeien dan, als je in Almere staat bij gemeenteraadsverkiezingen die je net gewonnen hebt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef DeeBee het volgende:
Lol...'oubollige linkse politiek correcte geluid...'
'Die andere politiek leiders interesseren me helemaal niks...'
Serieus, wat een teksten man...hij wil echt alleenheerschappij.
Godver, mijn gezicht blijft maar staan :quote:
Kan ook een andere buurt in Buiten zijn hoor, op het kaartje leek het de Regenboogbuurtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
regenboogbuurt is toch niet zo'n pauperbende?
Weer het Tokkie argument aanhalen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef inZanity het volgende:
dat debat dat hij heeft gewonnen komt ook alleen maar omdat zijn tokkie-volgers op hem gestemd hebben op internet.
We snappen nou wel dat je bang voor hem bent hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef scanman1 het volgende:
Snapt Geertje zelf dan niet dat hij nooit een coalitie kan vormen door zijn extreme uitspraken? LOL.
Misschien wilt hij wel helemaal niet regeren?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef scanman1 het volgende:
Snapt Geertje zelf dan niet dat hij nooit een coalitie kan vormen door zijn extreme uitspraken? LOL.
Precies, daarom snap ik al dat geleuter ook niet. Het zijn GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Wat moet zo'n Pechtold je boeien dan, als je in Almere staat bij gemeenteraadsverkiezingen die je net gewonnen hebt?
Leefbaar Delftquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef luckass het volgende:
Leefbaar Delft gelukkig hard verloren.
Er hingen hier posters met Partij van Vrijheid (van spreken).
Jammer dat die mongool zelf nog 1 zetel heeft.
lijkt me in zijn positie niet meer dan terecht: zijn eerste grote overwinning en dat viert hij in mijn optiek terechtquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel lekker makkelijk van Wilders om gezellig een feestje te gaan vieren
Ja terwijl de meeste tokkies hier op de PvdA stemmen om hun steuntrekkerij in leven te kunnen houdenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weer het Tokkie argument aanhalen!![]()
![]()
Wat hebben we toch een hoop tokkies in Almere!
Het gaat mij niet om de standpunten van de PVV, met deze ben ik het niet eens, het gaat mij meer om hoe er de laatste weken met de gemeenteraadsverkiezingen met de campagne is om gegaan, dit is een feestje van een partij die geen fuk geeft om de gemeente politiek, en waarbij de aanvoorder van de grootste partij in almere denkt dat hij op een snipperdagje een wethouderschap in een stad met meer dan 150000 inwonders kan ambieren, dan hoef je het niet eens de standpunten te bekijken om te beseffen dat deze kiezers over vier jaar hun vertrouwen weer verloren hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen ik denk toch echt dat je beter kan proberen te achterhalen waarom zoveel mensen op de PVV stemmen ipv dat je zo inhoudsloos (dus niks beter dan Wilders zelf) de boel afkraakt bij de PVV.
Maar goed...
En de grootste daar.quote:
als je niet inziet dat het overgrote deel van de Wilders aanhangers kansloze tokkies zijn heb je wel een heel groot bord voor je kop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:45 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weer het Tokkie argument aanhalen!![]()
![]()
Wat hebben we toch een hoop tokkies in Almere!
Ik heb ctrl-v al in de aanslag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef scanman1 het volgende:
Wilders begint al een beetje te praten als ..... oh nee, dat mag je op FOK niet zeggen hè. Dan komt het rechtse volk met godwin op de proppen
Hij kan ook niet veel anders. Zelfs bij die coalitie zal hij al veel water bij de wijn moeten doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef Horloge het volgende:
Goede duiding van Fiese Freddy daarnet. Wilders houdt impliciet heel erg de optie PVV/VVD/CDA open.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef scanman1 het volgende:
Wilders begint al een beetje te praten als ..... oh nee, dat mag je op FOK niet zeggen hè. Dan komt het rechtse volk met godwin op de proppen
Boeit eigenlijk ook niet zo veel, Wilders bij zo'n debat. Zijn plaat speelt toch altijd precies hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef MrBadGuy het volgende:
De rest interesseert hem niks... zo ga je later in een regering komen Geertje![]()
(rare collega's
)
Misschien woont ze daar?:')quote:
Vind je jezelf nou niet een beetje zielig? Je zo richten op 1 persoon en elke post gebruik om je afgunst te tonen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef scanman1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |