Inderdaad, laat dat gewoon op internet.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:26 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De man durft niet in een links bolwerk te komen, want dan wordt hij verbaal finaal afgemaakt.
Dat weet iedereen met een beetje verstand.
het lijkt mij zo nep.. Zo traag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:25 schreef zquing het volgende:
[..]
Volgens mij echt aangezien het soms fout gaat
wat? 4 van je 4 opdrachten in de laatste 8 jaar verneuken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of er ook ooit iemand voor mij gaat klappen als ik gewoon m'n werk heb gedaan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef ShinobizWinter het volgende:
Die man heeft meer fantasie dan Joran v/d Sloot.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]Nee hij weet dat er gewoon geen eer te behalen valt tussen al die wormen en kiest verstandig om te feesten in Almere waar de overwinning zoet zal zijn.
Ik las altijd wel klappauzes in als ik een presentatie geef, alleen niemand die de hint snaptquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of er ook ooit iemand voor mij gaat klappen als ik gewoon m'n werk heb gedaan.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wat? 4 van je 4 opdrachten in de laatste 8 jaar verneuken?
Ik snap echt niet dat men nog achter dit sujet aanlopen.
Geen idee, ik ben geen lid van die partij. Maar geef ze geen ongelijk, het is zonde van je tijd, die moet je efficiënt besteden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef zquing het volgende:
[..]
Is dit representatief voor 't PVV niveau
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik las altijd wel klappauzes in als ik een presentatie geef, alleen niemand die de hint snapt
Als je wekenlang praat met Bos over alternatieven in Afghanistan en ineens zegt hij nee, waarom praatte hij dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mischien moet men dan maar massaal PVDA stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Arcee het volgende:
Balkenende moet écht niet weer premier worden.
niemand vind hem nuttigquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Cahir het volgende:
ik vind die internetman niet echt een toevoeging... laat 't lekker op twitter ofzeau
Nouja, 4? Dat moet je uitleggen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die bestaan ook! Zij zijn het levend bewijs ervan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef alors het volgende:
Als ik die achterban van het CDA zie, dan denk ik wel eens dat zombies echt bestaan.
Als Bos zo'n leugenaar is, waaorm heeft Balkenende hem dan überhaupt in zijn kabinet opgenomen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:29 schreef Klummie het volgende:
[..]
Als je wekenlang praat met Bos over alternatieven in Afghanistan en ineens zegt hij nee, waarom praatte hij dan?
Waar zijn de gegevens te vinden??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |