Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je tetten posten doet het bij DaMart altijd goed. Om in de youtube te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren, daar doe ik niets meer aan op dit momentquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!!
Hoeveel topics moet ik meedoen voordat mijn UI ook in OP komt?
dan gaat damart haar ui in de op zettenquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je tetten posten doet het bij DaMart altijd goed. Om in de youtube te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren, daar doe ik niets meer aan op dit moment
Met zijn vulpen ertussen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaat damart haar ui in de op zetten![]()
dobroe utro
is gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 06:59 schreef Pheno het volgende:
gf zal wel zo wakker zijn, dus bij deze, na je terugleesfrenzieposts: wiki ze
ook gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!!
Hoeveel topics moet ik meedoen voordat mijn UI ook in OP komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik dus al gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je tetten posten doet het bij DaMartGF altijd goed. Om in de youtube te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren, daar doe ik niets meer aan op dit moment
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaat damartGF haar ui in de op zetten![]()
dobroe utro
marcquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen
erwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
GFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.marcquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen
erwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Tss, en niet delenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik dus al gezien![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GFik had je nog niet gezien
WOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat geloof ik graag met 1 oog
U is Mac gewend?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, wat werkt een windows pc onlogisch. Ik ram al continue op de verkeerde knop omdat een of andere oetlul heeft bedacht dat het wel handig is om de control toets en laptopfunctietoets om te wisselen.
Oh, daar kom je voor je werk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #59
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, wat werkt een windows pc onlogisch. Ik ram al continue op de verkeerde knop omdat een of andere oetlul heeft bedacht dat het wel handig is om de control toets en laptopfunctietoets om te wisselen.
duckiequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Weer een lekker druk dagje! Heerlijk aan de gang!
up to date blijven hequote:
Nogal. Ik heb nu zo'n lenovo, wat echt een hel is. Je kent ze wel, met zo'n apart blokje bovenaan met de home en delete toets bv. Totaal onlogischquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Ik heb nu zo'n lenovo, wat echt een hel is. Je kent ze wel, met zo'n apart blokje bovenaan met de home en delete toets bv. Totaal onlogisch
gf jij bent vroegquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duckie
[..]
up to date blijven he
Waarom zou ik mijn vinger opeens rechtsvoven in een hoek moeten plempen om even een stukje tekst te selecteren? Shift+ Home, CTRL-C. Onhandig op dit ding.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk.![]()
Ik moet niks van Apple hebben, voor geen goud...
kloptquote:
wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ben aan het wachten op de postbode
Ik wel. In jouw geval kan ik het nog begrijpen, daar je gaat verhuizenquote:
Laat gewoon op je werk bezorgen slimboquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Mijn treintje was gisteren aan de deur. Alleen was er niemand thuis, dus ze komen volgens het briefje vanmiddag. En dan ben ik er weer nietEcht, waarom komen ze pakjes brengen op momenten dat een normaal mens werkt?
Daar ben ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon op je werk bezorgen slimbo
Inderdaad. Plus dat ik niet NOG een keer Veenendaal - Utrecht v.v. ga (laten) rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel. In jouw geval kan ik het nog begrijpen, daar je gaat verhuizen
dukkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Weer een lekker druk dagje! Heerlijk aan de gang!
ik ook niet, ik mag niet eensquote:
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleurenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie![]()
[..]
ik ook niet, ik mag niet eens
Ben je nog geen achttien of ben je een illegaal?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Mijn treintje was gisteren aan de deur. Alleen was er niemand thuis, dus ze komen volgens het briefje vanmiddag. En dan ben ik er weer nietEcht, waarom komen ze pakjes brengen op momenten dat een normaal mens werkt?
Bij iemand anders had ie het nog bonter gemaakt: briefje in de bus met "we hebben het bij huisnummer _____ afgegeven". Maar dan geen huisnummer vermeldenDus gisteren kwamen twee kinderen vragen of het pakje bij ons was afgegeven
En zo de hele wijk door
dit dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon op je werk bezorgen slimbo
vandaag komt mijn internet pakket (modem enzo)quote:
Moet je een post eronder lezenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleuren
wij hebben geen gemeenteraadsverkiezingen door een herindeling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleuren
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrijquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nog geen achttien of ben je een illegaal?
maar daar kunnen ze het wel aannemenquote:
marcquote:
ik ook nietquote:
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wij hebben geen gemeenteraadsverkiezingen door een herindeling.
[..]
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrij
dan wordt het morgen afhalen bij TNTquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je een post eronder lezenIk zit deze week ook amper op mijn werk :")
Volgens mij ben ik dan net zo ver van huisquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daar kunnen ze het wel aannemen![]()
[..]
ze hadden hem goed afgeplaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
Wok(ik hoop dat je ziet dat ik naar je zwaaai)
hoe is het nou met je oog?
hey lieverdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
Damn, vandaag stemmen, niet vergeten
ladaquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hadden hem goed afgeplakt
[ afbeelding ]
maar het is eraf en hij doet het weer.
wel dik en blauw en ik moet steeds troep uit mijn ooghoek halen.
maar ik ben zonder iets te raken op mijn werk gekomen
die mazzel zal je wel niet hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan net zo ver van huisDan liever ophalen op het postkantoor
En er is gewoon een kans dat mijn vrouw vanmiddag thuis is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom de TT.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
LIEVquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
Erwin kersje!quote:
Wokjequote:
Lieffie!quote:
vandaag mocht het weer van haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mocht je wel rijden dan van de arts? Anders ben je onverzekerd he?
Maar fijn dat alles goed gegaan is!Hebben ze de hele tumor kunnen verwijderen?
Marijke lieverdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
Ah, je bent dus kaal en die foto is gesoepquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag mocht het weer van haar.
en ze hebben alles inclusief kapsel eruit gekregen.
Mooi! En nu snel herstellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag mocht het weer van haar.
en ze hebben alles inclusief kapsel eruit gekregen.
GF liefje!quote:
quote:
friemelquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent dus kaal en die foto is gesoep.
Niet huilen...quote:
Dat dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Scheen vandaag een paar uurtjes een waterig zonnetje op de zijkant van de boot, komen er plotseling blazen op de lak![]()
Moet ik die hele zijkant opnieuw blankschuren, plamuren en schilderen
skatjuhquote:
bummer van je boot, mogguhquote:
Nog erger, ik wacht op een trein die niet meer gemaakt wordtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:10 schreef friemelaar het volgende:
Eigenlijk een gemmiddeld publiek hier op de KSC![]()
GF heeft last van een traag internet (modem)
en pheno wacht op z'n trein die te laat is ...
Doorsnee van Nederland zou ik zo zeggen
ik zit in belgiequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:10 schreef friemelaar het volgende:
Eigenlijk een gemiddeld publiek hier op de KSC![]()
GF heeft last van een traag internet (modem)
en pheno wacht op z'n trein die te laat is ...
Doorsnee van Nederland zou ik zo zeggen
quote:
* GF geeft LL en bak koffiequote:[..]
bummer van je boot, mogguh
Mogguh rest
pfff, koffie aubwerk tot over mn oren
Bezorgt TNT nu al hele treinen?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog erger, ik wacht op een trein die niet meer gemaakt wordt
Als ze dit verneukt hebben gaat er een vliegtuig met TnT in het TNT gebouw.
En ik wacht op een Japanse trein. Dat komt eigenlijk nooit voorquote:
je trein is kapotquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
't is in elk geval wel een Levensecht model, inclusief de vertragingquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, vier stellen, wel op schaal 1:160.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bezorgt TNT nu al hele treinen?!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't is in elk geval wel een Levensecht model, inclusief de vertraging
halve treinen heb je zo weinig aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bezorgt TNT nu al hele treinen?!![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik wacht op een Japanse trein. Dat komt eigenlijk nooit voorDie kunnen het wel
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik bekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent dus kaal en die foto is gesoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij hebt duidelijk geen ervaring met JR. Japanners wordne al zenuwachtig als de trein 10 sec te laat isquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bekenIk wist wel dat ik je ergens van kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Na dat ongeluk in belgie toch ook van de belgische treindienst?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop het![]()
ik heb weinig vertrouwen in de belgische post
Llquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef Ladylike het volgende:
Thanx voor de koffie
* eet merci die gratis bij de bestelling was
Klopt daarom telt de NS ook de keren dat de trein op tijd is, kunnen ze met een TINYINT. af.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen ervaring met JR. Japanners wordne al zenuwachtig als de trein 10 sec te laat isDe Shinkansendienst meet hun vertraging in seconden
Dat zie ik de NS niet doen, dat past niet in een integer
je bent ermee getrouwdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik je ergens van kende
quote:
Ik zie hem alleen maar in bed, in het donkerquote:
Hubbyquote:
Ik ben twee jaar geleden met de NS weggeweest. Ten eerste schrok ik van de prijs (retourtje Nijmegen-Utrecht). Heenweg ging aardig, met een overstap. Dat is altijd al link. Maar de terugweg al een uur vertragingquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt daarom telt de NS ook de keren dat de trein op tijd is, kunnen ze met een TINYINT. af.
TNT is heilig in verhouding met de belgische postquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na dat ongeluk in belgie toch ook van de belgische treindienst?
Nou ja, ik heb hier ook weinig vertrouwen in de TNT, die kunnen gewoonweg geen goede service verlenen. Niet snel, niet stipt, komen afspraken niet na en klachten wordne slecht behandeld.
hij is ook wel erg lelijk in het daglichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar in bed, in het donker
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden met de NS weggeweest. Ten eerste schrok ik van de prijs (retourtje Nijmegen-Utrecht). Heenweg ging aardig, met een overstap. Dat is altijd al link. Maar de terugweg al een uur vertragingZe helpen ook niet me eom hun imago bij mij op te schroeven
Ik zie hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is ook wel lelijk in het daglicht![]()
mijn ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga echt nooit met het OV
3 fucking euro voor een ritje van 10 minuten (bus)dan loop ik wel
en de trein is te belachelijk duur. Punt.
als je met een gezin weg wilt, kun je beter de auto nemen, je bent goedkoper uit en je hoeft iig al niet met de spullen te slepen die je bij je hebt.
Nee maar daar kan ik v.wb. de TNT ook een boekje open doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
TNT is heilig in verhouding met de belgische post![]()
je krijgt hier wel een kennisgeving in je bus maar van wie of waarvan het vandaan komt vullen ze maar niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee maar daar kan ik v.wb. de TNT ook een boekje open doen.![]()
Die sturen doodleuk een briefje met "er ligt een buitenlands pakket voor u op schiphol, kun u even vertellen wat erin zit ?"
Vergeten ze doodleuk erbij te vermelden waar het vandaan komt en wat de order ref. is![]()
Zoek het maar uit, er komen zo vaak pakketjes uit het buitenland, zonder afzender weten wij toch niet wat erin zou kunnen zitten.
Hebben we maar gebeld met de vraag of het soms wit poeder zou kunnen zijn
wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lassie van mequote:
wie? waar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef friemelaar het volgende:
Ireen Wüst krijgt zaterdag rondrit door Goirles hart
Goed gedaan! Mooi dat het goed gegaan is!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat is die vent die afgelopen zaterdag niet naar binnen mochtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
vuile vieze teringlijer van een kut postbode
schelden mag welquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
vuile vieze teringlijer van een kut postbode
en die straks op zijn flikker krijgt als hij terug op het kantoor komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is die vent die afgelopen zaterdag niet naar binnen mocht![]()
quote:
Ik ken dr gewoon nietquote:
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is die vent die afgelopen zaterdag niet naar binnen mocht![]()
Doei phquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef friemelaar het volgende:
24 februari 2010: Let op valse e-mails in omloop
En nog steeds trappen mensen erin
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die straks op zijn flikker krijgt als hij terug op het kantoor komt
Irene Wust, het schaatswonder van de OS 4 jaar geleden, die deze keer ook 1x goud mee naar huis wist te nemen.quote:
Die is gewoon bang dat mensen hem bij jullie op de stoep zien staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die straks op zijn flikker krijgt als hij terug op het kantoor komt
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gewoon bang dat mensen hem bij jullie op de stoep zien staan![]()
*postbode kijkt rond, ziet niemand me? *
de weg is vrij....
*postbode neemt een spurt naar de bel, draait zich om en loop zo hard als hij kan terug naar z'n auto*
Pfff, aangebeld en niemand heeft me gezien, plankgas ...........
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had er bij gezegd: en zeg hem ook maar, dat als ie zijn werk niet normaal gaat doen, dat wij zijn vrouw inlichten over zijn activiteiten hier, onder werktijd![]()
*klik*
okay dat is niet waar, maar je zou het lef maar hebben
hij is met de brommertquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gewoon bang dat mensen hem bij jullie op de stoep zien staan![]()
de weg is vrij....
*postbode neemt een spurt naar de bel, draait zich om en loop zo hard als hij kan terug naar z'n auto*
jij blijft wachten tot het donker isquote:
na half 10 s'avonds valt dat wel meequote:
Gelukkig heb ik nou een sleutelquote:
niet in de zomer...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij blijft wachten tot het donker is
een ongeluk komt zelden alleenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
Als er ietstegen zit dan .........
![]()
Water overlast !
Draait er iemand in de badkamer de kraan open komt hier benden het water uit het plafond en uit de muur![]()
%$&@$ moet ik in Dongen m'n gereedschap gaan halen om 't plafond open te maken![]()
Lijkt op condens op de waterleidingen die "eruit zweet" , een echt lek lijkt me sterk, daar is het te traag en te weinig voor.
WEL het plafond en het stucwerk van de muur naar de klote![]()
KUTZOOI![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na half 10 s'avonds valt dat wel mee
en ik weer naar de deur moeten lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nou een sleutel
hoef ik niet meer aan te bellen
(ga ik toch wel doen als zij er zijn hoor, moet het ook niet hebben als mn schoonmoeder zomaar binnenloopt)
gelukkig nietquote:[..]
niet in de zomer...
vertel mij watquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Water overlast !
Draait er iemand in de badkamer de kraan open komt hier benden het water uit het plafond en uit de muur![]()
%$&@$ moet ik in Dongen m'n gereedschap gaan halen om 't plafond open te maken![]()
Lijkt op condens op de waterleidingen die "eruit zweet" , een echt lek lijkt me sterk, daar is het te traag en te weinig voor.
KUTZOOI![]()
![]()
haal en werk ze friemelquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
Nouja, ff weg gereedschap ophalen enzow ....
volgens mij heeft er iemand een verstoord beeld van prijsverschil en oplichtingquote:
lucky bastardquote:
mja ging wel lekker vanmorgenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij heeft er iemand een verstoord beeld van prijsverschil en oplichting
[..]
lucky bastard
nou alquote:
duidelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij heeft er iemand een verstoord beeld van prijsverschil en oplichting
Mooiquote:
mja waren maar 3 uurtjes maar wel 3 drukke uurtjesquote:
hoe isset daar dan ben je alweer "druk"quote:
een bit is ook wel genoeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt daarom telt de NS ook de keren dat de trein op tijd is, kunnen ze met een TINYINT. af.
aan het schelden op de postquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar dan ben je alweer "druk"
haarscheurtje wellicht, maar dat moet wel gemaakt worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Water overlast !
KUTZOOI![]()
![]()
whehehehe is het weer zoverquote:
altijd, maar dat houdt me niet van fok afquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar dan ben je alweer "druk"
dat klopt ik hoefde ook maar van 7 tot 10quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk, het is al na tienen joh!
ik heb wel de inloggevensquote:
zo gaat het wel. Ik heb er ooit zo eens een betrapt, heb ik even geleden in de KSC verteld, GF weet er van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de weg is vrij....
volgens mij moet er heel wat gebeuren wil jij niet meer kunnen fokkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd, maar dat houdt me niet van fok af
Da's wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt ik hoefde ook maar van 7 tot 10
ik hoef maar IRL iets belangrijks te doen hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgens mij moet er heel wat gebeuren wil jij niet meer kunnen fokken
Heb jij geen twee beeldschermen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd, maar dat houdt me niet van fok af
nejquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb jij geen twee beeldschermen?
je bent werkvee, je hebt geen IRL.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik hoef maar IRL iets belangrijks te doen hebben
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
overdag niet neequote:Op woensdag 3 maart 2010 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent werkvee, je hebt geen IRL.
Hoe weet jij dat die zo zwetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
even douchen, zweet als een baggeraap joh.
savonds komt het beest in haar losquote:
heb jij wel eens iets belangrijks te doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehequote:
belangrijker dan dit werk? jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij wel eens iets belangrijks te doen
[..]
whehehe
en wat is dit dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
zo, heb ik heulemaal geen tijd om hier te posten vandaag
dan te fokkenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
zo, heb ik heulemaal geen tijd om hier te posten vandaag
quote:
Dat zelfs nog meerquote:
waar is je kleine eigenlijk als jij aan het werk bent?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zelfs nog meer
leuker is soms een ander verhaal...
goeiemorgen en werk zequote:
quote:
leuke verjaardag gehad kz?quote:
wat dacht je van bij zijn vader?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
waar is je kleine eigenlijk als jij aan het werk bent?
dat is waaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zelfs nog meer
leuker is soms een ander verhaal...
ik denk gewoon bij JFquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
waar is je kleine eigenlijk als jij aan het werk bent?
aah dacht dat die ook aan het werk wasquote:
Knuffelquote:
quote:
rustig, rustig, hij stelt gewoon een belangstellende vraag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waaar
[..]
ik denk gewoon bij JF
al jaren niet meer wit iigquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dacht dat die ook aan het werk was
aah op die manierquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al jaren niet meer wit iig
en dan gaat ie mee naar oma want daar kan hij zwart klussen zonder lastig gevallen te worden
jij hebt het toch drukquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
trouwens, nog een leuk topic vandaag of niet?
ik word ook altijd zwart van klussen aan auto'squote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al jaren niet meer wit iig
en dan gaat ie mee naar oma want daar kan hij zwart klussen zonder lastig gevallen te worden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik word ook altijd zwart van klussen aan auto's
elleuquote:
nu even niet, het is zowaar al 5 minuten rustig aan mn bureau!quote:
aartiquote:
afkloppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu even niet, het is zowaar al 5 minuten rustig aan mn bureau!
stukken beter nu jij ook hier bentquote:
de dag is nog jong dus tot zoverre heb lekker gewerkt verder niet veel bijzondersquote:
nee, doe ik niet aan... ben niet bijgelovig... eerder gewoon gelovigquote:
ik heb gestemd, mijn man naar zijn werk gebracht, en nu ben ik met een ROTklus bezig waar ik waarschijnlijk in de zomer voor naar Israel heen moetquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
de dag is nog jong dus tot zoverre heb lekker gewerkt verder niet veel bijzonders
en jij dan?
qua weer welquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrij
Super weer hierquote:
wat voor klus is dat dan wel niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gestemd, mijn man naar zijn werk gebracht, en nu ben ik met een ROTklus bezig waar ik waarschijnlijk in de zomer voor naar Israel heen moet
je merkt het dadelijk vanzelf welquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, doe ik niet aan... ben niet bijgelovig... eerder gewoon gelovig
Hipquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb gestemd, mijn man naar zijn werk gebracht, en nu ben ik met een ROTklus bezig waar ik waarschijnlijk in de zomer voor naar Israel heen moet
idem hier ook de temp begint lekker op te lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super weer hierhoop dat mn pa snel terug is, dan kunnen we in de zon koffie drinken strakkies
jaarrekeningcontrole, een dochtermaatschappij die in israel zit en er een potje van maaktquote:
haiquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HipBeetje karig spoorwegnet wel
Verder hoef ik er eigenlijk niet te wezen
![]()
Hoi Aarti![]()
Jep, het is nog steeds rustig... mn baas weer even geholpen met een histogrammetje... nu maar eens even wat notulen tikken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je merkt het dadelijk vanzelf wel
Dan hoop ik niet dat jullie gaan bezuinigen op hotelkosten, anders zit je nog met die collega in 1 kamer ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai![]()
Ik moet er met een collega heen die stiekem een crush op me heeft, daar heb ik geen trek in
wat voor werk doe je dan wel niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
jaarrekeningcontrole, een dochtermaatschappij die in israel zit en er een potje van maakt
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat jullie gaan bezuinigen op hotelkosten, anders zit je nog met die collega in 1 kamer ook
Ah joh gewoon een weekje Eilat, puur voor de seksquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai![]()
Ik moet er met een collega heen die stiekem een crush op me heeft, daar heb ik geen trek in
Ik wil er proberen onderuit te komen, ik weet zeker dat ie me gaat lopen versieren :Squote:Op woensdag 3 maart 2010 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat jullie gaan bezuinigen op hotelkosten, anders zit je nog met die collega in 1 kamer ook
Tuurlijk lukt je dat!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil er proberen onderuit te komen, ik weet zeker dat ie me gaat lopen versieren :S
Sowieso deel ik mijn hotelkamer niet
Ik werk als accountant trouwens..
en welke kleurquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk lukt je dat!
Weet je trouwens al wat voor auto je wil
welke smoes ga je gebruiken om er onderuit te komen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil er proberen onderuit te komen, ik weet zeker dat ie me gaat lopen versieren :S
Sowieso deel ik mijn hotelkamer niet
Ik werk als accountant trouwens..
jij houdt toch van kei harde spank sm?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai![]()
en je woont in groningenquote:
een vriend van me werd dus ook een keer vastgebonden op bedquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij houdt toch van kei harde spank sm?![]()
dan taait hij wel af, mocht hij dat ook leuk vinden dan kan je hem gewoon vastgebonden op zijn hotelkamer achter laten, problem solved
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij houdt toch van kei harde spank sm?![]()
dan taait hij wel af, mocht hij dat ook leuk vinden dan kan je hem gewoon vastgebonden op zijn hotelkamer achter laten, problem solved
Goede keusquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
haha hij is partner dus mijn baas en ik wil er nog wel even werken
Ik ga als smoes gebruiken dat ik Israel te onveilig vind![]()
Enneh: Opel Astra, zeeblauw.
jaa al die steengooiende mensen daarquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw
ik zie wel mogelijkheden voor opslag
het is maar waar je van houdquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
een vriend van me werd dus ook een keer vastgebonden op bed
en zijn toenmalige vriendin is daarna doodleuk 3 uur naar de stad geweest
quote:
whehehe vond et wel grappig toen die me dat verteldequote:
ik moet morgen naar duitsland met de dirquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga met jouw echt niet naar het buitenland
gewoon teruggooien toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa al die steengooiende mensen daar
levensgevaarlijk
zolang ik het niet zelf ben lijkt het me ook wel leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vond et wel grappig toen die me dat vertelde
vaseline meenemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet morgen naar duitsland met de dir
Dus jamaica gaat niet door?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga met jouw echt niet naar het buitenland
als je daarna opslag wil niet neequote:
preciesquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang ik het niet zelf ben lijkt het me ook wel leuk
rubber handschoentjes niet vergeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vaseline meenemen
gewoon bukken en meewerken![]()
dat bedoel ik en dan nemen ze ook nog je geld en pasjes meequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
drie uur de stad in is veel te lang inderdaad.
prostaat onderzoekquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rubber handschoentjes niet vergeten.
Je hebt gewoon drie uur liggen maffen natuurlijk, en toen ze terugkwam stribbelde je nog wat tegen om het echt te laten lijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies
een ex van me wou me ook es op die manier straffen
heb me kostelijk vermaakt
wilma gaat ook meequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rubber handschoentjes niet vergeten.
funest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik en dan nemen ze ook nog je geld en pasjes mee
whehehee preciesquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je hebt gewoon drie uur liggen maffen natuurlijk, en toen ze terugkwam stribbelde je nog wat tegen om het echt te laten lijken.
dat duurt wel erg lang danquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest toch eens naar de bank om te vragen hoe het met mijn credit-card staat. Maand geleden aangevraagd, 3 weken geleden zou ie gedrukt worden en naar mijn huisadres gestuurd worden. Tot op heden niets ontvangen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik had al een vermoeden toen ik het stukje op NU.nl las dat het niet om oorspronkelijke Nederlanders ging.
http://www.geenstijl.nl/m(...)llen_televaag_v.html
en ze zijn niet eens opgepakt!!quote:
tuurlijk niet stel je eens voor dat er tegen opgetreden wordquote:
Oh, moet ik nou stoppen met kauwen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
is het al lunchtijd?
nee... nog 40 minuten
als je opslag wil wel ja...quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh, moet ik nou stoppen met kauwen?
zal wel gejipt zijn, maar dat is niet mijn probleem.. Ze maken maar een nieuwe of zo.. morgen even binnenwandelen.quote:
niet nodig, heb al een andere baanquote:
failure alertquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
Vrouw! dat op de stoep fietst
mij dissen, en dan niet weten wat te zeggen op de backfire
en in zijn profiel: "ik zet je zo snel voor paal dat hij flitst"yeah right, jezelf zul je bedoelen
ik gebruik geen creditcard weet ook niet hoeveel dat gebruikt wordquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zal wel gejipt zijn, maar dat is niet mijn probleem.. Ze maken maar een nieuwe of zo.. morgen even binnenwandelen.
kauw dan maar door...quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na half 10 s'avonds valt dat wel mee
oeh ff kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
en in zijn profiel: "ik zet je zo snel voor paal dat hij flitst"yeah right, jezelf zul je bedoelen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haarscheurtje wellicht, maar dat moet wel gemaakt worden.
voor half negen is het gratis op zaterdagquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
na half 10 gaat de inkom omhoog , KOMT ALLEN REEDS OM HALF NEGEN
Zo, daar zul je niet van profiteren
ligt eraan waarop je kauwtquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh, moet ik nou stoppen met kauwen?
etenswarenquote:
moet af en toe tickets boeken, verder gebruik ik hem nergens voor, behalve als noodmaatregel. Als ik halsoverkop weg moet (wat voor reden dan ook) is het wel handig iets als back-up te hebben. Buiten 1500 euro cash, een pinpas en credit card van de Rabobank en pinpas van een Indonesische bank is een credit-card van een Indonesische bank een toegevoegde zekerheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik gebruik geen creditcard weet ook niet hoeveel dat gebruikt word
ook niet daar bij jou ken alleen het pin systeem
hm, goed punt..quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee, dan zou het altijd druppelen en niet alleen als er in de badkamer water gebruikt wordt.
enige reden waarvoor ik em nodig zou hebben is voor playstation netwerk om online games te halenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet af en toe tickets boeken, verder gebruik ik hem nergens voor, behalve als noodmaatregel. Als ik halsoverkop weg moet (wat voor reden dan ook) is het wel handig iets als back-up te hebben. Buiten 1500 euro cash, een pinpas en credit card van de Rabobank en pinpas van een Indonesische bank is een credit-card van een Indonesische bank een toegevoegde zekerheid.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
etenswaren
thanx voor jullie steun mannen
tuurlijk altijd leuk om pubertjes op hun plaats te zettenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
etenswaren
of je afvoer van de badkamer lektquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee, dan zou het altijd druppelen en niet alleen als er in de badkamer water gebruikt wordt.
graag gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
etenswaren
en dat is dus de reden waarom ik niks geefquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:voor diegenen die geloven dat geld geven zin heeft:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/8535189.stm
95% van het geld voor voedsel, waaronder Band Aid, ging naar wapens..
Daarom geef ik dus gericht... aan zaken die je meteen ziet gebeuren!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
voor diegenen die geloven dat geld geven zin heeft:
Dat moet ik inderdaad nog controleren ....quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of je afvoer van de badkamer lekt
hij denkt te zeggen 'mond dicht', dat is wat het letterlijk betekent, maar zo wordt het niet gebruikt. Hij had 'diam kamu!' moeten zeggen, nu zegt hij 'toetje'...quote:
humor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
TS van daarnet faalt wederom:
[..]
hij denkt te zeggen 'mond dicht', dat is wat het letterlijk betekent, maar zo wordt het niet gebruikt. Hij had 'diam kamu!' moeten zeggen, nu zegt hij 'toetje'...![]()
![]()
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij denkt te zeggen 'mond dicht', dat is wat het letterlijk betekent, maar zo wordt het niet gebruikt. Hij had 'diam kamu!' moeten zeggen, nu zegt hij 'toetje'...![]()
![]()
is vast zo'n 3e generatie Indootje die denkt dat ie nog enige band heeft met het land waar zijn grootouders zijn geboren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor!
Wel leuk dat we het met zn allen voor LL opnemen, dat is nou de kracht van KSC!
daarom geef ik dus niksquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
voor diegenen die geloven dat geld geven zin heeft:
Of een slimmert die het met zo'n automatische vertaler werktquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is vast zo'n 3e generatie Indootje die denkt dat ie nog enige band heeft met het land waar zijn grootouders zijn geboren.
volgens mij is het gewoon een negert als ik zo in zijn fobo kijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is vast zo'n 3e generatie Indootje die denkt dat ie nog enige band heeft met het land waar zijn grootouders zijn geboren.
love you allquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
humor!
Wel leuk dat we het met zn allen voor LL opnemen, dat is nou de kracht van KSC!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
dan krijg je idd van die leuke vertalingenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of een slimmert die het met zo'n automatische vertaler werkt
ja, dan krijg je ook van die a-culturele vertalingen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of een slimmert die het met zo'n automatische vertaler werkt
GMTAquote:
Dat wisten we toch al?quote:
whehehe vooral met zulke talenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je idd van die leuke vertalingen
smakelijk duckiequote:
eet smakelijkquote:
inkleurfoutje als het al niet genetisch bepaald is dat 3e generatie indo's zich pogen af te zetten tegen iets waar ze zelf deel van uitmaken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een negert als ik zo in zijn fobo kijk
Jezus wat een schijttopic ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef Ladylike het volgende:
quote:
quote:
ja maar ik moet het wel laten merkenquote:
die=LL?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik schatte mijn kans even in en dacht 'die moet ik nemen'
het gaat allang niet meer over het topic zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |