quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee maar daar kan ik v.wb. de TNT ook een boekje open doen.![]()
Die sturen doodleuk een briefje met "er ligt een buitenlands pakket voor u op schiphol, kun u even vertellen wat erin zit ?"
Vergeten ze doodleuk erbij te vermelden waar het vandaan komt en wat de order ref. is![]()
Zoek het maar uit, er komen zo vaak pakketjes uit het buitenland, zonder afzender weten wij toch niet wat erin zou kunnen zitten.
Hebben we maar gebeld met de vraag of het soms wit poeder zou kunnen zijn
wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Lassie van mequote:
wie? waar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef friemelaar het volgende:
Ireen Wüst krijgt zaterdag rondrit door Goirles hart
Goed gedaan! Mooi dat het goed gegaan is!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hadden hem goed afgeplakt
[ afbeelding ]
maar het is eraf en hij doet het weer.
wel dik en blauw en ik moet steeds troep uit mijn ooghoek halen.
maar ik ben zonder iets te raken op mijn werk gekomen
dat is die vent die afgelopen zaterdag niet naar binnen mochtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
vuile vieze teringlijer van een kut postbode
schelden mag welquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
vuile vieze teringlijer van een kut postbode
en die straks op zijn flikker krijgt als hij terug op het kantoor komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is die vent die afgelopen zaterdag niet naar binnen mocht![]()
quote:
Ik ken dr gewoon nietquote:
whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is die vent die afgelopen zaterdag niet naar binnen mocht![]()
Doei phquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef friemelaar het volgende:
24 februari 2010: Let op valse e-mails in omloop
En nog steeds trappen mensen erin
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die straks op zijn flikker krijgt als hij terug op het kantoor komt
Irene Wust, het schaatswonder van de OS 4 jaar geleden, die deze keer ook 1x goud mee naar huis wist te nemen.quote:
Die is gewoon bang dat mensen hem bij jullie op de stoep zien staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die straks op zijn flikker krijgt als hij terug op het kantoor komt
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gewoon bang dat mensen hem bij jullie op de stoep zien staan![]()
*postbode kijkt rond, ziet niemand me? *
de weg is vrij....
*postbode neemt een spurt naar de bel, draait zich om en loop zo hard als hij kan terug naar z'n auto*
Pfff, aangebeld en niemand heeft me gezien, plankgas ...........
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had er bij gezegd: en zeg hem ook maar, dat als ie zijn werk niet normaal gaat doen, dat wij zijn vrouw inlichten over zijn activiteiten hier, onder werktijd![]()
*klik*
okay dat is niet waar, maar je zou het lef maar hebben
hij is met de brommertquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die is gewoon bang dat mensen hem bij jullie op de stoep zien staan![]()
de weg is vrij....
*postbode neemt een spurt naar de bel, draait zich om en loop zo hard als hij kan terug naar z'n auto*
jij blijft wachten tot het donker isquote:
na half 10 s'avonds valt dat wel meequote:
Gelukkig heb ik nou een sleutelquote:
niet in de zomer...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij blijft wachten tot het donker is
een ongeluk komt zelden alleenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
Als er ietstegen zit dan .........
![]()
Water overlast !
Draait er iemand in de badkamer de kraan open komt hier benden het water uit het plafond en uit de muur![]()
%$&@$ moet ik in Dongen m'n gereedschap gaan halen om 't plafond open te maken![]()
Lijkt op condens op de waterleidingen die "eruit zweet" , een echt lek lijkt me sterk, daar is het te traag en te weinig voor.
WEL het plafond en het stucwerk van de muur naar de klote![]()
KUTZOOI![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na half 10 s'avonds valt dat wel mee
en ik weer naar de deur moeten lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nou een sleutel
hoef ik niet meer aan te bellen
(ga ik toch wel doen als zij er zijn hoor, moet het ook niet hebben als mn schoonmoeder zomaar binnenloopt)
gelukkig nietquote:[..]
niet in de zomer...
vertel mij watquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Water overlast !
Draait er iemand in de badkamer de kraan open komt hier benden het water uit het plafond en uit de muur![]()
%$&@$ moet ik in Dongen m'n gereedschap gaan halen om 't plafond open te maken![]()
Lijkt op condens op de waterleidingen die "eruit zweet" , een echt lek lijkt me sterk, daar is het te traag en te weinig voor.
KUTZOOI![]()
![]()
haal en werk ze friemelquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
Nouja, ff weg gereedschap ophalen enzow ....
volgens mij heeft er iemand een verstoord beeld van prijsverschil en oplichtingquote:
lucky bastardquote:
mja ging wel lekker vanmorgenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij heeft er iemand een verstoord beeld van prijsverschil en oplichting
[..]
lucky bastard
nou alquote:
duidelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij heeft er iemand een verstoord beeld van prijsverschil en oplichting
Mooiquote:
mja waren maar 3 uurtjes maar wel 3 drukke uurtjesquote:
hoe isset daar dan ben je alweer "druk"quote:
een bit is ook wel genoeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt daarom telt de NS ook de keren dat de trein op tijd is, kunnen ze met een TINYINT. af.
aan het schelden op de postquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar dan ben je alweer "druk"
haarscheurtje wellicht, maar dat moet wel gemaakt worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Water overlast !
KUTZOOI![]()
![]()
whehehehe is het weer zoverquote:
altijd, maar dat houdt me niet van fok afquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar dan ben je alweer "druk"
dat klopt ik hoefde ook maar van 7 tot 10quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk, het is al na tienen joh!
ik heb wel de inloggevensquote:
zo gaat het wel. Ik heb er ooit zo eens een betrapt, heb ik even geleden in de KSC verteld, GF weet er van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de weg is vrij....
volgens mij moet er heel wat gebeuren wil jij niet meer kunnen fokkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd, maar dat houdt me niet van fok af
Da's wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat klopt ik hoefde ook maar van 7 tot 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |