Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je tetten posten doet het bij DaMart altijd goed. Om in de youtube te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren, daar doe ik niets meer aan op dit momentquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!!
Hoeveel topics moet ik meedoen voordat mijn UI ook in OP komt?
dan gaat damart haar ui in de op zettenquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je tetten posten doet het bij DaMart altijd goed. Om in de youtube te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren, daar doe ik niets meer aan op dit moment
Met zijn vulpen ertussen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaat damart haar ui in de op zetten![]()
dobroe utro
is gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 06:59 schreef Pheno het volgende:
gf zal wel zo wakker zijn, dus bij deze, na je terugleesfrenzieposts: wiki ze
ook gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh!!
Hoeveel topics moet ik meedoen voordat mijn UI ook in OP komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik dus al gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je tetten posten doet het bij DaMartGF altijd goed. Om in de youtube te komen zal er heel wat meer moeten gebeuren, daar doe ik niets meer aan op dit moment
quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan gaat damartGF haar ui in de op zetten![]()
dobroe utro
marcquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen
erwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
GFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.marcquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Goedemorgen
erwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Tss, en niet delenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik dus al gezien![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
GFik had je nog niet gezien
WOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat geloof ik graag met 1 oog
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
U is Mac gewend?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, wat werkt een windows pc onlogisch. Ik ram al continue op de verkeerde knop omdat een of andere oetlul heeft bedacht dat het wel handig is om de control toets en laptopfunctietoets om te wisselen.
Oh, daar kom je voor je werk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[V S&G] Fok!sters Sexy en Gewaagd deel #59
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, wat werkt een windows pc onlogisch. Ik ram al continue op de verkeerde knop omdat een of andere oetlul heeft bedacht dat het wel handig is om de control toets en laptopfunctietoets om te wisselen.
duckiequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Weer een lekker druk dagje! Heerlijk aan de gang!
up to date blijven hequote:
Nogal. Ik heb nu zo'n lenovo, wat echt een hel is. Je kent ze wel, met zo'n apart blokje bovenaan met de home en delete toets bv. Totaal onlogischquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Ik heb nu zo'n lenovo, wat echt een hel is. Je kent ze wel, met zo'n apart blokje bovenaan met de home en delete toets bv. Totaal onlogisch
gf jij bent vroegquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duckie
[..]
up to date blijven he
Waarom zou ik mijn vinger opeens rechtsvoven in een hoek moeten plempen om even een stukje tekst te selecteren? Shift+ Home, CTRL-C. Onhandig op dit ding.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk.![]()
Ik moet niks van Apple hebben, voor geen goud...
kloptquote:
wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ben aan het wachten op de postbode
Ik wel. In jouw geval kan ik het nog begrijpen, daar je gaat verhuizenquote:
Laat gewoon op je werk bezorgen slimboquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Mijn treintje was gisteren aan de deur. Alleen was er niemand thuis, dus ze komen volgens het briefje vanmiddag. En dan ben ik er weer nietEcht, waarom komen ze pakjes brengen op momenten dat een normaal mens werkt?
Daar ben ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon op je werk bezorgen slimbo
Inderdaad. Plus dat ik niet NOG een keer Veenendaal - Utrecht v.v. ga (laten) rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel. In jouw geval kan ik het nog begrijpen, daar je gaat verhuizen
dukkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Weer een lekker druk dagje! Heerlijk aan de gang!
ik ook niet, ik mag niet eensquote:
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleurenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie![]()
[..]
ik ook niet, ik mag niet eens
Ben je nog geen achttien of ben je een illegaal?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Mijn treintje was gisteren aan de deur. Alleen was er niemand thuis, dus ze komen volgens het briefje vanmiddag. En dan ben ik er weer nietEcht, waarom komen ze pakjes brengen op momenten dat een normaal mens werkt?
Bij iemand anders had ie het nog bonter gemaakt: briefje in de bus met "we hebben het bij huisnummer _____ afgegeven". Maar dan geen huisnummer vermeldenDus gisteren kwamen twee kinderen vragen of het pakje bij ons was afgegeven
En zo de hele wijk door
dit dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon op je werk bezorgen slimbo
vandaag komt mijn internet pakket (modem enzo)quote:
Moet je een post eronder lezenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleuren
wij hebben geen gemeenteraadsverkiezingen door een herindeling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleuren
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrijquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nog geen achttien of ben je een illegaal?
maar daar kunnen ze het wel aannemenquote:
marcquote:
ik ook nietquote:
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wij hebben geen gemeenteraadsverkiezingen door een herindeling.
[..]
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrij
dan wordt het morgen afhalen bij TNTquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je een post eronder lezenIk zit deze week ook amper op mijn werk :")
Volgens mij ben ik dan net zo ver van huisquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daar kunnen ze het wel aannemen![]()
[..]
ze hadden hem goed afgeplaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
Wok(ik hoop dat je ziet dat ik naar je zwaaai)
hoe is het nou met je oog?
hey lieverdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
Damn, vandaag stemmen, niet vergeten
ladaquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hadden hem goed afgeplakt
[ afbeelding ]
maar het is eraf en hij doet het weer.
wel dik en blauw en ik moet steeds troep uit mijn ooghoek halen.
maar ik ben zonder iets te raken op mijn werk gekomen
die mazzel zal je wel niet hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan net zo ver van huisDan liever ophalen op het postkantoor
En er is gewoon een kans dat mijn vrouw vanmiddag thuis is.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze hadden hem goed afgeplakt
[ afbeelding ]
maar het is eraf en hij doet het weer.
wel dik en blauw en ik moet steeds troep uit mijn ooghoek halen.
maar ik ben zonder iets te raken op mijn werk gekomen
Daarom de TT.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
LIEVquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
Erwin kersje!quote:
Wokjequote:
Lieffie!quote:
vandaag mocht het weer van haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mocht je wel rijden dan van de arts? Anders ben je onverzekerd he?
Maar fijn dat alles goed gegaan is!Hebben ze de hele tumor kunnen verwijderen?
Marijke lieverdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!
Ah, je bent dus kaal en die foto is gesoepquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag mocht het weer van haar.
en ze hebben alles inclusief kapsel eruit gekregen.
Mooi! En nu snel herstellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaag mocht het weer van haar.
en ze hebben alles inclusief kapsel eruit gekregen.
GF liefje!quote:
quote:
friemelquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent dus kaal en die foto is gesoep.
Niet huilen...quote:
Dat dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Scheen vandaag een paar uurtjes een waterig zonnetje op de zijkant van de boot, komen er plotseling blazen op de lak![]()
Moet ik die hele zijkant opnieuw blankschuren, plamuren en schilderen
skatjuhquote:
bummer van je boot, mogguhquote:
Nog erger, ik wacht op een trein die niet meer gemaakt wordtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:10 schreef friemelaar het volgende:
Eigenlijk een gemmiddeld publiek hier op de KSC![]()
GF heeft last van een traag internet (modem)
en pheno wacht op z'n trein die te laat is ...
Doorsnee van Nederland zou ik zo zeggen
ik zit in belgiequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:10 schreef friemelaar het volgende:
Eigenlijk een gemiddeld publiek hier op de KSC![]()
GF heeft last van een traag internet (modem)
en pheno wacht op z'n trein die te laat is ...
Doorsnee van Nederland zou ik zo zeggen
quote:
* GF geeft LL en bak koffiequote:[..]
bummer van je boot, mogguh
Mogguh rest
pfff, koffie aubwerk tot over mn oren
Bezorgt TNT nu al hele treinen?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog erger, ik wacht op een trein die niet meer gemaakt wordt
Als ze dit verneukt hebben gaat er een vliegtuig met TnT in het TNT gebouw.
En ik wacht op een Japanse trein. Dat komt eigenlijk nooit voorquote:
je trein is kapotquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
't is in elk geval wel een Levensecht model, inclusief de vertragingquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, vier stellen, wel op schaal 1:160.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bezorgt TNT nu al hele treinen?!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't is in elk geval wel een Levensecht model, inclusief de vertraging
halve treinen heb je zo weinig aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Bezorgt TNT nu al hele treinen?!![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik wacht op een Japanse trein. Dat komt eigenlijk nooit voorDie kunnen het wel
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik bekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je bent dus kaal en die foto is gesoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij hebt duidelijk geen ervaring met JR. Japanners wordne al zenuwachtig als de trein 10 sec te laat isquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bekenIk wist wel dat ik je ergens van kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Na dat ongeluk in belgie toch ook van de belgische treindienst?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop het![]()
ik heb weinig vertrouwen in de belgische post
Llquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:18 schreef Ladylike het volgende:
Thanx voor de koffie
* eet merci die gratis bij de bestelling was
Klopt daarom telt de NS ook de keren dat de trein op tijd is, kunnen ze met een TINYINT. af.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen ervaring met JR. Japanners wordne al zenuwachtig als de trein 10 sec te laat isDe Shinkansendienst meet hun vertraging in seconden
Dat zie ik de NS niet doen, dat past niet in een integer
je bent ermee getrouwdquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik je ergens van kende
quote:
Ik zie hem alleen maar in bed, in het donkerquote:
Hubbyquote:
Ik ben twee jaar geleden met de NS weggeweest. Ten eerste schrok ik van de prijs (retourtje Nijmegen-Utrecht). Heenweg ging aardig, met een overstap. Dat is altijd al link. Maar de terugweg al een uur vertragingquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt daarom telt de NS ook de keren dat de trein op tijd is, kunnen ze met een TINYINT. af.
TNT is heilig in verhouding met de belgische postquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na dat ongeluk in belgie toch ook van de belgische treindienst?
Nou ja, ik heb hier ook weinig vertrouwen in de TNT, die kunnen gewoonweg geen goede service verlenen. Niet snel, niet stipt, komen afspraken niet na en klachten wordne slecht behandeld.
hij is ook wel erg lelijk in het daglichtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar in bed, in het donker
quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden met de NS weggeweest. Ten eerste schrok ik van de prijs (retourtje Nijmegen-Utrecht). Heenweg ging aardig, met een overstap. Dat is altijd al link. Maar de terugweg al een uur vertragingZe helpen ook niet me eom hun imago bij mij op te schroeven
Ik zie hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is ook wel lelijk in het daglicht![]()
mijn ideequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga echt nooit met het OV
3 fucking euro voor een ritje van 10 minuten (bus)dan loop ik wel
en de trein is te belachelijk duur. Punt.
als je met een gezin weg wilt, kun je beter de auto nemen, je bent goedkoper uit en je hoeft iig al niet met de spullen te slepen die je bij je hebt.
Nee maar daar kan ik v.wb. de TNT ook een boekje open doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
TNT is heilig in verhouding met de belgische post![]()
je krijgt hier wel een kennisgeving in je bus maar van wie of waarvan het vandaan komt vullen ze maar niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |