gf jij bent vroegquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duckie
[..]
up to date blijven he
Waarom zou ik mijn vinger opeens rechtsvoven in een hoek moeten plempen om even een stukje tekst te selecteren? Shift+ Home, CTRL-C. Onhandig op dit ding.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Het is maar net wat je gewend bent natuurlijk.![]()
Ik moet niks van Apple hebben, voor geen goud...
kloptquote:
wat heb je besteld dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
ben aan het wachten op de postbode
Ik wel. In jouw geval kan ik het nog begrijpen, daar je gaat verhuizenquote:
Laat gewoon op je werk bezorgen slimboquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Mijn treintje was gisteren aan de deur. Alleen was er niemand thuis, dus ze komen volgens het briefje vanmiddag. En dan ben ik er weer nietEcht, waarom komen ze pakjes brengen op momenten dat een normaal mens werkt?
Daar ben ik ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon op je werk bezorgen slimbo
Inderdaad. Plus dat ik niet NOG een keer Veenendaal - Utrecht v.v. ga (laten) rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel. In jouw geval kan ik het nog begrijpen, daar je gaat verhuizen
dukkiequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen!
Weer een lekker druk dagje! Heerlijk aan de gang!
ik ook niet, ik mag niet eensquote:
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleurenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie![]()
[..]
ik ook niet, ik mag niet eens
Ben je nog geen achttien of ben je een illegaal?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ook. Mijn treintje was gisteren aan de deur. Alleen was er niemand thuis, dus ze komen volgens het briefje vanmiddag. En dan ben ik er weer nietEcht, waarom komen ze pakjes brengen op momenten dat een normaal mens werkt?
Bij iemand anders had ie het nog bonter gemaakt: briefje in de bus met "we hebben het bij huisnummer _____ afgegeven". Maar dan geen huisnummer vermeldenDus gisteren kwamen twee kinderen vragen of het pakje bij ons was afgegeven
En zo de hele wijk door
dit dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gewoon op je werk bezorgen slimbo
vandaag komt mijn internet pakket (modem enzo)quote:
Moet je een post eronder lezenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleuren
wij hebben geen gemeenteraadsverkiezingen door een herindeling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kan ook iemand machtigen. Of kun je nu niet goed het rondje binnen de lijntjes inkleuren
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrijquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je nog geen achttien of ben je een illegaal?
maar daar kunnen ze het wel aannemenquote:
marcquote:
ik ook nietquote:
whehehequote:Op woensdag 3 maart 2010 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wij hebben geen gemeenteraadsverkiezingen door een herindeling.
[..]
ik ben 14 en bruin en heb de eerste 2 uur vrij
dan wordt het morgen afhalen bij TNTquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je een post eronder lezenIk zit deze week ook amper op mijn werk :")
Volgens mij ben ik dan net zo ver van huisquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daar kunnen ze het wel aannemen![]()
[..]
ze hadden hem goed afgeplaktquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
Wok(ik hoop dat je ziet dat ik naar je zwaaai)
hoe is het nou met je oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |