whehehe vond et wel grappig toen die me dat verteldequote:
ik moet morgen naar duitsland met de dirquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga met jouw echt niet naar het buitenland
gewoon teruggooien toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa al die steengooiende mensen daar
levensgevaarlijk
zolang ik het niet zelf ben lijkt het me ook wel leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vond et wel grappig toen die me dat vertelde
vaseline meenemenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet morgen naar duitsland met de dir
Dus jamaica gaat niet door?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik ga met jouw echt niet naar het buitenland
als je daarna opslag wil niet neequote:
preciesquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang ik het niet zelf ben lijkt het me ook wel leuk
rubber handschoentjes niet vergeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vaseline meenemen
gewoon bukken en meewerken![]()
dat bedoel ik en dan nemen ze ook nog je geld en pasjes meequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
drie uur de stad in is veel te lang inderdaad.
prostaat onderzoekquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rubber handschoentjes niet vergeten.
Je hebt gewoon drie uur liggen maffen natuurlijk, en toen ze terugkwam stribbelde je nog wat tegen om het echt te laten lijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
precies
een ex van me wou me ook es op die manier straffen
heb me kostelijk vermaakt
wilma gaat ook meequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rubber handschoentjes niet vergeten.
funest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik en dan nemen ze ook nog je geld en pasjes mee
whehehee preciesquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je hebt gewoon drie uur liggen maffen natuurlijk, en toen ze terugkwam stribbelde je nog wat tegen om het echt te laten lijken.
dat duurt wel erg lang danquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest toch eens naar de bank om te vragen hoe het met mijn credit-card staat. Maand geleden aangevraagd, 3 weken geleden zou ie gedrukt worden en naar mijn huisadres gestuurd worden. Tot op heden niets ontvangen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik had al een vermoeden toen ik het stukje op NU.nl las dat het niet om oorspronkelijke Nederlanders ging.
http://www.geenstijl.nl/m(...)llen_televaag_v.html
en ze zijn niet eens opgepakt!!quote:
tuurlijk niet stel je eens voor dat er tegen opgetreden wordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |