quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gewoon verkapt kijk-mij-eens-geil-zijn-in-het-slipje-van-mn-moeder topic
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Saaaaab het volgende:
Ik las het verhaal, dacht: ah, pics or it didn..
maar toen scrollde ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Trouwens TS... Waar de hell is je lul man...
Heb je die wel??
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef guapo het volgende:
Hoe kan ik nou zo stom zijn geweest?
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin bij mij slapen want we vinden elkaar wel leuk en meer dan dat![]()
Dus wij zaterdagavond samen naar bed gegaan en een beetje met elkaar aanklooien en frutten jeweet wel hoe dat gaat......![]()
Lekker ding is het trouwens maar ik ga geen foto plaatsen van haar![]()
Dus de volgende ochtend na nogmaals te hebben ochtendgegymnastiekt en daarna een verfrissende douche genomen te hebben kleeden wij ons aan. Het leek haar wel leuk om mij te zien in haar slipje. Dus ik ben de beroertste niet en trek dat ding aan. Op zich zat het wel lekker en we gingen stoeien op het bed.
Nadat we gestoeid hadden lag ik nog even bij te komen op bed en ze gooid mij mijn spijkerbroek naar mij toe.
Zonder er bij na te denken trek ik mijn broek en zonder erbij na te denken dat ik nog haar slipje aan had.![]()
Smiddags ging ik naar de voetbal want we moesten ook nog een voetbalwedstrijd spelen voor de competitie. Wat een schijtweer trouwens.![]()
Sta ik in de kleedkamer om mij om te kleden en ik trek mijn broek uit om mijn voetbalbroek aan te trekken zie ik heel snel dat ik die slip nog aan heb![]()
GVD snel dat ding aantrekken dacht ik nog......... maar ik was te laat en was al opgemerkt door de rest van de jongens![]()
![]()
Ze lachten mij allemaal uit die gasten en ze wouden mij de kleedkamer uit sleuren maar dat heb ik nog net voorkomen![]()
Ik heb maar een foto gemaakt om te laten zien hoe het eruit zag.
De klacht is dus dat je je niet moet laten afleiden door een mooie meid.
[ afbeelding ]
dat je daar überhaupt aan denkt en naar kijktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Trouwens TS... Waar de hell is je lul man...
Heb je die wel??
naar kijkt??? je ziet NIETSquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat je daar überhaupt aan denkt en naar kijkt
quote:
Done.quote:
Hier hield ik op met lezenquote:Lekker ding is het trouwens maar ik ga geen foto plaatsen van haar![]()
quote:
ik weet niet, heb jij ook zulke ballen in je slipje hangen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ik ze na 1 nacht nooit meer terug zie?
Je had mij natuurlijk liever gezien met een stijve in een damesslipje he, viespeuk!quote:
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Saaaaab het volgende:
Ik las het verhaal, dacht: ah, pics or it didn..
maar toen scrollde ik
Verre van. TS is vadsig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef -Willempie- het volgende:
abonnementje sportschool is ook geen overbodige luxe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij gerelateerd aan cyclinggirl?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef CyclingBoy het volgende:
idd.
Ik zie de foto en ik vraag me , waar is de gemiddeld 23cm FOKer lul???
Ben blij dat ik niet zo'n grote lul heb om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef CyclingBoy het volgende:
idd.
quote:
dat dacht ik ook toen ik dit zag:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef JarnoF het volgende:
Shit, dat broodje filet american was lekkerder toen ik het opat, dan dat het de uitweg koos.
23 cmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef CyclingBoy het volgende:
idd.
haha, TS houdt zijn slip aan tijdens het (jeukwoord alert: ) 'stoeien' met een (naar eigen zeggen) lekker ding. Voor de hand liggende conclusie: TS is nog stééds maagd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef guapo het volgende:
Dus ik ben de beroertste niet en trek dat ding aan. Op zich zat het wel lekker en we gingen stoeien op het bed.
Nadat we gestoeid hadden lag ik nog even bij te komen op bed en ze gooid mij mijn spijkerbroek naar mij toe.
Zonder er bij na te denken trek ik mijn broek en zonder erbij na te denken dat ik nog haar slipje aan had.![]()
Ik mag al blij zijn dat mijn teamgenoten geen foto's gemaakt hebben tijdens de onthulling in de kleedkamer anders zullen ze die wel op hyves of zo plaatsenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
haha, TS houdt zijn slip aan tijdens het (jeukwoord alert: ) 'stoeien' met een (naar eigen zeggen) lekker ding. Voor de hand liggende conclusie: TS is nog stééds maagd.
Met jouw nickname moet je natuurlijk gewoon in dit topic gepost hebbenquote:
Haha, alleen fijn voor TS dat bij hem nergens geen Bobbel te bekennen is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:50 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Met jouw nickname moet je natuurlijk gewoon in dit topic gepost hebben
PROEST!! BEDANKT KANK WEER KOFFIE HALEN VERREKTE LOCHTE JUIN!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:12 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
GODVERDOMME, SPOILER THAT SHIT DUDE.
Ik ook...in de sneeuw enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
AAarrghhh ik was die gast net vergeten.....
mn ogen wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Emiieeeeellllllquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef DeHovenier het volgende:
Kan wel zo zijn (geloof er overgiens geen hol van), maar deze baas pwnt je x3!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
Ooit had ik de bh van dit setje.
Ben nu wel gruwelijk blij dat ik hem niet meer heb.
Zat íe jou ook zo lekker? Ik had het gvd niet eens door dat ik 'm nog aan had joh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:36 schreef RenRen- het volgende:
Ooit had ik de bh van dit setje.
Ben nu wel gruwelijk blij dat ik hem niet meer heb.
Ja dat klopt... dat heb ik ook gezien... Weet niet meer in wat voor film/serie, maar ik dacht daar ook meteen aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:06 schreef yosander het volgende:
Volgens mij heb ik dit verhaal laatst in een film op tv gezien!
Foto lijkt wel recent te zijn, afgaande op de Exif =/quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:31 schreef Bragi het volgende:
Leuk verhaal om die gevonden foto verzonnen.
Maar het verhaal van de voetbal kan verzonnen zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Foto lijkt wel recent te zijn, afgaande op de Exif =/
2010:03:02 11:33:21
Ja, daar ging ik ook al vanuit..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Maar het verhaal van de voetbal kan verzonnen zijn.
Ik denk dat het werkelijke verhaal is, dat hij t slipje van z'n zusje aantrof in de wasmand, deze aangetrokken heeft, en hier een foto van gemaakt
Wat is mis met ballen scheren? Kunnen de dametjes lekker sabbelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:20 schreef boekenplank het volgende:
TS heeft geschoren ballen en is dus homo. Een man die zijn ballen scheert
NEEEEEEEEEEEEequote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef guapo het volgende:
Hoe kan ik nou zo stom zijn geweest?
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin bij mij slapen want we vinden elkaar wel leuk en meer dan dat![]()
Dus wij zaterdagavond samen naar bed gegaan en een beetje met elkaar aanklooien en frutten jeweet wel hoe dat gaat......![]()
Lekker ding is het trouwens maar ik ga geen foto plaatsen van haar![]()
Dus de volgende ochtend na nogmaals te hebben ochtendgegymnastiekt en daarna een verfrissende douche genomen te hebben kleeden wij ons aan. Het leek haar wel leuk om mij te zien in haar slipje. Dus ik ben de beroertste niet en trek dat ding aan. Op zich zat het wel lekker en we gingen stoeien op het bed.
Smiddags ging ik naar de voetbal want we moesten ook nog een voetbalwedstrijd spelen voor de competitie. Wat een schijtweer trouwens.![]()
Sta ik in de kleedkamer om mij om te kleden en ik trek mijn broek uit om mijn voetbalbroek aan te trekken zie ik heel snel dat ik die slip nog aan heb![]()
GVD snel dat ding aantrekken dacht ik nog......... maar ik was te laat en was al opgemerkt door de rest van de jongens![]()
![]()
Ze lachten mij allemaal uit die gasten en ze wouden mij de kleedkamer uit sleuren maar dat heb ik nog net voorkomen![]()
Ik heb maar een foto gemaakt om te laten zien hoe het eruit zag.
De klacht is dus dat je je niet moet laten afleiden door een mooie meid.
[ afbeelding ]
Haha daar heb ik ook nog een vette klacht over maar dat topic open ik morgen misschien nog wel, nu geen zin in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Wat is mis met ballen scheren? Kunnen de dametjes lekker sabbelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |