Hoe kan ik nou zo stom zijn geweest?
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin bij mij slapen want we vinden elkaar wel leuk en meer dan dat
Dus wij zaterdagavond samen naar bed gegaan en een beetje met elkaar aanklooien en frutten jeweet wel hoe dat gaat......
Lekker ding is het trouwens maar ik ga geen foto plaatsen van haar
Dus de volgende ochtend na nogmaals te hebben ochtendgegymnastiekt en daarna een verfrissende douche genomen te hebben kleeden wij ons aan. Het leek haar wel leuk om mij te zien in haar slipje. Dus ik ben de beroertste niet en trek dat ding aan. Op zich zat het wel lekker en we gingen stoeien op het bed.
Nadat we gestoeid hadden lag ik nog even bij te komen op bed en ze gooid mij mijn spijkerbroek naar mij toe.
Zonder er bij na te denken trek ik mijn broek en zonder erbij na te denken dat ik nog haar slipje aan had.
Smiddags ging ik naar de voetbal want we moesten ook nog een voetbalwedstrijd spelen voor de competitie. Wat een schijtweer trouwens.
Sta ik in de kleedkamer om mij om te kleden en ik trek mijn broek uit om mijn voetbalbroek aan te trekken zie ik heel snel dat ik die slip nog aan heb
GVD snel dat ding aantrekken dacht ik nog......... maar ik was te laat en was al opgemerkt door de rest van de jongens
Ze lachten mij allemaal uit die gasten en ze wouden mij de kleedkamer uit sleuren maar dat heb ik nog net voorkomen
Ik heb maar een foto gemaakt om te laten zien hoe het eruit zag.
De klacht is dus dat je je niet moet laten afleiden door een mooie meid.