quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gewoon verkapt kijk-mij-eens-geil-zijn-in-het-slipje-van-mn-moeder topic
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Saaaaab het volgende:
Ik las het verhaal, dacht: ah, pics or it didn..
maar toen scrollde ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Trouwens TS... Waar de hell is je lul man...
Heb je die wel??
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef guapo het volgende:
Hoe kan ik nou zo stom zijn geweest?
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin bij mij slapen want we vinden elkaar wel leuk en meer dan dat![]()
Dus wij zaterdagavond samen naar bed gegaan en een beetje met elkaar aanklooien en frutten jeweet wel hoe dat gaat......![]()
Lekker ding is het trouwens maar ik ga geen foto plaatsen van haar![]()
Dus de volgende ochtend na nogmaals te hebben ochtendgegymnastiekt en daarna een verfrissende douche genomen te hebben kleeden wij ons aan. Het leek haar wel leuk om mij te zien in haar slipje. Dus ik ben de beroertste niet en trek dat ding aan. Op zich zat het wel lekker en we gingen stoeien op het bed.
Nadat we gestoeid hadden lag ik nog even bij te komen op bed en ze gooid mij mijn spijkerbroek naar mij toe.
Zonder er bij na te denken trek ik mijn broek en zonder erbij na te denken dat ik nog haar slipje aan had.![]()
Smiddags ging ik naar de voetbal want we moesten ook nog een voetbalwedstrijd spelen voor de competitie. Wat een schijtweer trouwens.![]()
Sta ik in de kleedkamer om mij om te kleden en ik trek mijn broek uit om mijn voetbalbroek aan te trekken zie ik heel snel dat ik die slip nog aan heb![]()
GVD snel dat ding aantrekken dacht ik nog......... maar ik was te laat en was al opgemerkt door de rest van de jongens![]()
![]()
Ze lachten mij allemaal uit die gasten en ze wouden mij de kleedkamer uit sleuren maar dat heb ik nog net voorkomen![]()
Ik heb maar een foto gemaakt om te laten zien hoe het eruit zag.
De klacht is dus dat je je niet moet laten afleiden door een mooie meid.
[ afbeelding ]
dat je daar überhaupt aan denkt en naar kijktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Trouwens TS... Waar de hell is je lul man...
Heb je die wel??
naar kijkt??? je ziet NIETSquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dat je daar überhaupt aan denkt en naar kijkt
quote:
Done.quote:
Hier hield ik op met lezenquote:Lekker ding is het trouwens maar ik ga geen foto plaatsen van haar![]()
quote:
ik weet niet, heb jij ook zulke ballen in je slipje hangen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ik ze na 1 nacht nooit meer terug zie?
Je had mij natuurlijk liever gezien met een stijve in een damesslipje he, viespeuk!quote:
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:14 schreef Saaaaab het volgende:
Ik las het verhaal, dacht: ah, pics or it didn..
maar toen scrollde ik
Verre van. TS is vadsig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:57 schreef -Willempie- het volgende:
abonnementje sportschool is ook geen overbodige luxe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij gerelateerd aan cyclinggirl?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef CyclingBoy het volgende:
idd.
Ik zie de foto en ik vraag me , waar is de gemiddeld 23cm FOKer lul???
Ben blij dat ik niet zo'n grote lul heb om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef CyclingBoy het volgende:
idd.
quote:
dat dacht ik ook toen ik dit zag:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef JarnoF het volgende:
Shit, dat broodje filet american was lekkerder toen ik het opat, dan dat het de uitweg koos.
23 cmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef CyclingBoy het volgende:
idd.
haha, TS houdt zijn slip aan tijdens het (jeukwoord alert: ) 'stoeien' met een (naar eigen zeggen) lekker ding. Voor de hand liggende conclusie: TS is nog stééds maagd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:11 schreef guapo het volgende:
Dus ik ben de beroertste niet en trek dat ding aan. Op zich zat het wel lekker en we gingen stoeien op het bed.
Nadat we gestoeid hadden lag ik nog even bij te komen op bed en ze gooid mij mijn spijkerbroek naar mij toe.
Zonder er bij na te denken trek ik mijn broek en zonder erbij na te denken dat ik nog haar slipje aan had.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |