En dat verbaast me dan weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
Ook komen er bedreigingen binnen per e-mail en dat gaat te ver.
Peter dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Marrije het volgende:
Het ging ook nog even over de 'eigen mensen' die dan op de chat sv gingen afzeiken. Dat was het toppunt ofzo.
lekker belangrijk
Mooi dat je dat ziet. We moeten elkaar maar inseinenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
En er is weer stream, alles mogen we zien maar het kantoor niet.
Zonder een spoortje humor gebracht, ben ik bang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Disana het volgende:
Belangrijke mededeling uit de chat: Stuiter is op het moment niet helemaal zinderlijk en is aan de Tena Lady.
Bloedserieus. Ik heb niet eens vermeld dat het mis ging toen ze naar de auto rende.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder een spoortje humor gebracht, ben ik bang?
En het gaat over bodembekkenspieren, Tena Lady en kathetersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Jian het volgende:
De chat is op haar "hoogtepunt" en wordt momenteel bevolkt door wel 10 chatters, hou vol
Och, alleen het lezen van sommigen geeft me al een geweldig superioriteitsgevoel, waarbij "We are the Champions" als vanzelf door mijn hoofd begint te schallen ... En ik verbeeld me toch over het algemeen niks ..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
TMI, TMI.
Soms ben ik benieuwd welk beeld je krijgt als je een webcam zet op alle chatters daar. Volgens mij word ik daar eerst heel treurig en vervolgens heel blij met mezelf van.
Ik had ook het gevoel dat hij er van alles aan het bijslepen was, om zijn gevoel van mislukking maar aan van alles te kunnen ophangen, behalve aan zijn eigen falen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het gaat over bodembekkenspieren, Tena Lady en kathetersSnel weggeklikt, dus.
Opmerkelijk dat Johan de chat "sluit" voor iets wat ik in de COS gezegd heb en wat hij ook nog eens uit zijn verband rukt. Maar enfin: dan geeft-ie z'n laatste geld toch uit aan nog minder kijkers?
Dat kan niet, daar moet je voor chattenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
En vanmiddag natuurlijk wel aan de chatters vragen of het geluid van het OP goed is.
Ja dat komt omdat ik geopereerd ben aan blaaskanker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Disana het volgende:
Belangrijke mededeling uit de chat: Stuiter is op het moment niet helemaal zinderlijk en is aan de Tena Lady.
Oh, mocht je daarom de dag erna alweer weg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik geopereerd ben aan blaaskanker!
Kruiwagen AKA Stuiter
Je mag alleen zeggen dat het geluid goed is ook al is het dat niet. Dat wordt lekker makkelijk voor Alsido als meneertje ook eindelijk weer eens ten paleize komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar moet je voor chatten
Ik ben daar open over en ja de operatie was een nachtmerrie!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, mocht je daarom de dag erna alweer weg?
Veel van wat jij post zou ik trouwens nooit met vreemden delen op een chat.
Nein, und ungehorsamheit wird sofort bestraft !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar mogen Marian, Annemarie, Japieooo, Leo, Christian, Twiki, Jasperr, Miesmies, Bunkerbaas, Bob, Peter, Liesbeth, Jolanda, Hidde en wie ik nog vergeten ben, nu ook niet meer chatten?
O jeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik geopereerd ben aan blaaskanker!
Kruiwagen AKA Stuiter
Wie vraagt je zo open over je privéleven te zijn? Je ziet toch zelf wat ervan komt? Ik vond dat zinderlijk leuk genoeg om hier te postenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ik ben daar open over en ja de operatie was een nachtmerrie!!!
Dan zouden ze binnen een dag geen vrijwilligers meer hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nein, und ungehorsamheit wird sofort bestraft !
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie vraagt je zo open over je privéleven te zijn? Je ziet toch zelf wat ervan komt? Ik vond dat zinderlijk leuk genoeg om hier te posten
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zouden ze binnen een dag geen vrijwilligers meer hebben
Beterschap!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goed
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.
Johan doet wat ie wil, dat weet je.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten, moet niet gekker worden.
Kreeg trouwens het idee dat Leo het niet helemaal eens is met deze situ. Op de opmerking van een chatter dat zo mensen weglopen antwoordde leo 'krijg ze dan maar weer terug' .
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan doet wat ie wil, dat weet je.
Ik vind Leo een aardige vent, maar hij heeft wel een dubbele agenda volgens mij.![]()
gretha20: een mens moet wel een stukje pryvisie
Johan heeft gewoon de macht niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.
Het zou toch ook te gek zijn als dat wel zo was?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft gewoon de macht niet.
Ik heb vannacht op Youtube de eerste video-clip ooit gevonden. Zien?
La maar zien !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft gewoon de macht niet.
Ik heb vannacht op Youtube de eerste video-clip ooit gevonden. Zien?
Maar jij kan je wel vinden in het nieuwe SV beleid waarin over alles, behalve de gang van zaken bij SV, mag worden gesproken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef kruiwagen het volgende:
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goed
Het doet mij denken aan de eerste ontploffing van Johan toen Mera er nog bij was. Iedereen moest hard aan het werk en 5 minuten later stond René appelflappen te bakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou toch ook te gek zijn als dat wel zo was?
Uit 1929. Bessie Smith, de vrouw die klonk als een trompet en die het nog gewend was om onversterkt met een orkest mee te zingen.quote:Jaaaaaaaaaaaa.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij kan je wel vinden in het nieuwe SV beleid waarin over alles, behalve de gang van zaken bij SV, mag worden gesproken?
Geweldig, thnx. Dat dansen ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit 1929. Bessie Smith, de vrouw die klonk als een trompet en die het nog gewend was om onversterkt met een orkest mee te zingen.
En als je dit mooie muziek vindt, zoek dan ook even Yellowdog Blues van haar.
Ja, das pooiers eigen hè? Arme Bessie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ook gezien dat de mooie meneer het geld van Bessie uit haar kous grist?
Duitse schlagers. Nog even en we zijn daar waar ze willen, back in the NSDAP.quote:
Het woord Sieg schiet me plots te binnen.quote:
Ja en de hints begrijpt hij niet hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duitse schlagers. Nog even en we zijn daar waar ze willen, back in the NSDAP.
Sterker! Je moet dit al geweldig vinden, volgens SV en volgens sommige chatters. Anders zeur je of zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:33 schreef mootie het volgende:
Moeten we vanaaf alle z-artiesten ook geweldig vinden?
Ze staan er toch maar mooi. (clap)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:33 schreef mootie het volgende:
Moeten we vanaaf alle z-artiesten ook geweldig vinden?
Billie's carrière begon net wat later dan die van Bessie. Billie heeft alles van Bessie geleerd maar is altijd jaloers op haar stem gebleven. Billie was een trompet met een demper er in, Bessie was een trompet op volle sterkte.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, das pooiers eigen hè? Arme Bessie.![]()
Ze doet me ook wel wat aan Billie Holiday denken.
Gisteravond laat zat Suzzy met opzet allemaal schlagers aan te vragen bij Hansie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:41 schreef mootie het volgende:
Het is lekker druk in SV, maar we kunnen fluiten naar de audio. We zitten opgescheept met Hansies vreemde muzieksmaak.
Nu zitten we weer in een duitse trojkaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gisteravond laat zat Suzzy met opzet allemaal schlagers aan te vragen bij Hansie.
Ze stoppen pas als ze de laatste kijker weggejaagd hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu zitten we weer in een duitse trojka
Ik begreep dat mensen muziek mochten aanvragen. En da's best verdacht, want er zijn maar 19 viewers onder wie veel van hier. Wil de schuldige zich dus even melden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:41 schreef mootie het volgende:
Het is lekker druk in SV, maar we kunnen fluiten naar de audio. We zitten opgescheept met Hansies vreemde muzieksmaak.
Zero tolerance en straks zero chatters.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze stoppen pas als ze de laatste kijker weggejaagd hebben.
Tuurlijk wel. Wie betaalt bepaalt. Oh wacht even...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten,
En dat is al heel snel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze stoppen pas als ze de laatste kijker weggejaagd hebben.
Je begrijpt toch wel dat Hansie gewoon aan het pesten is hè? Goeie move van hem. Ze houden geen kijker/luisteraar of chatter meer over op deze manier.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
Ik begreep dat mensen muziek mochten aanvragen. En da's best verdacht, want er zijn maar 19 viewers onder wie veel van hier. Wil de schuldige zich dus even melden!
Godwin's Law. Voor de tweede keer vandaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duitse schlagers. Nog even en we zijn daar waar ze willen, back in the NSDAP.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat mensen muziek mochten aanvragen. En da's best verdacht, want er zijn maar 19 viewers onder wie veel van hier. Wil de schuldige zich dus even melden!
Ik wíst het! Ga je schamen.quote:
Bedankt , ik kan nu even geen stream bekijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Disana het volgende:
Ik wíst het! Ga je schamen.
Tuinfluiter, het lijkt er niet op dat er een OP komt, want we zien geen enkele voorbereiding. Toch werd gisteren gezegd dat het wel door zou gaan, maar dan met slechts 2 gasten en neef Harrie.
Hansie is aartslui, het zou me niks verbazen. Wie vraagt deze shit nou aan? Pb maakt volgens mij gewoon een geintje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef Disana het volgende:
Beequeen, wie zegt ons dat ze niet toch stiekem zulke shit zitten aan te vragen? Hansie heeft geen belang bij een lege chat hoor want dan is hij straks zijn baantje kwijt.
Ik las 'Hansie is een aartslul', zou dat aan mijn mening over Hansie liggen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hansie is aartslui, het zou me niks verbazen. Wie vraagt deze shit nou aan? Pb maakt volgens mij gewoon een geintje.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
Ik las 'Hansie is een aartslul', zou dat aan mijn mening over Hansie liggen?
Even ingeprikt en hoorde Wat heb je gedaan Daan. Nou Daan heeft helemaal niets gedaan dus hij zou ook wel Liesbeth kunnen heten.
Hee, daar is Peter.
quote:Programma
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf te laten zien via een kort interview vooraf.
Guilliano Heuvel
Guilliano is een hiphopper onder de artiesten naam G.Supreme. Hij deed mee met Hollands Got Talent hij stond al op vele grote podia, hij stond bijvoorbeeld in 5 mei 2007 in het Oosterpark. We gaan ons dus laten verrassen …….
Pierre
Pierre is op 19 januari geboren in Kerkrade. Komt uit een hele muzikale familie, vandaar dus ook zijn passie voor zingen. Hij deed mee aan vele talentenjachten waar hij ook vaak een prijs in de wacht wist te slepen. Nu na jaren podium ervaring is het zover, het producersduo John van Katwijk en Melchior Rietveldt hebben het voor Pierre mogelijk gemaakt dat hij zijn eigen nummers kan zingen en presenteren aan het publiek.
Rockin Harrie
Harrie Vlemmix is een ...ELVIS ... Sound-A-Like ... not ... Look-A-Like !!
Uit een ruime Gouwe-Ouwe / Rock&Roll keuze brengt hij liedjes die je haast nooit meer live gezongen hoort .
Dyllan Michaels
Dyllan is de zoon van Jaques Mees en komt wat nummers uit zijn eigen repertoire zingen
godverdomme... zit op twitter al een paar uur op een goede Godwin te wachten worden ze hier gewoon gestrooid!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Godwin's Law. Voor de tweede keer vandaag.
Bij Hansie op de chat zou je dat niet overleven.
Jawel hoor. Ik heb het al over Fahnen gehad en over iets über alles ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Godwin's Law. Voor de tweede keer vandaag.
Bij Hansie op de chat zou je dat niet overleven.
We hebben geen andere keuzequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:18 schreef Disana het volgende:
Johan moet niet raar opkijken als de chatters of wij hier zelf verhalen gaan verzinnen.
Die hintjes waren net iets te subtiel voor hem. Ik dacht dat je met een rondgang door de geluidsbarrière zou vliegen, maar dat viel reuze mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik heb het al over Fahnen gehad en over iets über alles ...
En dan klaag ik soms over mijn leven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
Ha ha wat gaan jullie eten, Ha ha wij boerenkool. Ha ha lekker hoor, Ha ha toppie, heerlijk spinazie met een balletje gehakt hier, ha ha bloemkool met een sausje , ha ha effe thee pakken, zo terug ha ha , straks piepers schillen ha ha ........
Vlemmix Chat het is een anvontuur
Gelukkig ben ik bedeeld met een enorme fantasiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik doe het niet graag, maar ja, wat moet dat moet
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan klaag ik soms over mijn leven.
Ik beslis tussen half zeven en half acht wel wat ik eet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik beslis nu dat ik vanavond bij Scrutinizer eet. Met een mooi muziekje op de achtergrond. Niet met dank aan Hansie.
Mag ik ook aanschuiven?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.
Mooi! Deze kende ik nog niet. Erykahquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
Erykah. Ben toevallig weer een beetje in de ban van haar debuutalbum.
En dit blijft een prachtige collaboration:
Ze duiken zomaar op waar je ze niet verwacht. Doe anders ff een Agnes Kantje...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme... zit op twitter al een paar uur op een goede Godwin te wachten worden ze hier gewoon gestrooid!
Met salade met rooie pepers (incl zaadjes)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor mij is het weer tijd voor Thai Beef! Op dinsdag is de vaste kok er niet en maakt de bazin het zelf. Zij kan beter koken dan haar chef.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach man, ga toch weg met je 30 centimeter.
[ afbeelding ]
Die van mij is minstens ZO groot!
[ afbeelding ]
Denk erom, anders haal ik 'm tevoorschijn!
[ afbeelding ]
The angel of Harlemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de mensen die denken dat Billie Holiday dood is.
The Roots doen alles anders dan anders. Hiphop met instrumenten, engagement en soul.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi! Deze kende ik nog niet. Erykah![]()
Gewaagd om buitenopnames voor een clip te maken met zo'n lage stand van de zon.
Contrabassen zijn altijd welkom. Wie is je vaders favoriet, Mingus?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik ook aanschuiven?
Neem ik wel mijn pa en zijn contrabas mee.![]()
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Roots doen alles anders dan anders. Hiphop met instrumenten, engagement en soul.
Klinkt erg goed, doet me ergens denken aan MC Solaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.
MC Solaar! Franstalige hiphop roeleert zwaar de pan uit. SoonE=MC2, een secondant van Solaar, is mijn favoriet maar dat is in Nederland gewoon niet te verkrijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt erg goed, doet me ergens denken aan MC Solaar.
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort cross-overs, daar hou ik wel van. Net zoals de Orishas met hun mengeling van Cubaanse Salsa en Hiphop.
Je mag nooit meer raden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
De beste die ik ooit gezien heb was een blankeNils Henning Orsted Pedersen.
Ik vind dit toch meer reggae/hiphop. Wel lekker, daar niet van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:
Ozomatli is ook nog een leuke band in dat genrequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Orishas vind ik fantastisch, lekker pittig ook. Dit swingt toch de pan uit:
Een hele verbeteringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie helemaal geen mods meer op de chat. Zouden ze in staking zijn?
Het is een dolle bende. Volgens mij heeft Liesbeth nu een thermoskannetje warm water op haar bureau. Ik heb haar vandaag en gister nog niet naar de bar zien lopen om thee te zetten.quote:
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie helemaal geen mods meer op de chat. Zouden ze in staking zijn?
Het gekke is, ik zie toch een aantal gebanden vrolijk over de chat huppelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis de chat wel gek genoeg. Geen schermpje meer om onzin in te tikken, bijv. dat ik nu Wespen op de appeltaart draai
Op mijn stream staat momenteel "vraag verzoekjes aan bij moderator hans"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.
Bij mij nog steeds zero tolerance. Beide mededelingen lijken er op te duiden dat Hansie nog steeds moderator is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Op mijn stream staat momenteel "vraag verzoekjes aan bij moderator hans"
Vlak Ray Brown en Red Mitchell ook niet uit!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Contrabassen zijn altijd welkom. Wie is je vaders favoriet, Mingus?
De beste die ik ooit gezien heb was een blankeNils Henning Orsted Pedersen.
Hmm raar, wie zijn dat dan? Probeer een lijstje te maken van personen die nu een ban hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik zie nu mensen die gister een ban kregen en nu weer rondwiebelen daar.
Ray Brown heb ik ook nog live gezien. Tegenwoordig schijnt Christian McBride de vaandeldrager van de contrabas te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vlak Ray Brown en Red Mitchell ook niet uit!
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
De soundcheck met Harrie is begonnen. Links verkeerd, hè?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.
Oscar Peterson..Eén van de grootste jazzpianisten. Letterlijk en figuurlijk..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag nooit meer raden.![]()
Pa is ook een enorme fan van Oscar Peterson en Ella Fitzgerald. Ik heb het niet van een vreemde hoor.![]()
Die moderators zitten ook continu te PM'en. Dan kun je de chat helemaal niet bijhouden. Als ze dan weer klaar zijn met hun privé-gesprekken is de eerste de beste die ze iets te kritisch zien posten, de klos.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.
Hans hanteert ook rare regeltjes. Maar dat Johan luistert naar Sly voorspelt niet veel goeds voor de chat.quote:
Volgens Evilwon ben ik onschendbaar. Noem me maar ZDNGMW.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.
Duhcon of Piemeltje als nieuwe mod?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Hans hanteert ook rare regeltjes. Maar dat Johan luistert naar Sly voorspelt niet veel goeds voor de chat.
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?quote:
Boelmootig wil terug op de chat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Jian het volgende:
Shit, ik wil Hansie terug, me eerst bannen en dan de benen nemen, ik wil m terug
Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?
En reken maar dat het klopt, onze Sly zit al dieper in SV dan wij vermoedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik wil niet weten waar die onderarm van hem gezeten heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaan
True. Dictatoriaal beleid..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.
Vanaaf op de radio, dan krijgen de mods er ook van langsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Dj Plofkop zou vandaag een gesprek hebben met Johan.
Plofkop is ook zo subtiel hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien heeft dit iets te maken met het mysterie van de verdwenen moderators.
Die schijnheilige varkenskop houdt zich van de domme, maar hij valt continu mensen lastig via pm.
[ afbeelding ]
Eigenlijk had het Boelmootmaanig moeten zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
4:20 Boelmootig: Boelmootig is back , WHAAAAAHAAAAAHAAAAA !
Zodra ze hulp nodig hebben om het geluid te testen zijn we ineens wel goed genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian op de chat, Leo op de chat.... Hoe dan?
Tis echt Slaai himzelf heyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien heeft dit iets te maken met het mysterie van de verdwenen moderators.
Die schijnheilige varkenskop houdt zich van de domme, maar hij valt continu mensen lastig via pm.
[ afbeelding ]
Lag Johan zeker verkeerd omquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens vertelde Harrie gister op de stream ook nog dat Johan een haaroperatie gehad heeft waarbij zijn haar verder naar voren op zijn hoofd is verplaatst. Interessant? Nee, dat niet maar toch.
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
Ja ja ik snapte de Koekjesvrede van Scrut al
Ik durf ook nauwelijks iets Engels te typen met Copycat in de buurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja ik snapte de Koekjesvrede van Scrut al
Niet op je werk maar thuis toch wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?
Zeer waarschijnlijk als wallpaper op je bureaubladquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?
Jaquote:
Och, ik heb zoveel peace getikt met Harry op de stream, dat het nu gewoon automatisch uit m'n vingers vloeitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf ook nauwelijks iets Engels te typen met Copycat in de buurt
Thuis is, waar je Harry Loco vindt (8)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrea is dominantrix ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Teeheeee, BQ wordt op haar vingers getikt omdat ze niet groette.
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel peace getikt met Harry op de stream, dat het nu gewoon automatisch uit m'n vingers vloeit
Oh die Andrea, daar heb ik volgens mij ook wel eens een aanvaring mee gehad. Die is van de 'we (clap)pen om alles en vinden alles prachtig'-school, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Teeheeee, BQ wordt op haar vingers getikt omdat ze niet groette.
Heerlijk hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.
Waarom zingt Mies? Laat dat kind lekker schakelen.quote:I beg your pardon miss.
Je hebt zelf een bek met paardenmest!
Ik moet daar dan toch nog zeker een paar keer later op die dag om lachen. Die scène is zo echt, die kan zo in Jiskefet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk hè![]()
I fock paerden
Pardon ?
Paerden ja
Ja, zo komt alles weer goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:51 schreef Laysa het volgende:
Oooow...vallen we weer in de genade....zijn we weer wat liever...dr is geluid
Hij straalt een soort gelukzalige vrolijkheid uit die ik meer dan eens, al dan niet per abuis, aanzie voor domheid.quote:
Jiskefet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet daar dan toch nog zeker een paar keer later op die dag om lachen. Die scène is zo echt, die kan zo in Jiskefet.
* grijns....Joh!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij straalt een soort gelukzalige vrolijkheid uit die ik meer dan eens, al dan niet per abuis, aanzie voor domheid.
Sanveertig heeft geen idee wat ze vanavond eetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blijf lekker updatenChat is nog steeds niet bereikbaar hier (Stream is goed, beeld en geluid)
Laten we het daar inderdaad maar niet over gaan hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jiskefet.
Maar dat is ook weer zo Off Topic.![]()
Maar bij gebrek aan beter.......
Crisisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sanveertig heeft geen idee wat ze vanavond eet
Godver.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
Sanveertig heeft geen idee wat ze vanavond eet
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we het daar inderdaad maar niet over gaan hebben
Michiel Romeyn woont hier ook nog eens om de hoek dus hou op, schei uit ....
Doe het nou niet!? Dan beloof ik dat ik in het vervolg minder rare muziekjes ga posten.quote:
quote:"Internetstoring meerdere regio's
Begintijd: 14:50
Storing: U kunt mogelijk niet internetten, e-mailen en/of pinnen door een storing in het netwerk.
Oorzaak: Storing in het netwerk.
Locatie(s): Meerdere regio's
Verwacht eindtijdstip: Onbekend
Tip U kunt webmail ook gebruiken via een andere internetaansluiting. Zo kunt u uw e-mails toch verzenden en ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak. Op deze pagina houden wij u op de hoogte van de actuele status.
Starttijd: 2010-03-02 14:50 Eindtijd: onbekend"
ik ook welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:22 schreef Goofy16 het volgende:
heeft iemand de link van de radio van sly,ik wil het vanavond ook wel horen.
alvast bedankt
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.htmlquote:
Mag ik wat vragen Danaqui, moet je daarvoor inloggen of kan je gewoon meeluisteren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Moet je wel om 8uur doen, kan je ook nog chatten ernaast
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Moet je wel om 8uur doen, kan je ook nog chatten ernaast
gewoon meekijken en luisterenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef marijon het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen Danaqui, moet je daarvoor inloggen of kan je gewoon meeluisteren?
dat kan je alleen via MIRC zien toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Dat zijn dus de zeikerds?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Babouschka was toch de vorige hoofdmod- (Dirk) Anouk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ik sta er deze keer niet bij..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.quote:
Idd, echt van die huisslaafjes daarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.
Nou lekker over het eten praten daar en om 10 uur roepen "ik moet naar bed mannetje roept" (ofdat tie die keuken prinsesjes aldaar roept whahaha)
Btje late reaktie dan van haar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.
Nou lekker over het eten praten daar en om 10 uur roepen "ik moet naar bed mannetje roept" (ofdat tie die keuken prinsesjes aldaar roept whahaha)
Geband door Helga dit keer dus ....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ja, viel me ook op. Vandaar dat ik de naam van de mod erachter heb gezet, misschien prettig te weten van wie je de ban hebt.quote:
Ga klappen op de chat GAAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. subtiliteit was nooit je sterkste kan?
Er moeten gewoon helemaal geen vragen komen gewoon negeren en verder chatten onder elkaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
Blijkbaar niet zoveel vragen in de VMR, de gast moet erom vragen.
Kudde brave huisschapen daarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Kunnen de chatters eens terug pesten doen ze het niet.
Doe de volgende keer eens gewoon dat vraag maar raak negeren
Maan begreep iets niet en ubber hans bande hemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ff nagekeken en ja hoor. Kon ook niet anders je was met hem in discussie.
Ja heb het gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maan begreep iets niet en ubber hans bande hem
haha nee ik had een meningsverschil, er was niet iets dat ik niet begreepquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maan begreep iets niet en ubber hans bande hem
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hans is een zure ouwe vent.
Hij ziet er nog wel fris uit maar je ruikt het graf al as je naast hem staat
Het OPquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha nee ik had een meningsverschil, er was niet iets dat ik niet begreep
das waar je begint om 7 uur met koffie drinken en je gaat om 2 uur naar huisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Stucadoor is het mooiste beroep wat er is. Oh?
Ik zie toch liever iets meer uitdaging in m'n werk en vroeg opstaan is ook niet zo m'n ding. Dat doe ik nu een maandje en daar word ik ook niet echt blij vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
das waar je begint om 7 uur met koffie drinken en je gaat om 2 uur naar huis
Een oude hardrocker die het Eurovisie Songfestival ook prima vindt. Tja, daar kan ik ook niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef Jian het volgende:
Wat een stupide gedoe zeg , wie is die man in hemelsnaam en waarom moet ik hem een vraag stellen ?
Dat dacht ik dus ook. Misschien heeft iemand daar invloed op gehad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die bans permanent waren, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik nu
Misschien kan Peter wat voor je doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die bans permanent waren, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik nu
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Peter wat voor je doen?
Ik heb ook niet zo'n behoefte om in te loggen. Ik denk dat ik 'm zo maar uitzet, ik moet toch nog even de stad in, zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggen
Ohhw? je "mag" weer??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggen
Ik schat een maandje of 20, Olifanten hebben een draagtijd van zo'n 22 maanden ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n behoefte om in te loggen. Ik denk dat ik 'm zo maar uitzet, ik moet toch nog even de stad in, zo.
Hoeveel maanden zwanger zou Twiki eigenlijk zijn?
Mogen niet, maar ik stoor me niet aan bans, al jaren nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? je "mag" weer??
(clap) (clap) (clap)
Of hij heeft niet geluisterd en heeft toch aan het koortje van zijn zwemvest getrokkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schat een maandje of 20, Olifanten hebben een draagtijd van zo'n 22 maanden ...
Marrije met dubbel j, is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja Marijje, ik zag het maar het is al vaak gequote, maar heb het verbeterd.
Ik blijf klooien hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marrije met dubbel j, is weer eens wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |