En dat verbaast me dan weer helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
Ook komen er bedreigingen binnen per e-mail en dat gaat te ver.
Peter dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Marrije het volgende:
Het ging ook nog even over de 'eigen mensen' die dan op de chat sv gingen afzeiken. Dat was het toppunt ofzo.
lekker belangrijk
Mooi dat je dat ziet. We moeten elkaar maar inseinenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
En er is weer stream, alles mogen we zien maar het kantoor niet.
Zonder een spoortje humor gebracht, ben ik bang?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Disana het volgende:
Belangrijke mededeling uit de chat: Stuiter is op het moment niet helemaal zinderlijk en is aan de Tena Lady.
Bloedserieus. Ik heb niet eens vermeld dat het mis ging toen ze naar de auto rende.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder een spoortje humor gebracht, ben ik bang?
En het gaat over bodembekkenspieren, Tena Lady en kathetersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef Jian het volgende:
De chat is op haar "hoogtepunt" en wordt momenteel bevolkt door wel 10 chatters, hou vol
Och, alleen het lezen van sommigen geeft me al een geweldig superioriteitsgevoel, waarbij "We are the Champions" als vanzelf door mijn hoofd begint te schallen ... En ik verbeeld me toch over het algemeen niks ..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
TMI, TMI.
Soms ben ik benieuwd welk beeld je krijgt als je een webcam zet op alle chatters daar. Volgens mij word ik daar eerst heel treurig en vervolgens heel blij met mezelf van.
Ik had ook het gevoel dat hij er van alles aan het bijslepen was, om zijn gevoel van mislukking maar aan van alles te kunnen ophangen, behalve aan zijn eigen falen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het gaat over bodembekkenspieren, Tena Lady en kathetersSnel weggeklikt, dus.
Opmerkelijk dat Johan de chat "sluit" voor iets wat ik in de COS gezegd heb en wat hij ook nog eens uit zijn verband rukt. Maar enfin: dan geeft-ie z'n laatste geld toch uit aan nog minder kijkers?
Dat kan niet, daar moet je voor chattenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
En vanmiddag natuurlijk wel aan de chatters vragen of het geluid van het OP goed is.
Ja dat komt omdat ik geopereerd ben aan blaaskanker!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Disana het volgende:
Belangrijke mededeling uit de chat: Stuiter is op het moment niet helemaal zinderlijk en is aan de Tena Lady.
Oh, mocht je daarom de dag erna alweer weg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik geopereerd ben aan blaaskanker!
Kruiwagen AKA Stuiter
Je mag alleen zeggen dat het geluid goed is ook al is het dat niet. Dat wordt lekker makkelijk voor Alsido als meneertje ook eindelijk weer eens ten paleize komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan niet, daar moet je voor chatten
Ik ben daar open over en ja de operatie was een nachtmerrie!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, mocht je daarom de dag erna alweer weg?
Veel van wat jij post zou ik trouwens nooit met vreemden delen op een chat.
Nein, und ungehorsamheit wird sofort bestraft !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar mogen Marian, Annemarie, Japieooo, Leo, Christian, Twiki, Jasperr, Miesmies, Bunkerbaas, Bob, Peter, Liesbeth, Jolanda, Hidde en wie ik nog vergeten ben, nu ook niet meer chatten?
O jeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:36 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik geopereerd ben aan blaaskanker!
Kruiwagen AKA Stuiter
Wie vraagt je zo open over je privéleven te zijn? Je ziet toch zelf wat ervan komt? Ik vond dat zinderlijk leuk genoeg om hier te postenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Ik ben daar open over en ja de operatie was een nachtmerrie!!!
Dan zouden ze binnen een dag geen vrijwilligers meer hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Nein, und ungehorsamheit wird sofort bestraft !
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie vraagt je zo open over je privéleven te zijn? Je ziet toch zelf wat ervan komt? Ik vond dat zinderlijk leuk genoeg om hier te posten
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zouden ze binnen een dag geen vrijwilligers meer hebben
Beterschap!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goed
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.
Johan doet wat ie wil, dat weet je.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten, moet niet gekker worden.
Kreeg trouwens het idee dat Leo het niet helemaal eens is met deze situ. Op de opmerking van een chatter dat zo mensen weglopen antwoordde leo 'krijg ze dan maar weer terug' .
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan doet wat ie wil, dat weet je.
Ik vind Leo een aardige vent, maar hij heeft wel een dubbele agenda volgens mij.![]()
gretha20: een mens moet wel een stukje pryvisie
Johan heeft gewoon de macht niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.
Het zou toch ook te gek zijn als dat wel zo was?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft gewoon de macht niet.
Ik heb vannacht op Youtube de eerste video-clip ooit gevonden. Zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |