Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie vraagt je zo open over je privéleven te zijn? Je ziet toch zelf wat ervan komt? Ik vond dat zinderlijk leuk genoeg om hier te posten
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zouden ze binnen een dag geen vrijwilligers meer hebben
Beterschap!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goed
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten, moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.
Johan doet wat ie wil, dat weet je.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Johan kan ze toch niet verbieden om vanuit hun eigen huis/werk te chatten, moet niet gekker worden.
Kreeg trouwens het idee dat Leo het niet helemaal eens is met deze situ. Op de opmerking van een chatter dat zo mensen weglopen antwoordde leo 'krijg ze dan maar weer terug' .
Ja ik las hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan doet wat ie wil, dat weet je.
Ik vind Leo een aardige vent, maar hij heeft wel een dubbele agenda volgens mij.![]()
gretha20: een mens moet wel een stukje pryvisie
Johan heeft gewoon de macht niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leo en Bram waren vanochtend gewoon aanwezig op de chat. En ik begreep van Pearlbitch dat ze in de regie ook gewoon meelezen.
Het zou toch ook te gek zijn als dat wel zo was?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft gewoon de macht niet.
Ik heb vannacht op Youtube de eerste video-clip ooit gevonden. Zien?
La maar zien !quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan heeft gewoon de macht niet.
Ik heb vannacht op Youtube de eerste video-clip ooit gevonden. Zien?
Maar jij kan je wel vinden in het nieuwe SV beleid waarin over alles, behalve de gang van zaken bij SV, mag worden gesproken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef kruiwagen het volgende:
Mag hoor ik maak er zelf ook grapjes over , maar alles komt goed
Het doet mij denken aan de eerste ontploffing van Johan toen Mera er nog bij was. Iedereen moest hard aan het werk en 5 minuten later stond René appelflappen te bakkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou toch ook te gek zijn als dat wel zo was?
Uit 1929. Bessie Smith, de vrouw die klonk als een trompet en die het nog gewend was om onversterkt met een orkest mee te zingen.quote:Jaaaaaaaaaaaa.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij kan je wel vinden in het nieuwe SV beleid waarin over alles, behalve de gang van zaken bij SV, mag worden gesproken?
Geweldig, thnx. Dat dansen ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uit 1929. Bessie Smith, de vrouw die klonk als een trompet en die het nog gewend was om onversterkt met een orkest mee te zingen.
En als je dit mooie muziek vindt, zoek dan ook even Yellowdog Blues van haar.
Ja, das pooiers eigen hè? Arme Bessie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ook gezien dat de mooie meneer het geld van Bessie uit haar kous grist?
Duitse schlagers. Nog even en we zijn daar waar ze willen, back in the NSDAP.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |