Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?
En reken maar dat het klopt, onze Sly zit al dieper in SV dan wij vermoedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik wil niet weten waar die onderarm van hem gezeten heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaan
True. Dictatoriaal beleid..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.
Vanaaf op de radio, dan krijgen de mods er ook van langsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Dj Plofkop zou vandaag een gesprek hebben met Johan.
Plofkop is ook zo subtiel hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien heeft dit iets te maken met het mysterie van de verdwenen moderators.
Die schijnheilige varkenskop houdt zich van de domme, maar hij valt continu mensen lastig via pm.
[ afbeelding ]
Eigenlijk had het Boelmootmaanig moeten zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
4:20 Boelmootig: Boelmootig is back , WHAAAAAHAAAAAHAAAAA !
Zodra ze hulp nodig hebben om het geluid te testen zijn we ineens wel goed genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian op de chat, Leo op de chat.... Hoe dan?
Tis echt Slaai himzelf heyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien heeft dit iets te maken met het mysterie van de verdwenen moderators.
Die schijnheilige varkenskop houdt zich van de domme, maar hij valt continu mensen lastig via pm.
[ afbeelding ]
Lag Johan zeker verkeerd omquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens vertelde Harrie gister op de stream ook nog dat Johan een haaroperatie gehad heeft waarbij zijn haar verder naar voren op zijn hoofd is verplaatst. Interessant? Nee, dat niet maar toch.
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
Ja ja ik snapte de Koekjesvrede van Scrut al
Ik durf ook nauwelijks iets Engels te typen met Copycat in de buurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja ik snapte de Koekjesvrede van Scrut al
Niet op je werk maar thuis toch wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?
Zeer waarschijnlijk als wallpaper op je bureaubladquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?
Jaquote:
Och, ik heb zoveel peace getikt met Harry op de stream, dat het nu gewoon automatisch uit m'n vingers vloeitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf ook nauwelijks iets Engels te typen met Copycat in de buurt
Thuis is, waar je Harry Loco vindt (8)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrea is dominantrix ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Teeheeee, BQ wordt op haar vingers getikt omdat ze niet groette.
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel peace getikt met Harry op de stream, dat het nu gewoon automatisch uit m'n vingers vloeit
Oh die Andrea, daar heb ik volgens mij ook wel eens een aanvaring mee gehad. Die is van de 'we (clap)pen om alles en vinden alles prachtig'-school, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Teeheeee, BQ wordt op haar vingers getikt omdat ze niet groette.
Heerlijk hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.
Waarom zingt Mies? Laat dat kind lekker schakelen.quote:I beg your pardon miss.
Je hebt zelf een bek met paardenmest!
Ik moet daar dan toch nog zeker een paar keer later op die dag om lachen. Die scène is zo echt, die kan zo in Jiskefet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk hè![]()
I fock paerden
Pardon ?
Paerden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |